Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Rene fingre?
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 16:20

Arh men altså - jeg er altså bare ægte træt af mine fingre.7

Jeg plejer ellers ikke bøvle med at mine fingre ikke kan blive rene, men i år er det som om de er tørre og alt skidt sætter sig i sprækker og andet - og jeg kan simpelthen ikke få det af.

"det er tegn på du laver noget, fortsæt, så slider du det af" mumler min far.

"gnid dem i citron" messer min svigermor.

Men hvad fulan gør jeg? Det hjælper ikke med citron.

Jeg kunne også bare tage handsker på, men jeg gider ikke gå ind efter dem når jeg lige hurtig er ude og blande foder, jeg kan simpelthen ikke arbejde med handsker når jeg strigler og sadler op, og jeg hader bare generelt handsker.

Jeg elsker kæmpe store lækre skiluffer, men det arbejder man bare ikke så pokkers godt med :D :D

Jeg ligner en afdanket havneluder der ikke har haft mulighed for at vaske fingre Help me please!

Rikke - nu med Fellini ( Nynne og kresten)

Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

Heste.dk

0
0
Svar på denne tråd

Solopol
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 16:30

Man kan købe noget der hedder Solopol som indeholder små slibekorn og sliber fingrene rene. Og køb så en håndcreme, brug den morgen og aften eller efter behov :)

Min kæreste har gjort følgende før:

Brugt Solopol, skrubbet godt - skyllet dem, og bagefter haft hænderne i blød i 10 minutter. Når de 10 minutter er gået, så sliber han hænderne med Solopol igen og skyller godt.

Det hjælper for min kæreste. Slut med en fed håndcreme ;)

0
0
Svar på denne tråd

tørre?
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 21:12

hej :)

min veninde har meget tørre fingre og det er fordi hun ikke spiser æbler :) og jeg ved det lyder skørt men det er rigtigt :) ellers kunne du jo købe dig en god fugtigheds creme jeg havede også tørre hender i en periode hvor skittet sad, så jeg brugte creme vær aften når jeg skulle i seng:)

håber det var en hjelp:)

jeg elsker heste!!! <3

(og ponyer)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 21:23

Herome laver en super lækker "one minute manicure" som er olie blandet med slibekorn. Hænderne bliver dejlige bløde og olien forebygger de der trælse sprækker hvor skidtet samler sig. Kan stærkt anbefales. Derudover er der en creme til ekstrem tør hud fra DERMA (apoteket) der kan reparere næsten alt. Tag evt creme på og så et par tynde handsker over så de kan svuppe i det hele natten.

Jeg spiser æbler men mine hænder er stadig tørre...

0
0
Svar på denne tråd

ok men...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 21:29

...min venindes er meget meget meget meget meget meget meget meget tørre

jeg elsker heste!!! <3

(og ponyer)

0
0
Svar på denne tråd

Kaffegrums
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 21:42

er super godt mod tørre hænder! De bliver dejligt bløde, når du

"vasker" dem i kaffegrums - som alligevel ville havne i skralde-

bøtten.

Gør det dog ikke i en håndvask, så stopper den til!

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

dddddddd
Forfatter: 
Dato:  20-09-2011 21:49

Babyolie er altså genialt til :)

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-09-2011 00:01

Bruger partylite's manicure. Sukker, a-vitamin og citrus olie(mener jeg det er) Den er sk*de god

Belinda

" selv den længste rejse starter med et skridt"

Dalai Lama

Hav en hyggelig aften med veninderne, book et partylite homeparty. Skriv for mere info ...

0
0
Svar på denne tråd

Fugtighed...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2011 07:06

Nu er det jo svært at lave om på at du ligner en afdanket havneluder... Men problemet kan være at du vasker fedtet af fingrene så skdtet nemmere sætter sig.

Et gammelt mekanikertrick, er at bruge fed håndcreme inden man starter dagens arbejde, så trænger olie og skidt ikke så nemt ind i porrene.

Så løsningen er at bruge håndlotion efter hver håndvask.

Hilsen

Jens

Mere grydelåg, MERE GRYDELÅG OG HOLD TEMPOET!

0
0
Svar på denne tråd

live 3
Forfatter: 
Dato:  21-09-2011 10:28

måske hun kunne prøve tusendfryd keratin håndcreme.

den virker rigtigt godt på min mor og hun har meget tørre hænder.

men jeg anbefalder at hun også før hun bruger den, bruger en body scrub på hænderne for at få de døde hudceller væk og bagefter bruger cremen.

hun kan få cremen i irma de har nogle gange et tilbud med 2 for 40kr ret billigt når man ser på enkelt prisen for dem.

det er modtageren der bestemmer budskabet!
0
0
Svar på denne tråd

creme creme creme..
Forfatter: 
Dato:  21-09-2011 15:12

Alt det med at bruge creme, før, efter, under osv duer ikke - det hjælper ikke.

Lige pt bruger jeg den creme fra Compete der hjælper på tørre hæle, det virker ok - men jeg kan nu altså stadig ikke få det skidt der i forvejen sidder der væk :(

Men jeg kunne prøve nogle af de mærker i anbefaler :)

Og æbler spiser jeg nok af - jeg kan faktisk ikke lide æbler, konsistensen giver mig gåsehud når jeg bider i den, men jeg har det tit og ofte i min morgen smoothie ;)

Rikke - nu med Fellini ( Nynne og kresten)

Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

Heste.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider