Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ridestøvler til brede lægge
Forfatter: 
Dato:  24-09-2011 19:50

Hej alle sammen

Det er godt nok noget tid siden jeg har skrevet herinde, da jeg ikke har redet i flere år, lysten har bestemt været der, men ikke tiden. Nu har jeg fået lidt ekstra tid i kalenderen, og har fundet en parthest der ser ganske fornuftig ud.

Jeg har altid haft meget brede lægge selv da jeg var slankere, og da ridningen blev lagt på hylden kom der desværre også lidt ekstra kilo på, og mine lægge er så blevet bredere. Min lægge er nu ca 45 cm på deres bredeste sted, og mit spørgsmål er om jeg vil kunne få nogle ridestøvler som kan nå heeeele vejen rundt om mine lægge, og hvorhenne kan jeg købe sådan nogle? Og for at være rigtig besærlig skal de selvfølgelig helst heller ikke koste en bondegård

Kan huske at man altid kunne få svar og hjælp til alt herinde, så det håber jeg stadig man kan

-* Tolona *-

0
0
Svar på denne tråd

Det kan du
Forfatter: 
Dato:  24-09-2011 20:05

Der hvor jeg handler, har de et stort katalog de lige slår op i, hvor du kan se hvilke støvler du kan få i din størrelse.

Og er der ingen af dem der kan passe, så kan du få dem lavet.

MEN det koster mange penge..... så jeg valgte et par korte støvler med leggings til

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-09-2011 21:20

Ja det kunne da være jeg også skulle kaste mig ud i at prøve nogle leggins. Det kan jeg se man kan få mange steder i min størrelse, til en fornuftig pris.

-* Tolona *-

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2011 14:18

Om du kan finde støvler med den lægvidde afhænger af din fodstørrelse og hvor lange dine ben er :-)

Jeg har i mange år ikke kunnet finde støvler til mine ben, så jeg fik dem specialsyet. Da jeg så skulle have nye her i foråret viste det sig, at Cavallo Gran Prix Plus(altså dem med lynlås foran) laves med temmelig brede lægge(mine måler 42 cm), så jeg hoppede i en standardstøvle og det var dejligt, for der er jo mange penge at spare. Så jeg ville, hvis jeg var dig, tage ud og få taget rigtige mål til et par støvler og se om der ikke skulle være nogle i din størrelse :-)

Mvh.

Regina Sørensen

Indehaver af den dejlige ridehest Ramiro

og min smukke avlshoppe Wega.

Sælges:

Brun Wintec Isabell Werth 17" med cair. 1 år gammel incl. kvittering! Yderst velholdt, 4000 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Lynlå eller blok?
Forfatter: 
Dato:  25-09-2011 22:02

Jeg scorede et par billige brugte støvler der passede i fod og højde og næææsten i læg, og så ofrede jeg de 700 (tror det var) det kostede at få sat lynlås i, og nu passer de perfekt!

-Jeg var heldig at få dem til en rigtig god pris og støvlerne kan man nærmest ikke se på at de har været brugt.

Så et par brugte og så selv ofre en lynlås eller en udblokning er bestemt også en mulighed for dig

Hilsen fra

Strit 77

Lyngs My Little Fellow:
Super smart 1´er pony sælges, se præs.

Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere hvor skabet skal stå
-og derefter motivere dem til selv at flytte det ...
0
0
Svar på denne tråd

Lægvidde
Forfatter: 
Dato:  26-09-2011 07:53

Jeg fandt et par spritnye Derby dressurstøvler i nøjagtig mine mål (min læg er også 45 cm.) herinde på MP. De var specialsyede og sælger kunne ikke passe dem, da hun fik dem. Så dem fik jeg til 1500 kr., hvor nyprisen i hvert fald har været 4000 kr.

Men er du ikke ligeså heldig, så ville jeg hellere spare sammen og bestille et par nye, som passer dig. Det vil du blive gladest for i længden. Og indtil da, ville jeg købe et par gode leggins, som du kan ride i indtil da. Tika har et godt udvalg i leggins i store størrelser. Selv bruger jeg Montar i str. XL.

Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd

mountain horse
Forfatter: 
Dato:  26-09-2011 11:09

er stavet forkert, men de har støvler med lynlås og elastik i rigtig god kvalitet til omkring 2000, alt efter farven på støvlen. mener 1700 for sort og 2100 for brun, i al fald så kan de godt rumme 45 cm =)

Her holder vi Dansk Varmblod =)

Køre på SPT.

0
0
Svar på denne tråd

horze.dk
Forfatter: 
Dato:  26-09-2011 22:17

alt efter din fod størrelse så kan du også købe nogen i horze til omkring 1200 kr plus minus :-)

mvh. Loa

0
0
Svar på denne tråd

Fuller Fillies
Forfatter: 
Dato:  28-09-2011 07:42

Faldt lige over disse støvler med bred læg på en engelsk hjemmeside:

www.rideaway.co.uk/FULLER-FILLIES- SHOW-BOOT/default.aspx

0
0
Svar på denne tråd

Equipage Narpoli
Forfatter: 
Dato:  28-09-2011 13:32

har jeg et par af og jeg er utrolig glade for dem.

Jeg har en bred læg, 43 cm.

Jeg har givet 1800 kr.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-09-2011 19:26

Tusinde tak for alle jeres svar, vil prøve at kigge på de forskellig muligheder

-* Tolona *-

0
0
Svar på denne tråd

TIKA plus
Forfatter: 
Dato:  29-09-2011 21:05

Hej

Tika har også en 'plus'serie. Jeg kan se de har skafter og leggins, men jeg ved ikke om de har støvler?

Jeg har også været heldig at finde et par nyere brugte i min lægstørrelse, desværre har jeg målt min højde forkert, så de er lige korte nok.

Er der nogen der ved om man kan få lavet dem højere? Altså ikke strække dem, men sy et ektra stykke på i toppen.

Hvordan ville resultatet mon blive?

Mvh. Louise

*To bokse ledige i lille, privat stald med plads til 6 heste* *4140 Borup*

0
0
Svar på denne tråd

super ridestøvler til alle
Forfatter: 
Dato:  29-09-2011 21:12

Mor til de dejligste børn:

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver født 260510

Med hestene:

Thor Munksgård født 280595-090811 R.I.P

Viktor Enghøjgård født 210707-200811 R.I.P

La Caiser født 010508 < ...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-09-2011 22:02

Lisbeth ?Rajini?: Tak for linket, det ligner jo lige sådan nogle jeg har brug for, og til at betale endda :)

-* Tolona *-

0
0
Svar på denne tråd

Linket
Forfatter: 
Dato:  01-10-2011 18:27

Det var så lidt :-)

Jeg ved hvor svært det er, at finde støvler i den bredde, så jeg syntes lige jeg ville dele linket :-)

Ved at bruge google kom jeg til en anden side med støvler fra samme mærke, så de findes altså også som en springstøvle:

www.tackanory.co.uk/ section.php?xSec=57&js...e8b8b79b89

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider