|
|
| Søndagens 3 glædelige ting :-) |
|
|
Hej ænder, Så er det tid for mig til at lave en glædes-tråd igen, og jeg vil blive glad, hvis du vil være være med.  Jeg lægger ud: 1. Jeg har haft en meget dejlig weekend sammen med min gruppe fra gruppeterapeutuddannelsen. Vi har både lavet opgaver og også haft god tid til at hygge, gå ture mv. Jeg er glad og føler mig beriget af at have været sammen med dem. 2. Min mor har været syg, er hun stadigvæk, men nu har hun det bedre bedre. Det glæder mig for hende. 3. På vejen hjem fra Bogense idag købte jeg dejlig frugt og grønt ved en vejbod hos en sød fynsk dame. Hun fortalte, hvem der havde presset æblemosten - et ægtepar i nærheden og fortalte navnet på dem. Jeg sagde til hende, at jeg altså ikke var fra lokalområdet og ej kendte dem. Der er altså noget særligt hyggeligt over at købe ved vejboder, synes jeg.  Hvilke 3 glædelige ting vil du dele med mig og de andre ænder?? 
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi -vil du leve det gode liv? Afbalancering og harmoni til din hest og dig Jeg brænder for at gøre godt for mennesker og dyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddddddddddd |
|
|
1: Lige fået at vide at mine timer imorgen i skolen er AFLYST (Ergo, fridag imorgen) 2: Springtræning på min hest + lånehoppe gik SUPER godt idag  3: Det er weekend, vejret er godt (Det regner ikke), hele dagen i stalden er bare hygge.
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
1; Jeg har jordens mest geniale babyhest i Big, der idag kunne agere støttepædagog for Henry, der ikke lige var tryg nok til at gå i trailer igen.. Sendte Big ind og så ville Henry gerne med op også..Big er bare så genial i sit hovede, trods de kun 1½ år  2: Brændeovnen buldrer, mens det har blæst gevaldigt op udenfor, alle hundene og kattene ligger spredt i hele hytten og snorkbobler, så der er den dejligtse ro over hjemmet  (Dog skal jeg måske snart flytte Puggy, inden han smelter foran brændeovnen) 3: Jeg kan se at det giver 2 dages længere levetid for en wrap balle at jeg har hængt hønet op i deres løsdrift 
Mål: Babyjagt i 2012 på Henry drengen  Lykkelig ejet af Bøf, Big og Henry, hundene og kattene  Har mine heste i løsdrift, aldrig boks til dem . ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine tre... |
|
|
Er at jeg i formiddags var på en dejlig ridetur i det smukke vejr, med Baloo og med Thor og hans forhåbentlig nye part Det vil være så skønt hvis han får en der rider ham fast - og dejligt med en jeg kan ride sammen med. Jeg glæder mig stadig over en besked jeg fik i går "ridehuset er bestilt" Og jeg har siddet det meste af eftermiddagen med et tæppe og en god bog og slappet af - skønt!
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3 ting... |
|
|
... at min pony-dreng var sindsygt dygtig, da han skulle klippes. Stod helt stille hele tiden og endte endda med at blive klippet ved hovedet også - hvilket jeg slet ikke havde turdet håbe på kunne lade sig gøre  ... at vi var på en dejlig efterårs-skovtur sammen med en anden fra stalden. Hestene var i hopla og nød turen. ... og så ser jeg frem til familie-hygge i aften med god mad  Mvh Katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg går og |
|
|
glæder mig over at jeg absolut ingen planer har haft i dag! Og over at jeg har redet en lang (Men kold ) tur på den lille grå  Og over at mine muler er de dejligeste sociale kælekræ hver gang man kommer i nærheden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har i dag egentlig flere ting at være træt af. Men selv om jeg er syg med 40 i feber og alligevel har været nødt til at rende rundt i regnen og muge løsdrift i bund og ordne stald, har jeg alligevel en masse ting at være glad for: 1. Ind imellem de mange trillebørerfulde møg har jeg slappet af foran fjerneren og genopdagede min glæde for komedieserien Will og Grace. Jeg havde simpelthen glemt, hvor meget jeg elskede den  2. Jeg er nyforelsket og det er derfor ret svært at være deprimeret ret længe af gangen  3. Min elskede hest er så følsom, at han godt kan mærke, når jeg har det lidt skidt, og han bliver så sød og kontaktsøgende. Man kan ikke andet end knuselske ham, når man ligesom spørgende puffer til ens skulder og kigger på en med de der store, nøddebrune øjne. Om jeg smelter? I dén grad!! 
.. Sacha Og verdens bedste DV-vallak, Charmetrold! <3 "De bedste jurister er dem, der fester mest, drikker mest og har det sjovest!!" - citat fra vores skønne tutor første dag på jura
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glædelige ting |
|
|
1. Vores stoker fyr virker næsten  2. har købt 200 bundter MEGET billigt halm til at strå i 3. Skal have lækker lasagne og frisk salat om lidt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glædeshjul |
|
|
1) at du har oprettet denne dejlige tråd, Esma Livskilde  2) at jeg fik god tid før det hæslige vejr satte ind til at give min hoppe hendes daglige mavegnub på folden - det er blevet en hyggelig tradition, at jeg gnubber hendes tykke mave (og især stykket lige foran yveret), mens hun står helt stille og bare nyder det, og jeg roser med høj stemme, så føllet kan høre det. Kald mig tosset, men hyggeligt er det s'gu'  3) at jeg var nede at se til min 3-års som er flyttet fra den triste bokstilværelse på rideskolen til en løsdrifts 'børnehave'. Han flyttede fredag og er faldet til uden en skramme. Han har det som blommen i et æg med knæhøjt græs, det frie udeliv og tre frisk ungersvende som selskab. Så gør det ikke så meget, at jeg ikke kan se ham hver dag.
Great minds think alike. Fools seldom differ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak .... |
|
|
Tak for at I ville dele.  Sandra, Go' fridag i morgen.  Jeanette, Det er næsten rørende, at Big kan hjælpe onkel Henry til at gå i trailer.  £isbeth, Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til, I får et ridehus. Det er bare super. Lillefix, Go' hyggeaften med familien. Trine T, Kælemuler.. åh det lyder dejligt.  Glossi, Dejligt at din hest kan mærke dig og give dig nus og kærlighed, når du hænger lidt med næbbet og er syg. -Smelte, smelte, ja det forstår jeg. Tillykke med nyforelskelsen.  Tije, Velbekomme. 
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi -vil du leve det gode liv? Afbalancering og harmoni til din hest og dig Jeg brænder for at gøre godt for mennesker og dyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ihhh det er altid godt at have noget at glæde sig over  Min weekend har også været herlig! 1. Mig og Fabi red stævne igår lördag. Og ski ikk om vi fik en placering i MB1. En 5 plads blev det til Er så stolt og glad! 2. Tror nok jeg har fået mig en kæreste... 3. Mig og Fabi red stævne igen idag söndag. Det er helt vild en fornemmelse jeg har. Elsker den dreng!! + jeg snart skal have noget meget godt at spise hihi 
Med sine store stjerner Golden Fabia & Skovly's Alanta Golden Destiny 3.3.95-17.11.08 - Elsket og savnet <3 Undervisning tilbydes i Frederikshavn, Sindal, Hjörring - området. Evt på Sindal Rideklub. Skriv for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine tre |
|
|
- Malene - <3 Hvil i fred min pige <3 Bára fra Stårup 21/5-96 - 4/5-11 Ligeledes min ven skal du også hvile i fred Frodo 1/1-02 - 9/5-11 Savner jeg begge ufattelig meget <3 www.jølver.dk - Amatørfotograf
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine tre glædes ting |
|
|
1: Har været til min første agility konkurrence med vuffen, og det gik bare super godt! Vi blev nummer 2 ud af 2, men vi gennemførte hele banen, og jeg er så stolt!  2: Mine forældre kørte hele vejen fra Vejen til Århus for at heppe på mig og hunden - Det kan man da kun blive glad af. 3: Mine skønne forældre havde medbragt de lækreste engelske bøffer til aftensmaden - MUMS! Nu venter vovsen og jeg bare på at kæresten kommer hjem fra drengeweekend, og så står den bare på søndags hygge med tv og tæpper på sofaen mens regnen pisker ned undenfor  Alt i alt en dejlig søndag - håber I andre har haft en ligeså dejlig dag som mig 
Man skal ikke være tosset for at være her... Men det hjælper!  Sov sødt Kalimo 21/5-2009 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Efterår |
|
|
1. Min lille trold fylder 1 måned i dag og ligger her ved siden af mig i sin lift og grynter lidt i søvne. Der er altså ikke noget smukkere end et sovende spædbarn. 2. Manden og jeg har trillet med barnevogn i skoven en times tid i eftermiddags 3. Brændeovnen buldrer og der er fred over land  4. Bliver nødt til at have en nr. 4. Skal ud og ride imorgen - altså mere end bare en skridttur - sååå skønt at komme lidt igang igen. Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kold, våd, blæsende og RAR søndag |
|
|
Hej Jeg har fulgt med på sidelinien et stykke tid. Så nu vil jeg da også bidrage  1) har (næsten) bagt rugbrød - de mangler 1 time endnu, + grovboller til familien 2) havde hesten ude på en meget meget kort tur - der er alt for meget der 'overfalder' hende i blæsevejr, men vi KOM ud 3) hun begynder at være meget mere blød og let på venstre volte (vi red i ridehuset bagefter) 4) (for 3 er ikke nok) vi trænede 'plastikposer spiser alligevel ikke små uskyldige heste'. Det foregår ved at jeg stopper æblestykker i munden lige så hurtigt hun tygger i sig, samtidig med at jeg 'strigler' hende med en skramlende plastpose. Da æblerne var slut kun jeg 'børste' hende på halsen og forbenene og under det forreste af maven. PS. nej ingen præsentation af mig - endnu. det bliver nok i efterårsferien jeg får tid til den slags 
Mvh. Sanne <og her kommer der måske engang noget smart he he he>
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm .. dejlige ting |
|
|
Ja jo .. jeg kan vist godt være med her .. 1. Havde en dejlig trækketur med min ellers indespærrede hingst, da han har fået en gaffelbåndsskade, men vi havde en dejlig trækketur klokken 730 i 5 graders varme og dejlig solskin. 2. var med en dejlig veninde til ridestævne 3. min skønne 3 års hingst gav en fantastisk ridetur uden snor på, efter 4 måneders voksepause Video kan ses: ..  (Ved ikke om I kan se den når det er på facebook ... ) www.facebook.com/#!/ photo.php?v=2269697495902 og nummer 3-2: min førnævnte venindes hoppe blev redet efter Simply og hun var også skøn og sød ... Dejlig søndag ...
Mette Stelmach med de skønne pletter Sartors Simply the Best og Rughavens Shadow *** RIP *** Cappucino 01.06.03 - 17.06.10 RIP Quinar's Lovespot 22.04.00 - 30.05.11 *** Mine Engle ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3 gode ting |
|
|
Her kan jeg også være med - og det håber jeg da egentlig vi alle herinde kan  1: Min far hjalp mig med at undgå at blive viklet ind i de 12-1400 meter hegnstråd der kom op, så nu har mulerne snart ½ tdr. land ekstra græs at smovse i  2: Begge heste opførte sig super, og den gamle turde endda stå inde og æde wrap selvom det piskede ned og stormede en hel pelikan udenfor - det plejer ellers at udløse 1 stk. hest midt på marken med meget store øjne  3: Kom halvfrossen hjem og kunne kravle under dynen med en super bog af Peter James - intet så afstressende som en rigtig god krimi  Trine (Faxa)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3 dejlige ting |
|
|
Virkelig hyggelig og god tråd!  Mine tre ting er: 1) Virkelig varm og dejlig 'familie' aften igår - min kæreste's fætter fyldtre 30 + blev far for 2 uger siden, og igår var hele familien + bebs samlet på restaurant for første gang. Meget meget hyggeligt! 2) Søndag dag tilbragt sammen med masser af fans af afdøde Kirsty Maccoll, som hvert år mødes på Soho Square i London nærmeste søndag til hendes fødselsdag (10.10) og mindes, fejrer, synger og snakker om Kirsty foran hendes memorial bænk og videre på en lokal pub. I år var første gang jeg deltog, og det var meget rørende og fint. 3) Det er blevet efterår i London - ja man burde måske beklage sig, men jeg nyder lidt blæst og kulde, det er en hyggelig tid! Dejlig søndag aften til alle!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
1) Min kæreste og jeg, lavede flæskesteg for første gang i går, og den blev bare så perfekt og vi havde venner på besøg som hjalp os med at spise den, og det var bare så hyggeligt. 2) Det går rigtig godt mellem mig og min kæreste, og vi har snart været sammen i 2 år. Jeg er stadig super forelsket i ham  3) Har købt en masse billigt tøj på trendsales i dag, til at fornye garderoben med! deeejligt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3 glædelige ting.... |
|
|
1) I fredags, sagde jeg op på mit ene job! Havde en chef, som virkelig ikke magtede sin rolle og det har været hårdt. Så går igen ned i tid, hvilket jeg trives bedst med. Hertil kan jeg glæde mig over at have jordens mest forstående og støttende mand, som jeg elsker! Da jeg går ned i tid, får jeg også mere tid til min smukke hest, som lige er kommet hjem fra ridning. 2) Min mand og jeg har haft den bedste weekend i selskab med vores venner... Det er så livsbekræftende, at bruge kvalitetstid med manden og vennerne! 3) Vores byggeprojekter ( herunder specielt hestestalden ) ser ud til at få et gevaldigt spark i røven i uge 42, hvor jeg forventer at vi næsten bliver færdig til at hestene kan flytte ind! En drøm der kommer til virkelighed! Alt i alt, så er livet bare dejligt!!!!
Prima Wrap i små baller sælges i Kjellerup 8620. Skriv pb for flere oplysninger. Store baller haves også.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 3 gode ting i dag |
|
|
1: at vågne op og kigge lige ind i et par livlige og spørgende Cosmo øjne: "hvad skal vi i dag mor?" - hvor efter han senere kvitterer med at være møguartig og løbe efter en hest gennem løsspringsbanen og springe samme højde - Cosmo er en 2 år gammel Jacl Russel Terrier - skideballen blev forsinket af enorme latterkramper - VILDT upødagogisk - men ih guder hvor jeg elsker min uopdragen møgkøter  2: At vores berider mener at Cayenne ikke er uren, men stiv i skroget, så vi er blevet beordret gå-ture og lidt longering. Dagens gåtur foregik i ridehallen fordi moaren ikke gad ud og traske i rusk og regn, og Cayenne var så rar og i rigtigt hyggehumør, og slutter dagen af med at kysse moar på kinden uden at få kommandoen - elsker min skøre gråsak  3: At smide mig på sofaen efter et varmt bad med den bærbar på lårene og Cosmoen på fødderne og hygge med tv HN og FB 
Karina82
STUD BASK
Counting all the assholes in the room... And i'm definetly not alone Nu med skimmel princesse kandidat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|