Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp til Ipad.
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 11:25
Hej. Er det muligt at installere Adobe på sin Ipad ? Hvis ikke hvordan kan man så se bla. Videoer af heste herinde, og evt læse og hente dok. Som man normalt skal bruge Adobe til ?..
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 13:26
Grunden til at du ikke kan se videoerne på hestenettet er fordi de er flash-videoer og flash duer ikke på apple produkter fordi de har boykottet det med den begrundelse at det ødelægger brugeroplevelsen på ipad og iphone. Dokumenter burde du kunne åbne hvis det er PDF'er.

Hedevang

0
0
Svar på denne tråd

iPad adobe
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 13:27
Adobe samarbejder desværre ikke med Apple. Jeg leder også forgæves efter et program som bruges i stedet :(
0
0
Svar på denne tråd

øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 15:40

Jeg syntes også det var det jeg kunne læse mig til på nettet.

Bare øv, så må jeg bruge en anden com. til div videoer...

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 17:48

Som de andre siger er Apple og Flash ikke gode venner :) men du siger Adobe, og det er jo det program man bruger til PDF-filer, altså dokumenter :) her skal du ikke købe et program, du kan nemlig åbne PDF'er i iBooks, som jo er en gratis app fra Apple :) det er super smart.

Men videoer, desværre ikke alle. YouTube osv virker, men ikke Flash videoer. Den filtype som Flash bruger er forældet, og mange mener at de begår en kæmpe fejl ved at udelukke et så stort marked, som Apple-brugerne er. Men det må de jo selv om :)

Hjemmesider der er 'med på beatet' bruger ikke længere Flash ihvertfald :)

0
0
Svar på denne tråd

Tak for
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 21:19
jeres svar ! Er sikker på det er Flash jeg har brug for, dumt de ikke har fundet en løsning ! Jeg bruger min IPad meget mere end den stationære, så det er lidt surt. Mon nogle kan hjælpe med hvorfor de afsnit jeg laver når jeg skriver herinde bliver slettet når jeg sender det afsted ?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider