og ikke mindst erkendelsen af at det hele er definitivt forbi.
Min dejlige cancerramte veninde der har boet hos os nogle år døde for en lille måneds tid siden..... 
Første "dryp" var farvel et personligt farvel. Det hele buldrer rundt i hovedet - om nogenting nogensinde bliver normale igen.
Andet dryp - cermonien i kirken.... :/ Rædselsfuldt - men dog en god - rigtig god dag i erkendelse af at hendes smertefyldte krop endelig havde fået fred. Og ikke mindst at se og høre hvor højt elsket hun var.
Tredie dryp - at få asken "hældt i havet"....det hele kom igen som en boomerang
Livet - alle de gode og dårlige stunder, afskeden og erkendelsen af at den fysiske "ting" er væk.
Fjerde dryp - at gå og kikke på alle hendes ting og afvente alverdens myndigheders action. Irriterende og SLET ikke i hendes ånd.
Femte dryp - alle hjælpemidler skal afhentes af Kommunen, Falck og diverse hospitaler. Også IRRITERENDE - INGEN - absolut ingen overholder indgåede aftaler.....og jeg havde aldrig troet at jeg skulle savne en hospitalsseng, et iltapperat, en kørestol og 4. mia kg piller og medicin overalt.
Sjette dryp - et TOTAL tomt hus. Hver en lille ting sender minder og hvorfor hvorfor hvorfor hvorfor.... 
Syvende dryp....sørg for at planterne bliver holdt i live - hun elskede dem....og ryd op i hendes lille personlige have - hun brød sig ikke om ukrudt....GJORT og med et dejligt melankolsk humør.....
Ottende dryp - alle "der kendte" kommer og henter hvad hun hver især har dedikeret....TUNGT at se at livet bliver erstattet af rent praktiske foranstaltninger og beslutninger. Livet går videre :/
Niende dryp...."resterne" skal definitivt ryddes op i og væk. Noget mere fordeles til dem der var nær....resten er - 
- affald 
Og sådan slutter et liv åbenbart.
Nu er der intet udover en bunke minder 
Min søde svigersøn er utryg ved at færdes alene i huset - bange for at Conny "går igen" - min mand og jeg smiler og siger samstemmende at "det ville da være dejligt at se hende igen".
Så nu går vi fremad og en dag bliver alt normalt og livet går videre....
KH:)Annette