Er der nogle her der gider forklare hvordan det fungere inde paa QXL ? Har lige oprettet mig derinde og der er nogle ting jeg godt kunne taenke mig at byde paa, men aner ikke hvordan det fungerer.
Hvis man 'vinder en auktion' betaler man saa det man har budt selvom saelger har skrevet en anden pris ?
Jamen hvis sælger har sat en minimumspris, så bliver varen kun solgt - hvis prisen minimum kommer op på denne pris.
Sælger kan også sætte en "køb nu" pris. Dvs. du kan som køber stadig byde på varen, men du kan også sige jamen jeg vil gerne give køb nu prisen, og så slutter auktionen med det samme.
Hvis du vinder Auktionen betaler du selvfølgelig det du har budt + porto! Husk portoen.
Look up into heaven You'll see them above The horses we lost The horses we loved
Køb nu prisen er ikke nødvendigvis det samme som mindste prisen. Der står somregel "mindstepris ikke opnået" hvis der er en mindstepris på som ikke er indfriet.
Køb nu prisen er mere en genvej til hurtig handel, fordi at handlen slutter øjeblikkeligt hvis der er en der vælger at købe til "køb nu" prisen.
Look up into heaven You'll see them above The horses we lost The horses we loved