Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

part og økonomi
Forfatter: 
Dato:  24-09-2011 21:02

Heii allesammen :)

Jeg vil gerne have jeres mening da jeg står lidt og ikke rigtig ved hvad jeg bør gøre eller noget i den stil.

Jeg skal ud og se på part. Jeg søgte seriøst og troede virkelig godt jeg kunne få det til at hænge sammen. Nu har jeg opdaget at jeg skal køre 4 zoner med bus. Det betyder måske at jeg ikke har råd alligevel da min økonomi er lidt ustabil og jeg ikke tjener særlig meget. Har det på en måde lidt dårligt med at jeg først opdager det nu. Hvad ville i tænke om mig hvis jeg kom ud for at se på jeres hest men til sidst var nød til at sige at jeg måske ikke kunne alligevel og havde brug for et par dage til at se om det ku passe ind i min økonomi?

Bonnie, Basil og Ravel

I er bare de dejligste <3<3<3

0
0
Svar på denne tråd

Jae, jeg ville
Forfatter: 
Dato:  24-09-2011 21:06

Tænke useriøs, men godt, du melder ud før, du er startet som part.

Hvad kan man ellers mene?

Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

ja det jo det
Forfatter: 
Dato:  24-09-2011 21:11

Ja det er også det jeg har tænkt og burde ha tjekket tidligere men troede ikk det var så langt. Ærger mig over jeg ikke tjekkede det før

Bonnie, Basil og Ravel

I er bare de dejligste <3<3<3

0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  25-09-2011 00:28

Jeg synes, du skal kontakte hesteejer, inden du tager derud, og høre, hvad hun siger til det. Nogle ville nok være irriterede, andre vil godt give lidt snor. Det kan du jo ikke vide, uden at spørge

Hvis du havde fortalt det inden, ville jeg som hesteejer nok have aftalt en ny tid om et par dage, når du havde haft tid til at kigge på økonomien. Synes ikke, det er useriøst, at have en stram økonomi, men useriøst, hvis man ikke er ærlig om sine muligheder for at betale.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  25-09-2011 01:45

Synes måske ikke man overhovedet skal overveje at kaste sig ud i at have en part, hvis økonomien er så ustabil.

Tror også hesteejer ville mene det ikke er stabilt i længden, hvis du allerede nu skal have styr på økonomien, før du overhovedet er gået igang med parten.

Christine
"Ridderinden af den brune hest"

Penthouse i Bulgarien udlejes, se mere her:

www.bricksite.com/ferie-i-bulgarien

0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  26-09-2011 21:10

Jeg syntes du skal skynde dig at melde klart ud, ellers vil ejer blive irrieteret.

Jeg har lige et ekstra spørgsmål.....

Hvad koster en part? Hvad gir i andre rundt omkring og hvor meget må i ride, skal hjælpe til osv?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-09-2011 21:20

Jeg har faktisk prøvet at have en ude og se på min, og hun fik ridetur både på bane og tur, og bagefter sagde hun at hun ikke havde råd til en pris som var meldt helt klart ud fra starten, og billig for kbh. Jeg blev ærlig talt stangsur og følte mig udnyttet for en gratis ridetur.

så mit råd - vær ærlig! Måske ejer vil give dig en lille rabat for at få dig! Hvis du var den rette ville jeg bestemt være til at tale med.

Venligst Maluna

Hvis der ikke er fejltagelser i dit liv, tager du ikke chancer nok

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider