|
|
| Maestro kl. 20.00 på DR1 iaften |
|
|
Søs Egelind bruger hestene på Kumlegården til at øve sig til aftenens show. Jeg håber I ser med. Der er tre dejlige heste med i optagelsen, Cheval (rødlige dreng), Van Basten, Anne Kühnells tidl. dressurhest (stor hængebug) og Ryan (den mørke)
100% oldenborger 100% kærlighed. se mine annoncer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aijj hvor.. |
|
|
... spændende!!  Det vil jeg se. Har engang været på kursus på Kumlegaarden, hvilket var en rigtig god oplevelse. At Anne også har en meget skøn og særlig hest i mine øjne, Fitou, gjorde oplevelsen endnu bedre. Desværre ser det ikke ud til, at han er med i programmet. Tak for tippet. 
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi -vil du leve det gode liv? Afbalancering og harmoni til din hest og dig Jeg er i gang med 2. del af en 4 1/2-årig anerkendt uddannelse til psykoterapeut på www.ifga.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kumlegården |
|
|
er et enormt lækkert sted bare ikk nå man kommer ind i stalden og ser 3lækre heste der står i sine boxe dag ud og dag ind  navnene kan jeg ikke huske på hestene men de alle 3røde øvøv
der findes intet vigtigere end at leve at eksistere er blot at være
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heste i bokse |
|
|
Er det nogle af hendes egne heste, eller er det pensionærernes? Uanset hvad så ville det undre mig meget, at Anne ville tillade, at heste stod i boksen dag ud og dag ind. Der må være en særlig grund til det, tænker jeg.
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi -vil du leve det gode liv? Afbalancering og harmoni til din hest og dig Jeg er i gang med 2. del af en 4 1/2-årig anerkendt uddannelse til psykoterapeut på www.ifga.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kumlegården |
|
|
Kumlegårdens heste går på døgnfold og er kunne i boksene om vinteren for at blive fodret. Du tænker sikkert på Cathrine Dufours heste, Cadillac, Aithon og Cassidy, alle tre røde drenge. De kommer dog på fold nogle timer om dagen. @LivsKilde, Fitou (eller tusse som jeg kalder ham) blev ikke brugt. Han er sidenhen blev pensioneret pga. gigt og kan ikke rides længere. Fra 1 okt. er stalden fuldstændig tom da alle pensionærerne flytter til Atterupgård og Kumlegården bliver en selv-passer stald, da dyrepassereleven skal på skole igen. Dvs. der er mange ledige bokse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fitou.. |
|
|
Øv at Fitou ikke er med. Og øv at han har fået gigt. Jeg talte med Anne i foråret, og der fortalte hun, at Fitou stadigvæk blev brugt til træning i kurser i lederskab for forretningsfolk. Ved du, om han stadigvæk bliver det? Jeg håber inderligt, at han kan klare denne opgave - sagt med andre ord, at han ikke er blevet SÅ dårlig. Fortæl mig alt hvad du ved om Fitou. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tussen |
|
|
Ja, han bliver brugt til lederskabkurser hvor undervisning, hvis man kan kalde det dét, foregår fra jorden. Lige nu går han på døgnfold med hans bedste ven, Jolly Jumper og to hopper. Han elsker mudder og når man skal strigle ham skal det foregå udenfor da han ligner en mudderpøl fremfor en rød hest. Du er sikkert velkommen til at komme og strigle ham og lave nogle øvelser med ham, bare giv Anne et kald. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fitou den Skønne |
|
|
Tak det er dejligt at høre lidt om ham. Det glæder mig, at han stadigvæk bliver brugt til lederskabskurser. -Er han rigtig god til pga. sin fine følsomhed.  Jeg er SÅ vild med Fitou og havde en helt særlig oplevelse med ham.  Jeg var på Kumlegaarden i foråret for at besøg Fitou.  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusse.. |
|
|
Hvorfor kalder du Fitou for Tusse?? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad mere |
|
|
Sidder og ser det nu. Var det alt der var med hestene mon? Eller kommer der mere?
Mvh Britt The more you practice, the luckier you get....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tussen |
|
|
@Livskilde, det ved jeg ikke - jeg syntes bare det er passende. Jeg har givet alle hestene et øgenavn. @Smurf2 ?Cameron?, Jeg var tilstede den sidste del af optagelsen (på sidelinjen) og optagelserne varer længere. Jeg håber der kommer mere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift som ingen læser :) |
|
|
Jeg bor og har mine heste hjemme, 5 minutter fra Kumlegården. Rygterne her på egnen siger at de er gået konkurs og jeg havde faktisk gået lidt og håbet på at det blev solgt  Ikke fordi så meget andet, end at jeg gerne ville benytte ridehuset deroppe, men Anne ønsker ikke at blive forstyrret af fremmede heste.... Så der for læsser jeg troeligt mine heste hele vinteren og kører til Kornerup for at ride (ca. 25 minutters kørsel hver vej med trailer) 
PrinsesseGuldhår & Sigøjnerhestene ____________________________
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rygter smygter |
|
|
De er ikke gået konkurs ellers ville de jo ikke ha haft en elev og X antal pensionære opstaldet. Tværdimod ville det i fremtiden gå rask fremad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kumlegaarden |
|
|
De er ikke gået konkurs ellers ville de jo ikke ha haft en elev og X antal pensionære opstaldet. Tværdimod ville det i fremtiden gå rask fremad. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jjjooovvvvvv |
|
|
så må vi håbe at der flytter nogle ind der nægter at have heste stående i boxene 24 timer  og kun kommer ud nå de ska trænes jeg ved de 3 røde heste stod inde dag ud og ind og der blev også visket i krogene om det var synd men ingen sagde noget og jov anne accepteret det  min venindes 2 heste stod opstaldet der og vi snakket om det hverdag at det var uacceptabelt men de fik jo også 3000 pr box og derfor blev det sikkert accepteret men lækkert lækkert sted kæmpe boxe og masser af folde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DorteCL |
|
|
Hvor kan du se det henne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øøøhhhhhhh |
|
|
ggoooggle din ven goggle kumlegaarden og nederst under diverse kurser stå ejendommen til salg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Ærgeligt |
|
|
Jeg synes, at det er rigtig, rigtig ærgeligt. Jeg synes, at Anne er en afsindig dygtig underviser og ville gerne undervises af hende igen. Kurset At bruge hesten som coach er lige efter mit hoved og meget lærerigt ift. at tage lederskab for sig selv og andre. Gad vide hvad der skal ske med alle hendes heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| att BetteMis |
|
|
Det er ikke Annes ansvar og ikke hendes sted at bestemme over pensionærenes heste. Hvis du er fortørnet over dette burde du nok ha' åbnet din mund, da du stod i situationen istedet for at bitche over det nu og lad mig gentage mig selv: Hestene kommer ud i et antal timer hver dag. Ja, Kumlegården er sat til salg, og? Igen, har I et problem med dette så ring venligst til Anne og tag en snak istedet al det bagtaleri her, hvilket er fuldstændig smagsløst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øøøhhhhhhh |
|
|
det er nok mere annes andsvar end mit  det er hendes opstalder og kommer de ud et par timer hverdag NU glæder det mig meget på hestenes vegne og andg jeg ikke spurgte til hestene kom ud var at jeg ikke var opstaldet deroppe min veninde var
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| att. LivsKilde |
|
|
Nu er stalden i hvert fald tom for pensionære. Kumlegårdens heste går stadig på døgnfold. Jeg ta'r et billede af Tussen een af dagene, så du kan se hvordan han ser ud idag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fitou.. |
|
|
Hej Katharina, Jeg glæder mig til at se nye billeder af den skønne Fitou.  Gi' ham et varmt nus fra mig. 
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi -vil du leve det gode liv? Afbalancering og harmoni til din hest og dig Læs på min præs. om 2 heste i et ubalanceret forhold som vha. healing fik ro og nu kan enes. . ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhhh... |
|
|
jeg må til og igang med at spille Lotto. Savler hver gang jeg kører forbi Kumlegården.
Mvh. Tine Klipning tilbydes i Køge området. Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|