Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

er ved at være godt træt (langt)
Forfatter: 
Dato:  18-09-2011 16:59

undskyld den lange smøre men har brug for at få luft.

nu har jeg været til møde hos min sagsbehandler i tirsdags og mage til frækhed skal man lede længe efter, ved godt de bare gør det de har fået besked på, men min sagsbehandler kom for det første op og skændes med min hjemmevejlder om at et stykke papir hvor der skulle stå at de havde stoppet min førtidspension søgning på paragraf 18, men åbenbart existere det stykke papir ikke, ikke noget at gøre ved det. jeg kan ikke klare at folk skændes det gør mig utryg, så måtte stoppe det.

det handlede jo om mig.

jeg har i den senest tid sådan cirka 3 år været til en masse undersøgelser neuropsykologisk undersøgese også har jeg været hos en psykolog, de begge kom med to forskellige udfald af deres undersøgelser, neuropsykologen så jeg kun en gang, så hans udtalese giver jeg ikke meget for, hvor imod phykologen har jeg gået til siden 2009 sådan cirka, så han kender mig bedere, han siger jeg har asperger symdrom, og lidt ADHD, bliver medicineret for ADHDèn, og han mener ikke at jeg ville kunne varetage et job heller ikke et flexjob.

men min kommune ser bort fra min phykriaters udtalese og holder på neuropsykologens udtalese om at jeg kan varetage et flexjob bare fordi det passer bedere ind i dere dagsorden.

jeg har prøvet alt for at komme på arbejdsmarket.

jeg har gået på VUC, har ikke 9-10 klasse. det gik ikke så godt, for mange i klassen til at jeg kunne forsætte, jeg kan ikke forholde mig til for mange mennesker uden at jeg får et angst andfald.

jeg har været i nextjob, hvor vi var i praktiker var ude på i noget der ligner flexjob altså 24 om ugen, gik ned med stress, da jeg så kom tilbage kom jeg ned på 4 timer om ugen, fordelt på 2 dage kunne kun klare 2 timer om ugen, ikke meget.

men nu mener de at jeg godt kan et flexjob på omkring 2 timer hver dag på geolgisk institurt (staves). nu har jeg jo ikke fået det, men jeg mener man skal havde en eller anden form for uddannelse for at være der, jeg har jo ikke end gang 9 klasse, intressere mig da for vulkaner, jordskælv og sådane ting de har der, men intressere mig mere for hunde; heste og dyr i det hele taget, men der er ikke så mange jobs inde for dyr så de bliver hurtigt taget af dem der kan arbejde fuldtid, fair enough, syntes jeg.

måske zoologisk museum (staves) kunne være en idè men tror ikke rigtigt på det.

jeg har haft så mange nederlag i karft af jeg gerne ville på arbejdsmarket, så jeg er bare bange for et nyt nederlag.

og jeg tror bare ikke på geologisk institut, eller på zoologisk muserum.

jeg har prøvet butiks arbejde gik som sagt ned med stress, og de mener ikke at jeg ville kunne kontor arbejde.

så vi er gået igang mad at prøve at søge førtidpension via paragraf 17, skal snart op til samtale med ham der er bossen for pension udvalget, er ikke god til sådanne samtaler, bliver så nervøs og bange jeg bliver nød til at tage noget beroligende også er man jo ikke meget værd,

nu skal det lige siges at jeg intet har imod sagsbehandlere de må jo bare følge de lov der er stikket ud for dem.

jeg er ved at være godt træt, men bliver jo nød til at blive ved med at kæmpe, og går det ikke igennem på paragraf 17 må jeg jo klage, intet andet for.

det er modtageren der bestemmer budskabet!
0
0
Svar på denne tråd

øøøhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  18-09-2011 17:06

du ska kæmpe vidre og sende en klage til ombudsmanden hvis du bliver ved at få spændt ben sig det til dem

det meget svært at få pension og kan tage flere år

krydser fingre for dig hold modet oppe

der findes intet vigtigere end at leve

at eksistere er blot at være

0
0
Svar på denne tråd

Bettemis
Forfatter: 
Dato:  18-09-2011 17:17

der er ikke ret meget andet at gøre for mig, er bare ved at være træt det har taget 3 år nu.

men går det ikke igennem på paragraf 17 så bliver der klaget, har søgt akt insigt, så vi har min sag hvis det bliver nødvendigt jeg krydser fingre for at jeg idet midste kommer op til pension i pensions udvalget, så er vi da kommet længre end vi er nu.

men tak fordi du svarede.

det er modtageren der bestemmer budskabet!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider