Er der nogen af jer der har prøvet at bruge slankemidlet? Hvordan har jeres oplevelser med det været, og hvordan har i klaret jer efter, i er holdt op med at bruge det? Ville rigtig gerne tabe 10 kg. Men ved bare, at jeg vil have svært ved at holde vægttabet efter kuren er slut, så får man udleveret en kostvejledning samtidig med, at man køber produktet, eller?? HJÆLP!!!
Oldenborg FOREVER!" Elsker dig Flexness!"
2 års oldenborg hoppeplag efter Urfürst af Hvarre sælges!
Tror desværre kun, der er en vej til et varigt vægttab - og det er at lægge sin livsstil om og dyrke mere motion.
Jeg har selv tidligere på året tabt 23 kg. ved at følge et slankeforløb hos Fitness DK, hvor der både var kost- og motionsvejledning. Efterfølgende har jeg ikke taget på, men jeg vil gerne tabe mig mere - dog ved jeg, at jeg skal være motiveret først, og det skal nok komme, for jeg ved hvad jeg skal gøre
søgte lige på nettet for at finde ud af hvad det er, og det er åbenbart en pulverkur.
Hvis det er pulverkur du vil tage, så ville jeg ikke hoppe på en eller anden tilfældig, men bruge nupo, som er gennemprøvet og fyldt med proteiner og vitaminer. Nupo dækker dagsbehovet for ALT hvis du spiser de anbefalede mængder.
Nupo virker og er super effektivt, men altså fy for f..... det smager mindre heldigt