Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

eeeeej hvor pinligt
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 21:03

suk have bare en max pinlig oplevelse i sidste uge.

radio ANR har en debat kørende om en ny film om anders breivik og man kan så skrive ind med sin mening....super, jeg sender da bare lige en sms og kører så ellers afsted i min egen verden....så langt så godt.....2 min senere ringer mobilen

ja hej det er fra ANR, du er på om 30 sek i debatten @!#$, PANIK, SVEDENE HÆNDER, TØR MUND OG RØDE KINDER OG HVA SKAL JEG SIGE...... dette er de tanker der render gennem mit hoved og jeg får hakket mig igennem programmet uden helt og hører spørgsmålene da headsættet skratter lidt, det var SÅÅÅ pinligt.

i dag har de så igen en debat om dating af venners xer og jeg svare så igen i en sms og suk ringer han så ik igen ?....åh jo det gør han da... panikker totalt og lader være med og tage telefonen

så pinligt skriver aldrig mere til ANR :)

2.5 års islænder hingst efter Joseph fra skardi sælges, 5 gænger, sadelvant og muligt kåringsemne. han er allerede over 140 og ender på omkring 145+, oplagt til FIPO klasser om et par år

0
0
Svar på denne tråd

Tumle tum
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 21:07

noget lignede skete for mig for nogle år siden, det var bare P3, sendte en sms som så mange andre og så ringende Morten resen mig sq op, om jeg ikke ville være med i deres program " mig og morten resen" ... jeg var også lettere panisk ... hehe

Jeg skulle så erkende at jeg stadig ( dengang ) læste penny/wendy blade, og ja blev derefter kaldt wendy af en del folk som havde hørt det ... nederen

"Just because I don't care doesn't mean I don't understand." --- Homer S
0
0
Svar på denne tråd

pdoijgojo
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 22:26

hahaha nederen :D jeg har heldigvis ik sagt noget til mine venner om episoden og ingen af dem læser herinde og ingen har sagt noget så håber ikke nogen jeg kendte hørte mig :D

2.5 års islænder hingst efter Joseph fra skardi sælges, 5 gænger, sadelvant og muligt kåringsemne. han er allerede over 140 og ender på omkring 145+, oplagt til FIPO klasser om et par år

0
0
Svar på denne tråd

HAHAHA
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 10:30

HAHA JEG GJORDE BOMBUR :D

0
0
Svar på denne tråd

iy9iy9y98y
Forfatter: 
Dato:  21-10-2011 18:03

hahaha @!#$ dig sød tøs :D :D troede lige der ik var nogen der have hørt det haha

0
0
Svar på denne tråd

hahahaha
Forfatter: 
Dato:  22-10-2011 12:58

Men jeg skrev os ind til ANR- de herreløse hunde for noget tid siden hvor de spurgte hvad man skulle lave på den pågældende dag.

Så skrev jeg at jeg skulle arbejde og hjem og søge lejlighed da mig og kæresten var gået fra hinanden, så ringede de os mig op, og jeg snakkede i radioen om hvilken lejlighed jeg søgte og hvorhenne..

Så vidste det sig jo at 4 dage efter var vi sammen igen..@!#$ det var pinligt!!!

For de ville jo gerne høre afslutningen om jeg fandt en lejlighed eller ej...

Man skal ALDRIG skrive derind... hehe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider