Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

til clinic med Will Rogers
Forfatter: 
Dato:  28-09-2011 21:33

Jeg skal have en af mine ungheste med til Clinic med Will Rogers midt i Oktober, glæder mig rigtig meget til det, men er også ret spændt. Er der nogen af jer herinde der har været afsted og fik i noget ud af det?

min veninde skal også med, hendes hest er kun 1 år men lidt af en madamme, så hun håber inderligt hun kan få lidt redskaber til at arbejde videre med.

Kom frit frem med jeres erfaringer

http://www.hvalpely.dk

Smart langbenet frieser hingsteføl med super temperament sælges

0
0
Svar på denne tråd

Will Rogers
Forfatter: 
Dato:  29-09-2011 11:39

Hej :)

Jeg er sikker på, at du nok skal få noget godt ud af kurset. Både Will og Tristan er dygtige, og de har opnået meget gode resultater med heste på kort tid.

Inden Will og Tristan blev "kendte" som Elite Horsemen, trænede de nogle heste, der var opstaldet, der hvor min hest står.

Jeg fulgte med i arbejdet, hvor de trænede nogle heste, der var enormt sky og havde haft meget dårlige erfaringer med mennesker. Det var utroligt, at se hvilken udvikling hestene gjorde, på meget kort tid..

Jeg støtter mange af deres metoder, men nogle af metoderne støtter jeg ikke. :)

Held og lykke med kurset. Venlig hilsen Nanna

"Husk altid, at bag enhver hest, der følger en lang historie. Sommetider har de blot brug for at nogen vil lytte og tale deres sag og danne rammerne tiden fremover.."

0
0
Svar på denne tråd

Svar.....
Forfatter: 
Dato:  30-09-2011 10:08

Jeg kan kun sige - glæd dig

0
0
Svar på denne tråd

Tristan og Will
Forfatter: 
Dato:  30-09-2011 22:55

Jeg kan også kun give .

De er vildt gode.

Havde en hest ved ham der ikke ville gå i trailer, han havde ret hurtigt hesten oppe, og nu kan jeg selv læsse uden problemer.

Så fedt !

0
0
Svar på denne tråd

Spændende...
Forfatter: 
Dato:  01-10-2011 10:50

Jeg har haft en af mine ungheste med til en clinic, hvor Tristan var oppe og skridte lidt rundt på ham.

Min vallak på den gang 3 år var absolut ikke en problemhest - men jeg lærte alligevel noget om hans reaktioner, som jeg faktisk bruger den dag i dag, nrå jeg rider.

Hvor skla det holdes henne ?

MVH Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider