Har simpelthen haft den mest syrealistiske weekend og forstår stadig ikke et hak af det hele.
I torsdags bliver min moster opereret i sit ene knæ. Hun bliver kun lokal bedøvet og gennemgår en rutineoperation.
Fredag ringer min mormor for at høre hvordan hun har det. Min moster er svær at forstå og virker forvirret. Sygeplejeskerne siger det er pga. narkosen.
Lørdag morgen ringer min mormor igen derud. Min moster er stadig forvirret og min mormor får beskeden at hun er træt.
Lørdag eftermiddag vælger min mor at ringe derud, min mormor har en dårlig fornemmelse og er blevet lidt bange.
Min moster virker træt, min mor må hele tiden hive ordene ud af hende. Hun falder i søvn midt i samtalen og lesber når hun snakker. Vi får så ringet op til sygeplejersken på afdelingen, som bare siger at hun er træt da hun har fået en blod transfusion. Dette forstår vi ikke, da det da ikke er praksis ved en knæ operation, og sygeplejersken indrømmer så at hendes blodværdier er dårlige men beroliger min mor med at de holder øje med hende hele tiden, og at hun bare trænger til at få sovet.
Søndag morgen bliver min mormor ringet op af sygehuset. Min moster er meget dårlig - de ved ikke om hun overlever. Hendes børn er indkaldt og de ber min mormor komme derud.
Under operationen har de åbenbart ikke taget højde for at min moster har kraftig sukkersyge og de har åbenbart "glemt" at holde øje med de forskellige værdier under operationen - dette har medført at hun har fået en skade på hjernestammen.
lige nu ligger hun i respirator - man kan ikke komme i kontakt med hende. Hvorvidt hun overhovedet overlever eller ender som en grøntsag (undskyld ordvalget) er uvist.
Jeg er fuldstændig paf! Min mormor gør flere gange opmærksom på at der er noget galt, min mor gør dem opmærksom på at der er noget galt og alligevel så går det så vidt.
Ved slet ikke hvad jeg skal tænke lige nu, har valgt at tro på at min moster klarer den, at min mormor ikke skal miste sin datter, at hendes børn ikke skal miste deres mor. At min mor ikke skal miste sin søster - pga. at en knæoperation!!!!