Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dilemma - job
Forfatter: 
Dato:  29-09-2011 18:43

Selvfølgelig skal det lige falde sammen!

Jeg skal på mandag starte i et vikariat (ca. 5 mdr.) og har nu her til aften fået en invitation til en samtale på et job jeg har søgt.

Det er rigtigt dejligt at der er en virksomhed, der vil se mig, men det er selvfølgelig på MANDAG.

Så hvad gør jeg nu? Ringer jeg til firmaet, hvor jeg skal starte i vikariat og forklare dem hvordan landet ligger? og forslår dem at jeg evt. først starter tisdag?

Eller ringer jeg til firmaet der vil have mig til samtale og få en tid efter fyraften?

Jeg har næsten gået hjemme i et år og vil rigtigt gerne have et fast arbejde og ikke bare et (dårligt betalt) vikariat.

mvh

Julle

DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd

Ærlighed
Forfatter: 
Dato:  29-09-2011 19:16

Fortæl dit vikariat hvad der sker - er det et sted der er værd at være så vil de være forstående overfor din situation.
Hvis ikke de kan det - så ville du alligevel ikke kunne lide at være der.....

.

0
0
Svar på denne tråd

samtale
Forfatter: 
Dato:  29-09-2011 20:27

Tillykke med vikariatet og samtalen!

Jeg ville ringe til firmaet du skal til samtale hos og høre om du kan få en anden tid enten efter fyraften, eller en morgentid en af dagene.

Held og lykke!

0
0
Svar på denne tråd

Enig med Mille...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2011 20:31

Jeg har selv stået i præcis samme situation.

Jeg ringede til det firma, som jeg skulle til samtale hos og fortalte, at jeg var på arbejde det pågældende tidspunkt og derfor ville høre, om samtalen kunne rykkes. Chefen svarede, at det var slet intet problem, for "vi kan så godt lide folk, der passer deres arbejde" :)

Håber det også løser sig for dig!

0
0
Svar på denne tråd

Løsningen
Forfatter: 
Dato:  30-09-2011 19:25

Løsningen blev at kontaket det firma, som gerne ville have mig til samtale og flytte samtalen til tirsdag kl 15 :-)

Det betyder at jeg skal gå ca. et time før, det håber jeg går.

Så på tirsdag kl 15, må i gerne krydse fingere for mig ;-) det er et rigtigt spændene job.

mvh

Julle

DIN hest - DIT ansvar !!!

0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2011 21:10

...bare gi' den hele armen! Vi hepper på dig :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider