Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Uddannelse med voksen løn
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 20:52

Hej!

Jeg arbejder pt på fabrik, og går og leger lidt med tanken om at tage en anden uddannelse. Kan ikke holde til det hårde fabriks arbejde på længere sigt, og skal jo gerne bruge min krop mange år endnu


Jeg er oprindeligt butiks uddannet, men det er nu ikke fordi det føltes ret rigtigt da jeg arbejde i butik...


Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvor jeg finder alt om uddannelser med voksen-elev-løn(Google er ikke altid MIN ven ) Og om andre har erfaring med omskoling, og hvorfor i valgte som i gjorde?


Og det værste er, jeg er sådan på bar bund med hvad jeg godt kunne tænke mig Så kom endelig med en masse ideer.


Kærlig Hilsen og god aften til jer bag skærmen..






FrkBuko..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kontorelev
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 21:33

Jeg er selv uddannet i butik (Matas) og det var et dejligt job, men syntes mit liv er for kort til at skulle arbejde altid (til sent aften og weekender, jul osv) , derfor valgte jeg at blive kontorelev ved kommunen og har været det et år nu. Det er det bedste jeg har gjort. Man har en rigtig stor frihed og får det nærmest som man vil. Jeg kommer rundt i forskellige afdelinger så man finder ud af hvad man helst vil når man er udlært. Du skulle overveje det :-) . Som voksen elev ved kommunen får du vist omkring 17.000 kr pr md :)


Bettina


Veninder med interesser for hund/hest søges omkring 6510.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gå efter drømmen
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 22:22

Hej


Her er et par links du kan kikke på...


Videoklip om nogle uddannelser:

http://www.hvadkanjegblive.dk/


Flere uddannelser og mere om voksenuddannelser:

www.ug.dk/Forside/FlereOmraader/ maalgrupper/efteruddannelse.aspx#