Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

falsk underskrift
Forfatter: 
Dato:  02-10-2011 21:55

Hej H-N

jeg har lige købr mig verdens skønneste varmblod men det viser sig at han er halt på begge bagben (dyrelæge har været ude)

Men sælger vil ikk tage ham tilbage skønt vi har lavet en aftale om at hvis han fejlede noget jeg ik var skyld i skulle hun tage ham tilbage.

Jeg fik ham hjem d. 10/9 og har endnu ikke betalt da jeg skulle afdrage fra igår af men vil jo ikke købe en syg hest.

I kontrakten har hun også skrevet sig selv på som ejer af hesten men hesten ejes af hendes far (ny oplysning)

Er kontrakten da ikke ugyldig?

og hvad ville i gøre?

Gider ingen sårlige kommentare!

0
0
Svar på denne tråd

Gyldighed....
Forfatter: 
Dato:  02-10-2011 22:24

Jeg håber da ikke din kontrakt er ugyldig, for i den står der jo netop at hun skal tage den tilbage hvis den fejler noget.

Synes du skal henvende dig til en advokat inden du gør mere, så du gruber sagen rigtigt an fra start af. Det kan spare dig mange penge og meget besvær.

Mvh. Annette

0
0
Svar på denne tråd

<<<<<<<<
Forfatter: 
Dato:  02-10-2011 22:27

Ja har også fat i en advokat det er bare skide dyrt så det er jo rart med andres mening også :) men ja det må nok desværre blive den vej

0
0
Svar på denne tråd

9fuh0thu0tr
Forfatter: 
Dato:  02-10-2011 23:55

hvis hesten er halt på begge bagben og dette ikke er din skyld men noget som stammer fra tidliere ejer og du ikke har betalt den ja så have jeg bare kørt hesten hen og sat den af hos dem, så har du ik hesten mere og de har ik fået nogle penge så er i jo tilnage på nul

0
0
Svar på denne tråd

bombur
Forfatter: 
Dato:  03-10-2011 00:25

ja men hun har ikke den boks mere og jeg havde endda tilbudt hende han ku stå her men ja hun lukker helt af og så er der den skide kontrakt men hvis den så er ugyldig pga det ik er hendes hest så er det jo nemt

0
0
Svar på denne tråd

kontrakt
Forfatter: 
Dato:  03-10-2011 07:59

Hej

Hvis sælger er under 18, så må hun ikke underskrive kontrakter, det skal man være myndig for at gøre.

Det hurtigtste og nemmeste er nok at tjekke med en advokat.

At hun ikke har boksen mere er som sådan ikke dit problem, men sælgers.

Har der ikke været dyrlægetjek før du fik den hjem?

Hilsen

Anne

nu med rask klappehest

0
0
Svar på denne tråd

du kan ringe
Forfatter: 
Dato:  03-10-2011 08:44

til en advokat og hører- det er altså ik altid de tager noget for bar lige at svare i tlf- hvilket de nok kan i den her sag

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Be you - Be proud

0
0
Svar på denne tråd

Advokat
Forfatter: 
Dato:  03-10-2011 16:45

Tine jeg vil anbefale dig at ringe til Karen Magrethe Madsen fra Dreist advokater i Køge. Tlf: 56 63 44 66 eller pr. e-mail: kmm@dreistadvokater.dk .

Det er ikke fordi vi har et samarbejde med dem, for det har vi, Karen har skrevet en del artikler om handel med heste og hvad man skal passe på. Artiklerne kan I finde her og under linket i bunde af siden "Før du handler...." -> "Juridisk vejledning".

Det er fordi Karen Magrethe Madsen er rigtig god til hestesager.

Hilsen

Heste-Nettet

Jan Rasmussen

0
0
Svar på denne tråd

Handelsundersøgelse
Forfatter: 
Dato:  03-10-2011 20:16

Er hesten ikke handelsundersøgt ?

0
0
Svar på denne tråd

øøøhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  03-10-2011 20:26

lad være at betale

så går det nok helt af sig selv hun kommer henter den

der findes intet vigtigere end at leve

at eksistere er blot at være

0
0
Svar på denne tråd

Himmelhest :(
Forfatter: 
Dato:  06-10-2011 18:38

Igår d. 5/10 2011

Blev min elskede Marco Bell sendt til hestehimmelen :´(

Hvis i vil vide horfor må i skrive en privat besked..

R.I.P min elskede marco bell :( du vil altid fylde hele mit hjerte <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider