Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ridestier Fuglebjerg/Bendslev
Forfatter: 
Dato:  25-09-2011 13:31

Hej

Selvom mine forældre har boet i Flemstofte ved Fuglebjerg i snart flere år, så har jeg ikke fundet nogle gode ridestier i området.

Kender I til stier/ruter, som er turen værd?

Mange hilsner

Sandra

Mvh

Sandra

0
0
Svar på denne tråd

overskrift..
Forfatter: 
Dato:  25-09-2011 21:59

Jeg bor derud af. Der er jo ikke sådan rigtig nogle ridestier. Der er jo kun vejene hvor der selvfølgelig heller ikke køre så mange biler, ellers er der markerne... men ikke sådan nogle decideret stier tror jeg ... :(

"En god træner kan høre hesten tale, en fremragende træner kan høre hesten hviske."

Ejer af en dejlig dejlig plet pony <3

0
0
Svar på denne tråd

ridestier
Forfatter: 
Dato:  26-09-2011 20:12

Hej!

Ved vores sted, http://www.skouenbygaard.dk, er der anlagt mange offentlige ridestier, bl.a. rundt om vores jorde, samt fra os af, over i de store skove :)

Jeg ved ikke lige hvor flemstofte er, men hvis der er ude ved palmevænge, så er du ihvertfald velkommen på dem :)

Med Venlig Hilsen

Signe - rideterapeut

Rideterapi, Hestepension, tilridning og undervisning - Besøg os på http://www.skouenbygaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Kroelles...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2011 00:21

lidt off topic, men er det Jens og Marie Louises sted i har købt, det tidligere islænderstutteri "Palmevænge"?

Michael Moesby-

med hang til heste der har masser af vilje og gakkede gangarter, samt toptunede border collies til bla hundehop, måske bedre kendt som agility.

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  27-09-2011 12:00

Tusind tak for Jeres respons!

Signe: Det er ellers lige det, som jeg leder efter. Jeg holder desværre til på den "forkerte" side af Næstved-landevejen, altså over mod Sandved. Derfor bliver der 6-7 km over til Jer og en stor vej at krydse - desværre! Men tusind tak for oplysningen. Det kan jo være, at jeg får lyst til at bevæge mig ud på en længere tur en dag, og så ved jeg, hvor jeg skal tage hen :)

Frejas ?Dixie?: Hvor har du din pony henne? Ja, jeg har nemlig også kun stiftet bekendtskab med vejene - og de bliver nu engang lidt kedelige i længden.

Mvh

Sandra

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-09-2011 14:01

Ved ikke, hvor langt det ligger fra dig, men i forbindelse med den cykelsti, der er ved at blive lagt mellem Næstved, Slagelse og Skælskør, hvor det gamle spor lå, kommer der også ridesti på en del af strækningen.

Ude ved dig bliver det mellem Fodby og Hyllinge. Derudover bliver der også mellem Dalmose og Tjæreby.

Mvh. Julie

---

Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

0
0
Svar på denne tråd

Michael
Forfatter: 
Dato:  27-09-2011 19:36

Ja, det er det :) Vi flyttede ind i februar.. rigtig skønt :)

Med Venlig Hilsen

Signe - rideterapeut

Rideterapi, Hestepension, tilridning og undervisning - Besøg os på http://www.skouenbygaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-09-2011 22:00

FenjaH: Min hest står hos stald 100 på Skælskørvej, men jeg bor selv ud af mod Bendslev og omegn ;)

"En god træner kan høre hesten tale, en fremragende træner kan høre hesten hviske."

Ejer af en dejlig dejlig plet pony <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider