Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når huset spøger?
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 09:15

Hej alle sammen.

Hele mit liv har jeg altid følt at der var en der holdte øje med mig. Det sidste års tid har jeg følt mig overvåget hver eneste nat.

Min veninde har forsøgt at bede den om at lade mig være på et tidspunkt. Det resulterede i at hun fik det styggeste maridt, og vågnede op badet i sved og var meget rystet.

Nu har jeg så fået en kæreste, og efter han er begyndt at være i huset er der blevet rigtig meget aktivitet.

Der bliver flyttet rundt på møbler og andre ting, alle i huset føler sig overvåget og har uro i kroppen. Vi er også begyndt at se skygger og høre fodtrin.

Vi kan slet ikke være i fred i overetagen i huset. Der sker berøringer, rykken i håret, og pludselig opstået kvalme og mavepine.

Kender i nogen som evt kan hjælpe os af med problemet?

Med venlig hilsen

Nanna

Under uddannelsen af hesten skal der altid tages hensyn til hesten!

Man kan overtale en vallak...
Man skal diskutere med en hingst...
Men en hoppe skal man spørge om lov!

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 09:43
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 11:51

Hvordan kan i holde ud at blive boende?

Ejer af;

• Narnia fra Lille Nørregård IS
  • Harpa fra Ytra-Vallholti IS (R.I.P.)
  • Álfur fra Danefeld IS
  • Diamant DV866 (R.I.P)

Kommende mor, med termin 17. januar :-)

0
0
Svar på denne tråd

Når huset spøger?
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 12:03

Den følger efter mig og har altid gjort det.

Vi har fået fat i en clairvoyant som kommer ud d. 19 okt. Så satser vi på det hjælper.

Med venlig hilsen

Nanna

0
0
Svar på denne tråd

jeg...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 12:08

Jeg ville vælge en, der er født med de clairvoyante evner. :) Bare et tip, de er de bedste.

0
0
Svar på denne tråd

234567890+
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 12:34

Fy for filan og ad for den lede at have sådan en fornemmelse at der er nogen der overvåger... Puuuhhhaaaa jeg havde ikke kunne vente så længe.. Gyyyssss husk at kom med en update på det hele... Hvor er det altså bare synd for jer...

Hilsen Annette

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 13:44

Den hænger på din energi.

Husk at du har guider. Spørg dine guider om hjælp til, at beskytte dig og lukke af, TAL MED DEM !!! om hvad der bekymrer dig og bed om hjælp. De hjælper dig gerne.

Fokuser på en lyskegle som skinner med varmt hvidt lys ned på dig.

Fokuser på en situation hvor du har det rigtigt rart.

Vigtigt er det at finde ro og flow og at fokusere.

DU har kontrollen ikke den.

Damgaard

med den firbenede skygge

( Ejer af: Border Collien Shadow, Frieseren Zafira, og Miniature ponzen Mulle)

(Nu også med Katten Cassius)

0
0
Svar på denne tråd

Når huset spøger
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 13:58

Jeg ville starte med at gå til en psykolog.

0
0
Svar på denne tråd

Rogue.
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 14:12

sikke et konstruktivt indlæg......

0
0
Svar på denne tråd

rouge....
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 14:16

Jeg syntes at det du foreslår er en direkte frækhed over for en person som beder om hjælp.

Du kan ikke forstå at der er noget som nogle er mere følsomme over for end andre,og det ikke kan forklares (videnskabligt) som man skriver når man skal nedgøre andre.

Der sker ting som ikke kan forklares,og her har Damgård faktisk skrevet de bedste råd.

Det er synd for dig,at du ikke er istand til at forstå at det ikke er alt der kan forklares,men ser ud til at leve i en verden,hvor det man ikke kan se ikke er der.

Virkeligheden er anderledes,prøv at sætte dig ind i den.

People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

0
0
Svar på denne tråd

tag det roligt.
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 14:17

Hej Nanna

De fleste ånder og spögelser er ikke ud på at göre noget ondt men vil bare i kontakt med dig eller dine omgivelser eller fortälle dig/jer noget.

Ja det kan väre skrämmende når de rykker rundt på möbler og ligende såsom overvågning. Men i de fleste tilfälde er det den måde de eller det tidligere menneske kan göre opmärksom på at de/den er her. Og nej man er ikke födt til at väre clairvouyant alle har det i sig. Men det er ikke alle som er opmärksom på den side af menneskets evner. og andre tror ikke på det og at de har det i sig og opsöger det derfor heller ikke eller bemärker noget. Ånderne söger dem som er åbne hvad enten det er bevidst eller ej. Du er åben men ikke bevidst om det.

Håber at du får löst problemet med hjälp fra clayvouanten men forstyrelserne kan godt komme igen selvom personen renser dit hjem.

Da ånden vil et eller andet med dig/jer eller har et bestemt forhold til området eller stedet du bor. Så lyt til hvad clayvouanten fortäller og tag ved lärer af det. Husk de fleste ånder vil ikke noget ondt men bare have en sludder for en sladder. De var også mennesker engang.

snuske som godt kan huske

0
0
Svar på denne tråd

Energitype
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 15:02

Kære Nanna.

Jeg forstår, at det er svært, og at du er meget generet af at noget holder øje med dig.

Der er tale om en form for energi, som sidder fast i mellem to verdener, tror jeg. Denne energi har sat sig fast på dig, da den er "hjemløs" kan man sige.

Det er rigtig godt, at du har kontaktet en clairvoyant, som skal rense dig og følge dette "noget" op i lyset - til den anden side.

Min tanke er, at imens du venter på aftale med clairvoyanten, at du beskytter dig. Bed alle laverestående energier om at VIGE BORT fra dig. Herefter påkalder du lyset og Guds fred til at beskytte dig og passe på dig.

Du kan bruge blåt lys og hvidt lys til at beskytte dig. Forestil dig at du er badet i lys som et skjold, at du er beskyttet af lys og af Guds fred.

Alt godt til dig.

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

-vil du leve det gode liv?

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

Læs på min præs. om 2 heste i et ubalanceret forhold

som vha. healing fik ro og nu kan enes. . ...

0
0
Svar på denne tråd

Når huset spøger
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 15:59

Mit forslag var skam ikke ondt ment, men blot mit råd til trådstarter.

Det er da bestemt ikke sjovt at gå rundt og føle sig overvåget (og da slet ikke hele sit liv), men hvorfor skal det partout betyde, at det er en ånd/spøgelse/marsmand/smølf etc., der er årsag til problemet?

Det kunne jo rent faktisk være, at problemet sidder og "spøger" inde i TS og ikke er noget udefrakommende.

Hvis en, jeg kendte, havde det sådan, ville jeg da ligeledes råde vedkommende til at tale med en god psykolog og komme problemet til bunds ad den vej.

0
0
Svar på denne tråd

Når huset spøger?
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 17:26

Mange tak for alle jeres svar.

Rogue: det kan ikke kun være noget med mig, da det påvirker de andre i huset, både mennesker og dyr.

Her tidligere i dag da jeg gik op på mit værelse kommer jeg lige indenfor døren og kan se et spejl i den anden ende af rummet. Det står og vibrere og det blev det ved med indtil jeg tog det og lagde det ned. Både min veninde og kæreste så at det.. Jeg har været oppe at rejse det op igen, og der var intet.

Jeg søger ikke hjælp/styrke fra Gud da jeg ikke er troende.

Og vi vil ikke gøre noget som helst for at provokere det/den.

Mvh Nanna

Med venlig hilsen

Nanna

0
0
Svar på denne tråd

Nanna...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 18:03

At du ikke tror på gud er iorden.

Men hvis du tror det spøger, så må du da også tro der er mere melle himel og jord.

Derfor kan jeg kun anbefale dig at følge rådet om at bede dine guider/ skytsengel om hjælp.

Det er ikke svært, det er bare at sætte dig ned, slappe af evt. lukke øjnene og så bede om deres beskytelse, ja egentligt kan man bede om alt mulig, Pludselig en dag, vil man opdage at det man beder om også bliver opfyldt.

Dog nok ikke lige en lotte gevinst...

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

http://www.kallehauge.org

0
0
Svar på denne tråd

Damgaard
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 19:16

Tror ligesom dig heller ikke på gud og det behøver man heller ikke at gøre.

jeg tror på gode og onde ånder (Derunder også guider) og energier. Jeg VED at der er mere mellem himmel og jord, jeg har oplevet FOR meget til at kunne benægte det.

Jeg håber at du får bugt med denne skikkelse, for det er da ikke rart at blive forfulgt på den måde. Ubehagelig for især dig selv men også andre omkring dig.

jeg håber at mit og de andres råd kan hjælpe dig.

Ellers håber jeg at du finder en god Clairvoyant, for der er SÅ mange der ikke kan ret meget og ikke er til megen hjælp med noget. Det er fordi at de ikke har udviklet evnerne nok, men ville ønske at de havde, men det hjælper dig jo ikke med dit problem.

Damgaard

med den firbenede skygge

( Ejer af: Border Collien Shadow, Frieseren Zafira, og Miniature ponzen Mulle)

(Nu også med Katten Cassius)

0
0
Svar på denne tråd

At bede og få
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 19:18

Jo sikkert også en lottogevinst. Jeg er opdraget til at fokusere på det jeg ønskede mig, og hvis I vidste hvad heldige ting der er overgået mig + at jeg altid har været møgforkælet - af selveste livet Nogen lytter, jeg skal ikke gøre mig klog på om det er gud, skytsånder- eller engle, eller bare underbevidstheden, men man får hvad man fokuserer på. Bare lige mit indskud til dén del. Prøv det!

Jeg må naturligvis tilstå, at jeg hverken er rig, lykkelig eller succesfuld, men mit liv bliver hele tiden en smule bedre, og jeg må simpelthen af og til undre mig over hvor præcist mit liv matcher mine tanker.

Ang. TSs spøgelser så vil jeg klart tilslutte mig beskyttelseslyset. Igen kloger jeg mig ikke på om det er engle eller tanker, men det virker mod spøgelsesangst.

Du må meget gerne opdatere os når du har haft clairvoyant på besøg. Uanset om jeg tror eller ej, så kan jeg godt lide at høre historier der går ud over alm. kedelig fornuft

Medlem af Bullerklubben

Mangler du hjælp til pasning på Annebergvejens rideskole? Skriv en PB

0
0
Svar på denne tråd

Fokus.
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 21:53

Trille4/ Du formulere det rigtig godt, når du skriver om tanker, ønsker og selve livet.

Dog så håber jeg da virkeligt at du er lykkelig!

Lykke er jo mange ting.

Jeg bliver da ramt af en ekstra lykke følelse når min hest vrinsker mig imøde, eller når en af ungerne giver et stort kram og siger et ærligt TAK for selv nyt tøj. (Det er sq ikke altid at forvente af feks. en dreng på 6 år..!!), eller når manden har lavet dejlig mad OG taget opvasken og, og, og.

Måske er jeg helt galt på den, men jeg syntes da ikke at lykke kan måles i kroner og øre. Er en rytter på en hest til 250.000.- mere lykkelig end en rytter på en hest til 10.000.-???

Don't think so!

Personligt så står jeg, på nogle punkter lidt i et dødvande, men mit liv har meget præcist machet de tanker og "forudsigelser" jeg har haft. Både med job, bolig og børn. Dog er jeg spændt på om fremtiden også holder hvad den "lover".

~ Anette

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

Kåret og ridevant shetlandspony hoppe, sælges.

0
0
Svar på denne tråd

34567890+
Forfatter: 
Dato:  19-10-2011 22:40

Jeg er simpelthen så nysgerrig hvordan er det gået???

Håber det er gået rigtig godt.

Hilsen Annette

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er også nysgerrig....
Forfatter: 
Dato:  22-10-2011 13:36

Hvordan er det gået?? forhåbentlig godt.

Og så har jeg et sprøgsmål til jer der ytre jer om guiderne. Hvor er de, hvordan finder jeg dem, er det specelle "personer" der er for een, hvordan påkalder jeg mig deres opmærksomhed når jeg ikke kender deres navne. Kender kun min skytsengels navn, kan man have mere end en engel og finder der en liste over englenes navne og tilknytning (evt til stjernetegnet)

Kan nogle her ´hjælpe med en udredning på alle disse spørsmål??

På forhand tak for hjælpen

Heidi

DAMESADEL SÆLGES.se min præs.

Undervisning i damesadel gives

Nihil Intentanum

Felix vi ses igen min skat

0
0
Svar på denne tråd

når huset spøger!
Forfatter: 
Dato:  23-10-2011 00:13

Hej alle sammen..

Så havde vi clairvoyant ude i onsdags. Og det gik faktisk utrolig godt. Vi fandt ud af hvad der var problemet.

På mit værelse var det en 6-7 årig pige som "hængte" ved mig, da vi havde haft de samme familie problematikker. Og hun var meget jaloux på min kæreste. Den lille pige var ked af at vi ikke ville have hende der længere, men rejste uden yderlige problemer. Jeg fik et knus af hende da hun var på vej væk, og har ikke mærket hende siden.

Udover pigen var der også hendes bedste mor, som bare var der for at holde øje med pigen. Og hun var blevet meget glad for vores hesteting, da hun holdte meget af dyr. Hun rejste sammen med pigen.

Den clairvoyante vi havde ude var utrolig dygtig, og kunne uden at kende os fortælle hele vores livs historie.

Med venlig hilsen

Nanna

0
0
Svar på denne tråd

fantastisk
Forfatter: 
Dato:  23-10-2011 10:07

Hvor er det dog dejligt for jer, håber hun bliver væk så

Mvh Natascha den lykkelige ejer af:

Django og My Last Heartbeat = Kærlighed, elsker de heste.

Nogle tårer tørrer aldrig...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider