Pga forskellige forhold, primært min sygdom og min (eks)mands samt families manglende forståelse og respekt for dette, er mit 8 år lange ægteskab endt i en skilsmisse.
Denne skilsmisse er blevet en del mere bitter end jeg kunne ønske og min mand opfører sig fuldstændig forrrykt. Han har bl.a haft et gigantisk overforbrug hævet på fælles konti inden disse blev lukket, svinet mig til for at være doven og bare ligge på sygehuset og fise den af (som om det er specielt morsomt) og været mere end ualmindelig uforskammet over for mine forældre.)
Jeg har så vidt muligt forsøgt at forholde mig passivt og ikke haft nogen kontakt til ham siden det udvikliede sig i denne beklagelige retning. Mine forældre og jeg har hele vejen igennemforsøgt at være diplomatiske og få en ordentlig dialog. Dette har desværre ikke kunnet lade sig gøre.
GRundet at vi stadig har et fælles hus (jeg står ikke på skødet) har vi stdig en fælles budgetkonto som går til huset. Denne har han hævet penge fra til eget forbrug.
Han bad mig for over en måned siden om at flytte alle mine ting, faktisk fik jeg ikke engang 2 dage til at få arrangeret flytning (og jeg kan hilse og sige at det var svært fra en skærmet psykiatrisk afdeling) men fik det ordnet og jeg har derfor intet med gården at gøre længere.
Ingen tvivl om at jeg hæfter for gæld /realkredit osv) men hæfter jeg også for ejendomsskat, forbrug af el osv, når jeg ikke står på skødet?
Havde bare lige brug for at få det ud.
OG ja, det varmig, der i første omgang ville skilles, men det berretiger vel ikke modparten til at opfører sig fuldstændig absurt