Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

sølvbryllup gave hjæælp !!
Forfatter: 
Dato:  17-10-2011 11:56

Hejsa .. nu ville jeg lige høre jer kære HN'er ad om i har nogle ideer til hvad man kunne give svigermor/far i sølvbryllups gave ..

Jeg skal give sammen med min kæreste og hans bror ..

De ønsker sig gavekort til bygma og den er min kæreste og hans bror helt med på .. Men så er der bare lige mig der er lidt kunstig og synes det er alt for upersonligt og bare ikke holder til et sølvbryllup..

Så nu har jeg brug for jeres hjælp .. hvad skal vi finde på !! jeg er bare helt tom for ideer .. Vores max. beløb er 1000 kr .

Kom frisk med ideer =)

0
0
Svar på denne tråd

overkrift...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2011 20:35

Mine forældre har lige haft sølvbryllup og min bror og jeg tog til en fotograf og fik taget billeder og så fik de et forstørret i en flot ramme :-)

Det faldte i rigtig god jord :-D

Carina

Med fjordhesten Fanni :-)

Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt

and dance like nobody's watching!

0
0
Svar på denne tråd

gave ideer
Forfatter: 
Dato:  18-10-2011 21:04

Det er også bare en god ide ..

men der har vi bare det problem at min kærestes bror bor på sjælland .. Min kæreste og jeg bor fyn og jeg arbejder hver lørdag .. så det bliver svært at finde en fotograf der passer ind med os alle 3 (:

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  18-10-2011 22:11

jeg ville også foreslå en foto... fik jeg og min bror lavet ved mine forældres sølvbryllup... men lyder til det bliver for svært... hvad med nogle sølv lysestager, eller lignende

Carina Overgaard... Militaryrytter

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

klip tilbydes, lydsvag klipper ...

0
0
Svar på denne tråd

gave ideer ..
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 13:25

Sølv lysestager det var nu heller ikke nogen dum ide .. det kunne være jeg skulle undersøge det lidt nærmere (:

0
0
Svar på denne tråd

Helt ærligt
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 15:39

Giv dem da det de ønsker sig, og så en lille ting ved siden af.

Jeg er over sølbrylluppet, 30 næste gang.

Jeg gad da godt nok ikke et par sølvstager, jeg skulle gå og pudse på. Det er slet ikke min stil. og Jeg ville ikke værdsætte dem.

Så tænk på hvordan de er og hvad de værd sætter.

0
0
Svar på denne tråd

kedeligt - enig
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 16:50

Jeg er helt enig, der er da lidt kedeligt. Men folk er jo forskellige og det skal respekteres.

Hvis ellers brødrene (sønnerne !) er enige, kan I da prøve at være ærlige overfor dem og sige, at I synes det er en lidt kedelig gave at give, og så spørge, om de f.eks. kunne være interesseret i noget mere kreativt? Når du/I er ærlige, bør de selvfølgelig også være det.

Hvis det stadigvæk er Bygma der står højest på listen, så fred være med det. Så er det jo det de bliver gladest for, men det kan da også være, at de bliver nysgerrige og finder "noget kreativt" spændende....

Jeg har en kreativ ide, som jeg selv brugte til 2x40 års fødselsdag, men de havde også ønsket sig oplevelser / noget specielt.

Jeg fik lavet en aftale med en glaspuster. Jeg så manden i et program med Søren Ryge, hvor det han lavede så vildt flot ud. Jeg aftalte med ham, at jeg ville lave et gavekort, med nogle billeder af ting han allerede havde lavet, fundet på hans hjemmeside, som inspiration. Så kunne parret selv tage op til ham, aftale hvad de gerne ville have, og så se det blive lavet. Det blev meget specielt og en særlig oplevelse oveni.

De valgte noget glaskunst, men det kunne jo f.eks. også være to personlige rødvinsglas.

Bare mine tanker og ideer.....

Susan

0
0
Svar på denne tråd

link til hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 16:54

Her er lige et link til glaspuster Tobias Møhls hjemmeside:

http://www.mohl-drivsholm.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Gave ideer
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 20:00

Jeg ved godt man måske bare skulle give dem det de ønsker sig .. men jeg vil bare gerne selv ha det godt med at give gaven også .. og jeg synes det er fint nok og ønske sig det gavekort af famile .. Men synes bare ikke det er noget man skal ha' a sine børn ..

Jeg har fortalt dem at de må finde på noget bedere.. (:

Susan : det der glas halløj det var da bare en genial ide ..

Hvad kan man regne med sådan noget det koster !! ved godt det er alt afhængig af hvad der skal laves men hvis vi nu fx siger de 2 rødvinsglas..

Gessies Donna & Hamlet skønager <3

Man skal ikke nøjes med mindre end ægte kærlighed

0
0
Svar på denne tråd

rødvinsglas
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 22:06

Det har jeg faktisk ingen idé om......vi var 3 par der gav sammen og jeg mener at vi gav for 1.500

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider