Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

vild med dans
Forfatter: 
Dato:  30-09-2011 23:18

hvormange ser det og hvad synes i om det

hvad synes i om de gange det har været

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  01-10-2011 00:04

Jeg ser det IKKE.. Er sommetider uheldig at komme i stuen mens fjernsynet er tændt, mn jeg forsvinder MEGET hurtigt når jeg hører ham den ene værts irriterende skærebrænderstemme.. Bvadr!..

Og da begge værter dukkede op i en pause i et eller andet her til aften, skyndte jeg mig også væk..

Jeg kan IKKE udstå hverken han eller hun-værten. Ad, hvor er de ringe synes jeg, og usigeligt trælse at høre (og se) på.

Selve konceptet er også totalt udvandet efterhånden, og det er pinligt, tv2 ikke kan finde på noget bedre synes jeg..

Men så må man jo bare foretage sig noget andet, end at ligge og glo foran fjernsynet. ;)

Til nytår "slipper" vi jo alligevel for tv2, og så kan det jo være ligemeget.. (medmindre der en dag indfinder sig en parabolmontør på taget... Man kan jo aldrig vide. )..

God weekend. :)

Michael

GO FOR IT!!

0
0
Svar på denne tråd

Ser det aldrig
Forfatter: 
Dato:  01-10-2011 03:24

Og jeg glæder mig næsten til at slippe for TV2, hvis det ikke var for Touren. Men den kan man vel se på Sputnik.

Mage til BRAS og genudsendelser af oldgamle amerikanske serier, der kører i evigt loop.- "Dagens Mand" lever jeg også fint uden.

Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

bob-bob
Forfatter: 
Dato:  01-10-2011 08:03

troere desværre at tv2 tjener rigtigt mange penge på sms afstemmningen og det er derfor de bliver ved med at sende det

bras

Hilsen Hanne

-

-

-nu med hundepasning for søde hunde som kan gå sammen - - -

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-10-2011 08:09

Jeg ser det ikke, jeg ved faktisk kun hvem et par stykker af de "kendte" er. Så synes jeg ik det er så sjovt at følge med i

Venlig hilsen

Maia

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er ...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2011 09:32

.. lidt blandet omkring programmet Vild med Dans.

På den ene side er jeg vild med at se dans (og selv at danse) og derfor nyder jeg programmet. At se de forskellige typer af dans, rytmer, følelser der kommer frem.

Dommernes kommentarer synes jeg er lærerige, og Jens Verner kan jeg godt lide for hans sjove kommentarer, og at han ofte skal vise nogle trin med en af de kvindelige dommere. :-D

Det er det jeg siger ja til. Jeg bliver glad af dans.

På den anden side er jeg ved at være lidt træt af konceptet og måden programmet er bygget op på. Det samme og det samme.

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

-vil du leve det gode liv?

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

Læs på min præs. om 2 heste i et uligevægtigt forhold

som vha. healing fik ro og nu kan enes. ...

0
0
Svar på denne tråd

jeg er mere træt
Forfatter: 
Dato:  01-10-2011 10:41

af at det konstant er de lavest nominerede fra dommersiden - som bliver stemt videre.

I år Pia Allerslev - hun har ikke for en krone rytme, stor, tung og klodset. Men alligevel kommer hun videre - iøvrigt sammen med Hella Joof.

.

0
0
Svar på denne tråd

Stella 2
Forfatter: 
Dato:  01-10-2011 10:45

Enig i at Pia skulle have været stemt ud igår. I Guder hvor er hun elendig.. ingen rytme, ingen indføling i musikken.

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

0
0
Svar på denne tråd

Ja Esma...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2011 10:50

og selv om det er "for sjov" så må der da gerne være LIDT alvor ind over - i hvert fald hvis jeg skal se det.

Derfor har jeg heller aldrig forstået hvorfor Master Fatman og Kurt Thyboe ikke røg ud i første omgang

.

0
0
Svar på denne tråd

Hvem skal ud
Forfatter: 
Dato:  01-10-2011 10:57

Jeg synes at dommerne skal have større indflydelse. Det er skisme da dem, der har forstand på det!!

Hvis jeg skulle bestemme, skulle seerne ikke kunne afgøre, hvem der skulle ud.

Dommerne skulle have afgørelsen.

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

0
0
Svar på denne tråd

Esma..........
Forfatter: 
Dato:  01-10-2011 10:58

enig

Men det er vel for at holde på seerne?

.

0
0
Svar på denne tråd

Afgørelsen..
Forfatter: 
Dato:  01-10-2011 11:00

Jeg tror det, men jeg ved det ikke.

TV2 får også penge ud af SMS-stemmerne ikke?

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

0
0
Svar på denne tråd

vild med dans
Forfatter: 
Dato:  02-10-2011 03:18

tjah.. efter at Thomas Voss røg ud, er det sgu ikke så meget værd at se på mere.

det skulle da kun være for Silas.

synes danserne er elendige i år, og bliver da, også en kende irriteret, over Christianes ansigtmimik, opspilede øjne og stemme!

så det ender altid med, at jeg falder i søvn, mens live fra Bremen kører. (det er sgu ligefør jeg er mere underholdt af det program)

mvh

Eriksen

100% Bonderøv

og

stolt af det!

Margueritten og Västgötaspidsen

¤BLLS¤

North Star

23.4-1990 - 17.11- 2010

elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Vild med dans
Forfatter: 
Dato:  02-10-2011 11:35

Jeg ser det sådan lidt...

Jeg synes, der er for mange par med i år. Og så kan jeg slet ikke på nogen måde udstå den kvindelige vært. Åh hvor er hun dog træls at se og høre på. Ham Claus har jeg nu altid godt kunne lide.

Det bedste er da, når dommerne taler. Er vild med Brit Bendix. Og ja, jeg synes nu også, at det burde være dommerne, der tager den aller sidste beslutning om hvem, der ryger ud. Fint nok at seerne sender til omdans, men så bør dommerne tage over der.

Skrev hende den tykke, som er blevet mor...

Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd

Vild med dans
Forfatter: 
Dato:  02-10-2011 11:58

Ser det nu også, samtidig med sappen til skjulte talenter på DR1, da jeg der godt kan lide Thomas og Tim.

Nå tilbage til vild med dans.

Synes normalt Hella Joof er skæg, synes hun var fantastisk som dommer i talent, men kan godt nok ikke snuppe hende i vild med dans, og hun kan da om nogen ikke danse .

Men er så til gengæld vild imponeret over Tommy Kenter, fantastisk i hans alder

Oliver, dejlige fjordbasse , jeg glemmer dig aldrig.

Mirakie, du vil altid have en særlig plads i mit hjerte.

0
0
Svar på denne tråd

Er nok et
Forfatter: 
Dato:  02-10-2011 12:28

af de absolut lykkeligste mennesker i disse "Vild med Dans" tider.. Herhjemme kan vi nemlig kun se net TV, og det udelukker TV2, da vi kun ser de kanaler online der ikke skal betales for, dvs. DR1 og de andre DR online kanaler.

Kan absolut ikke udstå V.M.D., hverken konceptet, værter eller deltagere - det er en stor fed omgang "se mig" "se mig" "se mig" "se mig" "se mig" "se mig".... Ser så heller ikke "Skjulte Talenter" eller det der dirrigent show på DR1, hader den slags programmer..

Kira

Don't just slide 'em - Trail N' Pleasure Ride 'em!

Nu med Rosie - Den smukkeste rødhætte hest i verden!

Elsket & savnet - Apache & Thilda

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2011 19:08

.. tænkt lidt videre over programmet Vild med Dans.

Noget der tænder mig er at se og mærke den udvikling og forandring, som nogle af deltagerne oplever. At dansen og det f.eks. at lære at give sig hen kan give den enkelte rigtig meget. Jeg taler ikke kun i forhold til dansen men også det at kunne overføre dette til andre dele af livet. Det synes jeg er vildt spændende.

Anne Mette Rasmussen gik f.eks. igennem en enorm udvikling, da hun var med i programmet. Fra at være en lidt sky og genert "mus" til at blive en smuk og selvsikker kvinde, der tror på sig selv. Jeg kan næsten ikke se det er samme kvinde. Hun er i den grad blomstret op og laver også danseshows med sin VMD partner Thomas Evers.

Så ja, udvikling og forandring for deltagerne er YES for mig at følge med i fra sidefløjen.

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

0
0
Svar på denne tråd

Vil bare sige
Forfatter: 
Dato:  04-10-2011 21:52

...at jeg er enig med Esma:

Jeg har heller aldrig forstået, hvorfor det skal være publikum, der afgør, hvem der går videre eller ej.

Der kan jo nemt være alt muligt andet, som farver folks vurdering: Pæn kjole, flot fyr, dum, grim, osv.

Næ, så synes jeg at det dér Maestro er meget bedre, hvor det er orkesteret, der afgør, hvem der går videre/ryger ud.

DE er i hvertfald kompetente, om nogen!

Men jeg kan nu meget godt lide at se Vild med Dans

Mvh Jumbo

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-10-2011 14:14

Vi ser ikke vild med dans - vi ser istedet skjulte stjerner på DR (y)

5 kg. MSM sælges for kun kr. 1100,-
Er i ubrudt emballage og kan holde til år 2014

Jannie

www.nokke.dk

Øgårdens Sammie · Wendy Klint

Sydvillegaards Fiona · Sydvillegaards Zander

www.sydvillegaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bliver glad
Forfatter: 
Dato:  05-10-2011 23:12

af at se Vild med dans.

For mig er dans en måde at udtrykke livsglæde, og de af jer som er negative, og fokuserer på værterne, kan jeg kun sige

få jer et liv, og dans.

Glem værterne, det er jo ikke det programmet handler om. Det handler om livsglæde.

Øhhh og nogle der gerne vil vinde.....

Så kom op af stolen og dans noget latin eller standard, eller enkelt nok, tag magten og skift program....

0
0
Svar på denne tråd

Det der dans
Forfatter: 
Dato:  07-10-2011 00:07

Jo Vild med Dans var sjovt... Første gang de sendte det! Og egentlig også anden gang, men så var det også slut...

Det har været et super program til at få folks øjne op for det skønne i at bevæge sig til musik, og det har givet mange blod på tanden til at få meldt sig til et hold på den lokale danseskole og så hygge sig med det. til det!

Når det så er sagt... Så er jeg dog blevet ufatteligt ked af den måde selve sportsdansen er blevet bagateliseret efter det. Særligt deres katastrofale dækning af de PROFFESIONELLE Europamesterskaber i Latin var helt utilgiveligt! Deres respektløse tilgang og på det nærmeste chikane af vores eneste deltagere var skandaløs. Det blev omdannet til et underholdnings-cirkus uden lige og uden nogen form for hensyntagen til de to top atleter som både mentalt og fysisk arbejdede på højtryk for at hive en titel hjem. Der blev jeg meget meget skuffet må jeg sige!

Nå, så fik jeg lige luft for det Tror måske også jeg har en lidt anden vinkel på det end mange andre da jeg har dybe rødder i danseverden på alle mulige måder.

For min skyld med Vild med Dans gerne have kørt deres sidste sæson nu

//Desirée

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  07-10-2011 00:19

Jeg er vild med at se vild med svans !!. Jeg synes at det er det program som er mest livsbekræftende at se på, og den stor glæde parrene udviser, når de danser. Der er mange andre sportsgrene, feks gulvgymnastik, hvor udøverne ser skide sure ud.

Jeg beundre også meget, at de uøvede dansere, på blot 20-30 timer kan lære en ny dans hver ugen.

Og så er der musikken, som også er lidt peppet op, med en sanger eller sangerinde.

Og så den ulitimative grundt til at se dette program : Steen Lund, han er bare så charmerende, en rigtig kussetyv at se på. Wauw.

Synd at han har fået hende den sure madamme. Kaya at danse med.

Han måtte godt komme forbi min dør, og bla. lære mig at danse sådan !GUF GUF !!

Venlig hilsen Hanne

10.000 m2 stor grund til salg NU KUN 350.000 kr i 4894 Øster Ulslev

0
0
Svar på denne tråd

så røg Hella Joof
Forfatter: 
Dato:  08-10-2011 09:24

da i det mindste ud - så mangler vi bare Pia.

Ja Hanne, livsbekræftende og stor glæde.

Men synes godt nok sangerinden igår var ualmindelig hæslig.

.

0
0
Svar på denne tråd

@!#$ koncepter
Forfatter: 
Dato:  08-10-2011 09:55

Jeg ser det heller ikke - det er skod-tv efter min mening - vi er over i opium for folket for det er VIRKELIG VIRKELIG meningsløst tv.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ser det!
Forfatter: 
Dato:  08-10-2011 17:15

Jeg ser det gerne, men tager det ikke for mere, end det er, nemlig underholdning!

Jeg elsker at se dans generelt, jeg elsker de fine kjoler, og jeg elsker kemien parrene imellem.

Og så nyder jeg at kunne se TV igen efter 2 år uden signal, selvom jeg kun har TV2, som er en lille smule værd!

Med venlig hilsen

Anne Sofie Jørgensen

tinkerhoppeplag fra 2010 sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider