Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

spørgsmål?
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 23:12

er der nogle der vil være så venlige at forklare mig hva det betyder når folk på facebook skriver i deres status:

(f.eks) 45 cm, 30 min. ????

jeg er næsten ved at gå ud af mit gode skind fordi jeg ikk kan hitte ud af hva det er

på forhånd tusinde mange tak.

mange hilsner

<3 Louize & Siboney <3

0
0
Svar på denne tråd

det vil jeg
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 23:13

ikke afsløre her ;-)

0
0
Svar på denne tråd

koder...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 23:14

Det første er skostørrelsen efterfulgt af cm. Det andet er hvor lang tid, det tager at ordne sit hår. Jeg synes personligt, at den er dybt latterligt. Har faktisk fået 3 beskeder på FB om det. Men jeg har valgt ikke at hoppe med på vognen.

Karina

Med parthesten Figo :-)

0
0
Svar på denne tråd

en god leg
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 23:15

Tja, det ville jeg godt . Sorry hvis jeg ødelagde legen .

Karina

Med parthesten Figo :-)

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 23:21

Det er sku da noget totalt latterligt noget at skrive :S

Og hvorfor er det en hemmelighed hvad det betyder? Ej seriøst altså.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 04:02

jeg fik denne mail:

Ok mine damer så er det den tid på året igen, til støtte for bevidsthed omkring brystkræft! Kan I huske forrige år hvor vi fortalte om farven på Bh'en i statuslinjen?..... eller hvordan vi ville have vores håndtasker? Godt! I år er det lidt anderledes.

Du skal skrive din sko størrelse (kun cifre) efterfulgt af "cm" og så hvor lang tid det tager for dig at ordne dit hår.... Husk at det forrige år var så mange som var med så det havnede blandt nyhederne og at den vedblivende opdateringen mindede os om hvorfor vi gjorde dette og at det hjalp til med at øge bevidstheden. Du må IKKE fortælle for nogen mand hvad sætningen i statuslinjen betyder, de må gætte!
Og kopier venligst dette (klip og klister) til dine veninder så vi kan få dette større end hvad det blev forrige år.

Jeg har gjort min del... nu er det din! Gå på kære damer.. lad os få mændene til at undre sig.

0
0
Svar på denne tråd

Overskriften
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 09:58

Har godt nok også undret mig...

Forstår dog ikke hvordan det skal sætte fokus på brystkræft???

Mvh

Elisabeth

Med de to dejlige drenge

Ichiro og Glenfiddich

Cacharel, mit hjertebarn, elsket aldrig glemt

Røde, min sjæleven, foraltid elsket foraltid savnet

Kun med hjertet kan man rigtig se

0
0
Svar på denne tråd

Suuuk...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 12:53

Jeg har desværre også nogle tumpede FB-veninder der hopper med på den bølge...

Jeg havde heller ikke helt opfattet hvad det gik ud på, men tænkte at det nok var noget a la det med tasken sidste år i forbindelse med noget brystkræft-halløj...

Jeg fatter ærlig talt heller ikke, hvorfor Kræftens Bekæmpelse vil nedlade sig til at tage så lamme markedsføringsværktøjer i brug. Efter min mening, er det sådan noget der er med til at fastholde kvinder i en rolle som hjernedøde idioter, der kun går op i tøj, tasker og hår...jeg syntes det er sørgeligt at et ellers vigtigt budskab skal sovses ind i sådan en gang tihi-fnis s*x & the City, veninde-pjak, hvor det er "hemmligt" for alle uinviterede hvad det hele går ud på...

jamen, så er det jo klart at budskabet går klart og tydeligt igennem

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 13:46

Der er nogen der påstår at det er smart at skrive det så kryptisk er så de kommer i nyhederne fordi der er så mange der vil skrive det på sin status.

Jeg gider ikke, så heller skrive noget der melder ud med det samme at man støtter brystkræft. Jeg er ung, men ikke et barn der prøver at være 'smart'.

0
0
Svar på denne tråd

Flere gange årligt
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 22:53
synes da snart at det er flere gange årligt, har både fået den med BH'en, tasken og skostørrelse inden for det sidste halve år.. Kira

Don't just slide 'em - Trail N' Pleasure Ride 'em!

Nu med Rosie - Den smukkeste rødhætte hest i verden!

Elsket & savnet - Apache & Thilda

0
0
Svar på denne tråd

øøøhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 23:43

latterligt

den bølge hopper jeg altså heller ikk på

så stopper det

min skønne holstener kyrre

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider