Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

irriterende.. markedsplads
Forfatter: 
Dato:  12-09-2011 23:32

Er ved at være lidt småtræt af bytteanoncer. Har det udstyr på jeg gerne vil bytte med. og blir ofte kontaktet for at høre om jeg ik vil KØBE folks udstyr, hvor de referer til min bytteannonce, hvor der jo skal stå hvad jeg vil bytte til.

Hvorfor kan folk ik forstå at en bytteannonce ikke er det samme som en købsannonce??? Ville jeg købe, så skrev jeg det da i en annonce på rette sted. Øv jeg syns man bruger meget tid på ligegyldige henvendelser..

Andre med lign. oplevelser??

0
0
Svar på denne tråd

Sidst jeg
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 07:48

havde hest til SALG på den Blå Avis ville en BYTTE med en anden hest - og en anden med 2 racekatte

Åh ja ....

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

2-års palominoplag udlån eller salg.

4-års kat II pintovallak udlån eller salg.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 08:04

Det lyder også irriterende, men personligt synes jeg nu det er mere træls, at markedspladsen ikke er mere opdelt i kategorier.. Det gør faktisk, at jeg yderst sjældent gider lede efter udstyr derinde. Man kan være heldig at have bid via søgefunktionen, men selv ad den vej har jeg tit skullet igennem en række uinteressante annoncer for at finde nogenlunde hvad jeg søgte..

/SC.

0
0
Svar på denne tråd

dkdkddk
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 08:41

Det forstår jeg ikke kan irritere - kan du ikke bare høfligt afslå?

Hvor ofte kan det da lige ske?

Jeg kan godt se mig selv lave en handel, hvis jeg fik et godt tilbud på en vare som jeg i første omgang havde håbet at kunne bytte mig til.

Det jeg synes er mest irriterende på markedspladsen er, at folk sætter deres gamle skidt til salg som både er gået istykker og er beskidt. Der er da ingen der vil købe den slags. Jeg synes det er træls at brug tid på den slags annoncer.

Og hvorfor lader jeg mig irritere over dette? Tja... vi har nok bare hver vores småting som er irriterende:)

Med venlig hilsen

Anja

0
0
Svar på denne tråd

halløjsa:)
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 08:58

trine, hehe folk er optimister.. ville godt nok os lurer lidt hvis nogen tilbød mig to racekatte for en hest griner.

Anja tro det eller ej, det sker faktisk rigtig tit.

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 15:54

I disse krisetider er det helt ufatteligt hvad folk tilbyder.

Jeg havde en bil til salg, og der spurgte flere om jeg ville bytte med alt muligt (heste, andre biler, maskiner, osv.) og det selvom jeg havde skrevet "rent salg - ingen bytte" i annoncen.

Faktisk er det irriterende at man skal bruge tid på høfligt at afslå, for ja det tager faktisk ret meget af ens tid. Og jeg er ikke typen der ignorerer folks henvendelser.

Ejer af Milancio S & Mor til en Noah 20.09.2009

"Vær nøgtern og gør altid det, som du sagde, at du ville, da du var fuld. Det burde lære dig at holde kæft"-Citat: Ernest Hemmingway

0
0
Svar på denne tråd

Irriterende ja
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 22:15

Det mest irriterende er dog, når folk ikke fortæller ærligt, at de egentlig kun er interesseret i at sælge deres, og ikke bytte.

For et par år siden havde jeg et DV føl til salg, og i annoncen havde jeg nævnt at jeg evt. ville bytte til en pony avlshoppe. Jeg blev kontaktet af nogle folk der var interesseret i bytte, og de havde en pony der var interessant for mig. Jeg tog fra Sjælland til Jylland for at se på ponyen og meddelte ejerne at jeg var interesseret i bytte, hvis mit føl også faldt i deres smag. De kom så bare aldrig og så på mit føl, men aflyste flere gange vores aftale i sidste øjeblik. Til sidst kom det jo så frem, at de egentlig slet ikke var interesseret i mit føl, men håbede at jeg ville købe deres pony.

Det måtte de gerne have fortalt mig fra starten, så jeg ikke havde spildt tid og penge på at køre den lange vej over at se deres pony, som jeg jo vidste at jeg på ingen måde havde mulighed for at købe. Havde jeg haft det, havde jeg jo nok lave en købeannonce!

Jeg synes det var så fejt, at bruge sådanne metoder for at prøve at sælge noget.

Mvh. Linea Fogh Pedersen

Stutteri Levita - avl af DV og DSP

Opstaldning tilbydes

Heste/ponyer tages i ridning

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider