Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Alene weekend uden kæresten
Forfatter: 
Dato:  08-10-2011 17:04

Ja kære HN.

Kæresten er sendt på drengeweekend, så mig og vovsen har lejligheden for os selv i aften - men hvad skal man dog finde på :P

Nogle gode film man må se, eller nogen der har opskrifter på en lækker ansigtsmaske, eller andet godt til en selvforkælelsesaften?

Håber på nogle godt input :)

Hilsen Katia

Man skal ikke være tosset for at være her...

Men det hjælper! :)

Sov sødt Kalimo 21/5-2009 <3

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-10-2011 17:25

Jeg plejer at putte med en god film og en kop kakao :D

Her forleden så jeg de to film om Tempelridderen Arn. Lyder umiddelbat som en drenge-film, men den er faktisk meget romantisk, og det er på det der plan hvor man tuder under nogle scener :D

Dog kommer man til at savne sin kæreste frygteligt af at se den :(

Men det er en smuk og god film, og så får man også et indblik i Skandinavien anno der hvor kristendommen begyndte at tage over :)

Og hvad med at smøre dig ind i din yndlings body lotion, så man dufter dejligt :D

0
0
Svar på denne tråd

Weekend uden kæresten
Forfatter: 
Dato:  08-10-2011 17:31

Altså hvis du vil i gang med ansigtsmasker, så findes der en halvgammel tråd på senior, om hjemmelavet wellness.

Jeg vil anbefale at lave en kop kaffe på filter, og gemme grumset. Så damper man lige sit ansigt over en gryde varmt vand (uden at blive skoldet!) evt. med en dråbe mynteolie (virkelig ikke mere!), citrusskaller, eller en urtete man godt kan lide.

Så er porrene åbne og kan skrubbes med kaffegrums, som forøvrigt er lækkert over hele kroppen. Kroppen kan også skrubbes med olie og sukker og evt citrussaft (løsner døde hudceller) og honning (lindrer og renser små rifter som skubning kan forårsage)

Efter sådan en tur i eget wellnesscenter er det skønneste jo at smide sig på sofaen i nattøjet med en kop te, kakao, noget is eller hvad man nu forkæler sig selv med. Jeg kan ikke lige komme på en film jeg vil anbefale når man er alene hjemme.

Medlem af Bullerklubben

Mangler du hjælp til pasning på Annebergvejens rideskole? Skriv en PB

0
0
Svar på denne tråd

Hjemmespa :)
Forfatter: 
Dato:  08-10-2011 21:52

Min ynglingsbeskæftigelse når kæresten er ude af huset (som faktisk også er tilfældet her i aften)

Kan bruge timer i badeværelset sæbe ind, intimbarbering, massere fødderne godt med en grovkornet sæbe så alt hård hud og døde hudceller kommer af.....

ja du kan jo selv fortsætte listen af lækre ting man kan bruge tiden på og det uden kæresten står og gjalder op om hvor længe man dog kan stå under bruseren

0
0
Svar på denne tråd

Aftenen blev brugt på.
Forfatter: 
Dato:  08-10-2011 23:05

En dejlig tur ud og gå med vovsen. Derefter et dejligt laaaaangt bad :P uden klager over ventetiden til badeværelset.

Stand-up på TVet mens sofaen og tæppet sprang på mig :P

Nu står den snart på sengetid så vovsen og jeg er klar til vores første lille agility konkurrence i morgen - kryds fingre for os :)

Man skal ikke være tosset for at være her...

Men det hjælper! :)

Sov sødt Kalimo 21/5-2009 <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider