Halløj 
Jeg døjer rigtig meget med træthed, som fører til hovedpine/migræne, koncentrationsbesvær og hukommelsestab.
Desværre synes jeg ikke jeg fik meget hjælp, da jeg gik til min læge, så jeg vil nu finde på en anden behandling...
Her faldt jeg så over Kranio Sakral terapi, er der nogen som har erfaringer med det?
Eller andre som har fundet en behandling mod dette træthed?
Det skal måske lige tilføjes at jeg spiser sundt og varieret (og nok), drikker masser vand, sover 8 timer om natten, går i fitnesscenter + løber udendørs osvosvosv.
Det er så slemt, at på en dag som i dag var jeg klar til at gå i seng kl 17! Endnu værre er det på mine skoledage, hvor jeg den nogle gange gaber uafbrudt og har svært ved at holde øjnene åbne. Det samme på job, hvor jeg arbejder med rengøring.
Jeg sover ikke til middag, så jeg tvinger mig selv til at holde mig vågen, så jeg ikke får meget mere end de 8 timer. Når jeg så engang i mellem giver mig selv lov til at sove, kan jeg snildt sove 12-13 timer.
Er virkelig desperat efter hjælp efterhånden, da det jo også går ud over mit studie.