Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sune Hansen og Blue Hors skilles
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 16:27
Indsat fra nyheden Sune Hansen og Blue Hors skilles:

Blue Hors har i dag offentliggjort en pressemeddelelse på deres hjemmeside, hvori det fremgår at chefberider Sune Laust Hansen er blevet opsagt.

Direktør Esben Møller angiver som årsag "[...] de sportslige resultater har ikke levet op til vores målsætning og forventninger [...]"


Sune Hansen overtog stillingen som chefberider efter Andreas Helgstrand i 2009 og han har i tideen derefter været aktiv på de internationale baner på hingsten Blue Hors Romanov og vallaken Gredstedgaards Casmir med hvem han deltog på det danske landshold ved hhv. EM 2011 og VM 2010.

Læs hele pressemeddelesen på Blue Hors' hjemmeside i følgende link

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sune Hansen og Blue Hors skilles
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 19:01

Tjaa det er da ikke den bedste udtalelse at få med sig videre til fremtidig jobsøgning for Sune Hansen, eller er det bare mig der tolker disse ord, yderst negativt;


Direktør Esben Møller angiver som årsag "[...] de sportslige resultater har ikke levet op til vores målsætning og forventninger [...]"


Mvh

Anette


Nu med tøserne

Estacia OX og Extassie Vildal


Extassie Vildal

Skimmelbroget hoppeføl sælges

www.heste-nettet.dk/lodge/50758/ hest/300871/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ønsker
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 19:07

alt det bedste for Sune Hansen


Synes han er en meget dygtig og sympatisk rytter.


Måske han også bliver lykkeligere uden Blue Hors



Mvh Janni


0
0
Svar på denne tråd
 
 Forventninger
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 19:50

Det må da virkelig osse være monstersvært, for ikke at sige umuligt, at leve op til de resultater, Andreas Helgstrand red hjem for BH!


Hilsen Inge

- med de to smukke muler Milo og Gazella - og den skønne Leonberger, Sully!

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralalla
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 19:58

Ja det tænker jeg også, det har været noget af arv at skulle løfte. De skal jo nok søge efter en professionel rytter som allerede har vist nævneværdige resultater, måske E.Gal Naa han er nok for dyr


- Hilsner fra Ditte


Med den smukke "Poney Francais de selle"


Light De Starsky

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


0
0
Svar på denne tråd
 
 HR. E Gal
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 21:06

Så kan Gal jo bare få Romanov ned .


Cirkelinemus :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, godt det ikke
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 21:16

var mig, der skulle løfte arven efter Andreas Helgstrand men i særdeleshed også Lars Petersen. Det må da være et kolosalt præs at arbejde under.


Nu er jeg tidligere tillidsrepræsentant inden for mit erhverv. Der må man ALDRIG skrive noget negativt i en bekræftigelse eller udtalelse på en medarbejder. Jeg kan heller ikke forestille mig, at Espen Møller kunne finde på det. Men det er jo tydeligt, at Sune, hvor dygtig han end er, ikke har haft lige så store resultater, som hans forgængerer. Jeg håber da det bedste for ham.



Sunde heste, er stærke heste.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 21:43

Det er lidt pudsigt, min veninde og jeg snakkede netop om det idag at det var ærgeligt vi ikke så Sune på Schufro..

Men der har jo svirret rygter om han havde problemer med at samarbejde med nogle af hingstene og havde det bedst med Casmir og Romanov. Men som sagt kun rygter vi har hørt.


Jeg tænkte også det måtte være et enormt pres der har været på ham med de super resultater Helgstrand har leveret. Jeg ønsker ham som jer andre held og lykke fremover.



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Maria ♥Day-Light♥
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 21:55

Schufro er ikke længere at skue i konkurrence ( lang tid siden ) Han er en gammel hingst efterhånden.


Sæt dig lige lige lidt ind i tingene.



Mvh Janni


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 22:23

Jeg er skam inde i tingene.. Det var heller ikke for nyligt, jeg hentyede til, da han jo gik på pension i februar 2010 hin hingste fremvisning hos Schockemöhle.. Men det fremgik jo heller ikke af det jeg har skrevet... Schufro var sådan set også kun et eksempel, der kunne nævnes andre hingste, og det var sådan set bare for at dele det rygte jeg hørte fra en bekendt jeg har som har været ansat derover fra efterår 2009 og stoppede sidste efterår mener jeg det var....



Hilsen Maria


Nu med Enghavens Fiona <3


" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"


Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har man egentlig
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 22:28

ikke bare ventet på at det kom. Siden AH rejste er der jo praktisk talt ikke sket en hujende fis.


Ikke at han ikke er dygtig, sympatisk bla bla bla - men det er blevet til for lidt.


En anden ting jeg har fundet ærgerligt er at Sune er så lang en rytter at de store varmblodshingste oftest ligner New Forest ponyer med deres alt for lange teenage-ponyryttere.


Vicky Mathiesen & fantastiske Dejó,
Kuhlmanns Liva & Calypso K.



Welsh bedækninger 2011:

Sepstrups Casanova & Fronbach Hello Casanova


Sponsored by

Kopenhagen Fur - HERI - Ll. Haspeholm hestefoder - Kronborggaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Besynderligt
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 22:48

Det var dog en usædvanlig nedrig måde at fyre en medarbejder på.

Hvorfor er det nødvendigt at kritisere Sune Hansen offentligt og derved gøre hans vej mod et nyt job mere besværligt?

Hvorfor ikke give ham chancen for selv at gå, og så lade den officielle forklaring være, at Sune H gerne vil prøve nye udfordringer?

Jeg kan virkelig ikke se, hvad Blue Hors får ud af at gøre det på denne måde. Det eneste de opnår, er at give offentligheden indtryk af, at der er et i særklasse dårligt arbejdsmiljø på hingstestationen. Samtidig kan denne fyringsmetode få ansøgere til stillingen til at tænke sig om to gange.

Al held og lykke til Sune Hansen - han skal nok klare sig godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 11:32

Tænk, Tina R, det var også min tanke - at det da må sige noget negativt om arbejdsmiljøet, hvis man kan finde på at komme med sådan en udtalelse.


Jeg forstår godt, hvis de vil have resultater, men det er da ingen grund til at komme med sådan en udtalelse. Tror heldigvis, at hesteverdenen godt kan se Sunes kvaliteter alligevel.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Blue Hors
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 13:21

Altså hvis Sune skulle komme til at kede sig, må han da gerne komme forbi og ride lidt på min hest!!


Det er rigtig, rigtig ærgerligt for Sune, og jeg håber, han finder noget andet spændende arbejde snart.


Jeg er godt nok også spændt på, hvem de vælger at ansætte på Blue Hors nu - og om vedkommende kan gøre det bedre!!



...sagde Ditte, nu med Lenny - det langbenede lyn!

Lenzicco - westfaler e. Riccio mf. Laurentianer


***


0
0
Svar på denne tråd
 
 Professionel verden
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 13:41

Sådan er det nu når man vælger at arbejde i en professionel og resultat orienteret verden.

Hvor mange fodbold og håndbold trænere er ikke blevet fyret pga udeblivelse af resultater, eller ikke opfyldt målsætning? - Det er der altså ikke noget man dør af, det gør Sune heller ikke.


Sune er en dygtig og sympatisk rytter- han skal nok få et nyt job inden for den nærmeste fremtid.

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 13:47

Mette-mm: Selvfølgelig har man ret til at fyrer, hvis medarbejderen ikke lever op til det forventede. Men ligefrem at skrive det som en begrundelse på en offentlig side, er godtnok usmageligt i min verden!


Hvorfor ikke bare skrive at de leder efter ny berider, da de har valgt at skille deres veje. Så er der ingen der får negativ omtale.



***Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey***



R.I.P Dear Tana C. ***An Angel In Heaven***




Springsadel Hubertus Sælges!




!!!Ta Ikk Livet FOR Seriøst, Du Slipper Alligevel Ikke Levende Fra DeT !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 14:13

Jeg synes faktisk, at Blue Hors for en gang skyld har meldt klart ud. Det kan jeg kun have sympati for. Hesteverdenen - og sikkert andre sportsgrene - er skruet sådan sammen, at havde Blue Hors ikke meldt klart ud, hvorfor Sune Hansen stopper som chefberider - så var sladderen da for alvor blevet sat i gang!


Sune Hansen er sikkert en dygtig rytter, som sikkert finder på noget andet nu.


Og tak Vicky - jeg har SÅ mange gange tænkt, at den mand får store rideheste til at ligne sportsponyer ;-)


Jeg tænker mest, at det bliver spændende at se, hvad Blue Hors nu hiver op af hatten. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at de kan bruge skiftet til at lave en ny strategi for hingstestationen...Eks. geare lidt ned pga. faldende bedækningsantal...


Kh. Britt



Valhallas Abigail "Abby"

og

"Sveske"

Mine to sorte skønheder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Feje for egen dør...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 18:02

Tjaa, nu skal man vel også huske at feje for egen dør, for så vidt jeg har forstået det så har Sune jo heller ikke haft det samme hestemateriale som Andreas havde. Man kan jo altså heller ikke blive bedre end den hest man nu engang sidder på. Jeg skal ikke kunne sige om Sune har haft problemer med nogle af hingstene på BlueHors, men der er jo altså heller ikke fantastiske grandprix heste pt, den eneste som var en oplagt kandidat står jo skadet. Synes bare udtalelsen er så uberettiget når man ikke har kunne levere heste med samme kapacitet som den Cavan, Shufro og Matiné havde, for det var altså DISSE heste som gav Andreas en hulens masse sejre - hvilke heste har kunne komme på samme niveau af dem som Sune har fået tildelt?


Jeg spørger UDELUKKENDE af undren, da jeg ikke kan se det fair i at sammenligne Sune og Andreas' resultater, når hestene de har redet på er af SÅ stor forskel kvalitetsmæssigt.


Mvh

Anette


Nu med tøserne

Estacia OX og Extassie Vildal


Extassie Vildal

Skimmelbroget hoppeføl sælges

www.heste-nettet.dk/lodge/50758/ hest/300871/

0
0
Svar på denne tråd
 
 schufro
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 20:00

Hmm men Schufro har Andreas vel egentlig færdiguddannet (til grand prix) Matine har Andreas i hvert fald uddannet.


Jeg husker også hvordan man snakkede om hvor svært det måtte være at komme efter Lars Pedersen som jo gjorde et formidabelt job... På trods af Andreas´ unge alder klarede han det jo sindsyg urealistisk flot og det er det blev da bestemt ikke nemmere at være ham der skulle være arvetager.. -Sune.. Sune har ikke formået at kunne få en hvilken som helst blue hors hest til at danse. Jeg synes det er helt okay at sune og Blue hors stopper her... Jeg synes også det er helt okay at komme med begrundelsen så er kortene lagt på bordet, og ingen behøver finde på historier.. Sune skal nok finde et nyt new forrest stutteri og ride for.. -det er jeg sikker på....

0
0
Svar på denne tråd
 
 hm......
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 01:35

jeg synes nu heller ikke at BH skulle have lagt den udtalelse ud...


den er ikke gennemtænkt, og den kan gå hen og være skadende for Sunes videre karriere...


den mere neutral udtalelse som en anden nævner ville være mere passende...


og i øvrigt kommer det jo ikke andre end BH og Sune ved, hvorfor de afbryder samarbejdet.



Karina82


STUD BASK

Counting all the assholes in the room...

And i'm definetly not alone


Nu med skimmel princesse kandidat


0
0
Svar på denne tråd
 
 Forstår godt
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 14:03

Esben Møller med videre.. dette er en stor forretning og Sune har ikke levet op til de salgstal de har kørt med under AH sin tid og så må man bytte ud sådan er det sådan fungere alle forretninger.


Ønsker Sune held og lykke.


Syntes iøvrigt ikke det er noget ivejen med Møllers udtalelse sandheden kan man jo ikke pakke ind i bomuld bare fordi det er et "kendt" ansigt ud ad til.





Engelsk beslagsmed søger arb. i dk www.absolutehoofcare.com

(har kunder i uk som den engelske landshold i polo, Prins William og Kates heste.)

Ta kontakt på websiden el PB.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg giver
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 14:37

mette-mm ret... Eller er enig med hende i hvert fald....


Fodboldtrænere/håndboltrænere osv. bliver fyret med den offentlige grund "manglene resultater"... Hvad skal hesteverdnen være? En pædagogisk rundkreds, eller på samme niveau som andre sportsgrene, med de gode og de dårlige sider?


Ham Sune finder da hurtigt et andet job... Der er jo ingen der siger at han ikke er dygtig og vellidt, bare fordi han ikke skaffer de resultater som BH havde forventet og regnet med...



Zamangah

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm - hvorfor?
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 15:14

Jeg synes det er trist! Det er ikke noget jeg så komme, men ønsker ham helt sikkert held og lykke i fremtiden!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sunes Kommentar
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 17:09

Fra Jyskevestkysten


"Jeg ser det ikke som min skyld alene, at det til EM gik, som det gik. At de vælger at tørre det hele af på mig, er deres beslutning. Jeg syntes det gik bedre og bedre, og der er jo ups and downs i alle sportsgrene, siger den 36-årige rytter, der ikke ved hvad der nu skal ske. - Jeg ved endnu ikke hvad jeg vil, men jeg håber da, jeg kommer stærkt tilbage og beviser, at Blue Hors har lavet en stor fejl"


Jeg syntes også Sune har virket for stor på hestene. Blandt andet Don Schufro.


3-års hingst efter Sunset-Hit/ Heslegård´s Louis sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678910
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 17:32

Tja det er jo ikke første gang at Esben udtaler sig uden at tage det mindste hensyn til kunder og personale. Da han i sin tid besluttede sig for at tage Blue Hors Dolittle ud af avlen så udtalte han offentligt at føllene efter Dolittle generelt var af for dårlig kvallitet og derfor var det blevet besluttet at han skulle tages ud af avlen. Han lod dermed alle de mange avlere i stikken, som havde brugt hingsten og derfor stod tilbage med et føl efter ham som Esben indirekte havde beskyldt for at være af dårlig kvallitet. Havde han været ansat i "min butik" og havde han behandlet mine kunder sådan, så kunne han godt se sig om efter et andet arbejde.

Jeg synes det er meget høj grad af arrogance at han udleverer Sune på den måde. Det kunne være gjort på en meget mere hensynsfuld måde.




Nu med masser af links på Facebook

www.facebook.com/?ref ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 17:54

Team-Rerun har du et link til den artikel?




Anne


I have found my Magic

RIP Røde. Vil altid huske dig!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stutteri fyrer OL-håb
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 18:14

Har desværre ikke et link til artiklen. Da de ikke er en gratis artikel.
Men kan fortælle det er fra avisen tirsdag 06-09-11 og står i sportssektionen (s. 22)


Eneste link hvor der står dele af artiklen er denne

www.teamdanmark.dk/CMS/cmsdoc.nsf/ Content/clippings/ $first?open&id=e2dae69c


3-års hingst efter Sunset-Hit/ Heslegård´s Louis sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Andreas...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 18:54

Jeg prøver overhovedet ikke at negligere Andreas eller hans kunnen, for jeg synes at han er en fremragende rytter som virkelig har formået at få det bedste frem i både Shufro og Matine. Det jeg mener med at sammenligne Andreas og Sunes resultater er en fejl fordi at Andreas fik stillet 3 heste til rådighed som virkelig havde potentiale (den ene var uddannet), Sune har IKKE (efter min mening) fået stillet samme kvalitet til rådighed, for at han kan lave flotte præstationer på hestene, så SKAL kapaciteten i hestene jo også være der, for er den der ikke, så kommer man altså heller ikke videre. Ergo burde Esben måske revurdere det ehstemateriale han har stillet til rådighed for Sune. Selvfølgelig kan det være at en anden kan få hestene længere, da det også har noget med kemi at gøre, men hesten skal stadig have flair for at komme så langt. -og det har INTET med en pædagogisk rundkreds at gøre .


Karen (zafera) lige mine ord.


Nu med tøserne

Estacia OX og Extassie Vildal


Extassie Vildal

Skimmelbroget hoppeføl sælges

www.heste-nettet.dk/lodge/50758/ hest/300871/

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678910
Forfatter: 
Dato:  07-09-2011 20:23

Og Esben skal vist være glad for at hans arbejde på Blue Hors, ikke bliver evalueret på samme måde som Sunes.

Som Alina skriver så skulle han nok se lidt på sin egen rolle i sagen.




Nu med masser af links på Facebook

www.facebook.com/?ref ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sune Hansen
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 10:32

Efter MIN mening, er Sune Hansen den dygtigste rytter vi har i Danmark!

Den harmoni han formår at skabe imellem rytter og hest, -er helt ubeskriveligt!!


Andreas er derimod ikke lige min kop te..


Også udadtil virker Sune som en sympatisk person, med begge ben solidt plantet på jorden. Jeg talte kort med ham til DM på Broholm, og Sune havde intet imod at bruge 2 minutter på at tale med en ganske almindelig person som mig :-)


Måske er hans resultater ikke sky-høje, men igen, heste materialet har jo også en del at sige!


Jeg håber bare at Sune bliver i DK, og vi får mulighed for fortsat at følge ham!


Jeg syntes ikke at Esben's udtalelse er særlig pæn, og fedt at Sune har givet et svar på tiltale!


Blue Horse har skudt sig selv i foden denne gang, men lad os nu se hvad de kan trække op af hatten -tvivler på at Blue Horse står særlig stærkt nu..


-Bare min mening :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så objektivt og neutralt...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 11:36

Jeg synes, at det er den mest objektive måde fra BHs side at fortælle, at samarbejdet er ophørt på. Den er så neutral, som en forklaring nu kan være, når en arbejdsgiver vælger at opsige en ansat, i hvert fald i mine øjne.


Der er jo heller ingen grund til, at BH skulle fortælle en løgn og derved sende et signal om, at alt var ok, når det nu ikke har været det.

Det er da den mest ansvarlige måde at føre forretning på, altså at stoppe det, der ikke går som det skal og forbedre det der kan blive bedre.


Som en skriver, hvis der ikke var givet nogen forklaring, så ville der først komme gang i rygter mm.


Hvis nogle så vælger at lægge mere i de skrevne ord, end hvad der reelt står, så må det jo være op til den eknelte.

Og selvfølgelig er det da synd for SH, men uanset hans manglende succes hos BH, så skal han da nok kunne finde et job.


Jeg skal ikke kunne tage stilling til, om AH eller LP ville kunne få mere ud af hestene, som SH har haft at arbejde med. Men at skylde skylden på manglende potientale hos hestene, er måske lige lidt for meget gætværk til mig.

Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvilken erfaring (jer der skylder skylden på manglende resultater over på hestene) I har med hingste, indernationale dressur stævner og så meget andet, men med min meget ringe erfaring inden for ovennævnte, synes jeg da, at BH har købt flere lovende heste løbende.


Pøj pøj til både BH og SH.

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678910
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 13:27

Jeg er heller ikke imponeret over Sunes resultater eller rettere sagt så synes jeg han har været for svingende. Han er en dygtig rytter men han har ikke haft samme betingelser for succes som Andreas. Da Andreas rejste så var han så klog at han tog Finn Greve med sig og jeg er ikke i tvivl om at det er Finn der har en stor del af æren i Andreas succes Han er ikke en mand der gør et stort væsen ud af sig selv og han lod bare Rudolf Zeilinger og Esben tage æren for den succes som Andreas havde i tiden på Blue Hors. Han kan noget som er helt unikt, i forhold til dressurhestens grunduddannelse og kan man finde sig i hans "væsen" så kan man nå langt. Den seneste rytter han har hjulpet til succes er Lisbeth Sejerskilde. Hun havde så vidt jeg er orienteret problemer med Raneur, før Finn kom ind i billedet, men efter at hun begyndte at få undervisning af Finn, har hun haft rigtig meget succes. Også her holder Finn sig beskedent i baggrunden.

Man må håbe at den næste blue Hors chefberider er en person der kan give Esben svar på tiltale, for ellers tvivler jeg på at det kan lykkes ham/hende at få succes. Man er da nød til at kunne have tillid til at ens chef ikke falder en i ryggen, hvis man besider sådan et job.




Nu med masser af links på Facebook

www.facebook.com/?ref ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Trist men det er forretning
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 15:32

Jeg syndes også at det er synd for Sune at det ikke er gået bedre.Men husk lige på at det er en forretning som omsætter for rigtig mange penge om året.Og det de sælger er sæd fra deres hingste,og har disse hingste ikke succes som rideatleter for de ikke solgt sæden.

At Sune er en dygtig rytter er der ingen tvivl om, for ellers var han aldrig blevet ansat, men så kommer det ømme punkt også.på det sportslige plan er det ikke gået særligt godt, og det tror jeg ikke er mangel på hestematriale, men måske mere om det var for stor en opgave for Sune at løfte arven efter både Lars og Andreas.Tro mig da han blev ansat er der i hans kontrakt blevet sat nogle mål som han skulle opfylde,og hvis Blue Hors ikke syndes at Sune har leveret som han skulle har de taget konsekvens af dette.For der er Big Buissenes.



Den udtagelse som Blue Hors er kommet med ang. deres samarbejde med Sune Hansen er ikke negativ,men handler om en ting, menlig at en ny epoke på Blue Hors er på vej, og vi viste jo allesammen at Sune ville få det svært efter Andreas.Sune er en dygtig mand og han skal nok få et nyt job i hesteverden.



At Esben Møller udtaler sig om en hingst som de ejer,og de vælger at tage ud af avlen, er da kun en god ting.Blue hors har en kvalitet som de syndes at deres hingste skal give vidre til deres afkom, og hvis de ikke syndes at kvaliteten ikke er god nok, er det da bedre for os hoppe ejer at de tager hingsten ud af avlen.For hvem gider have et føl af ringer kvalitet end de andre, andre hingste ejer skulle måske prøve at gøre som Blue Hors gør at tage en dårlig avlene hingst ud af avlen.Så ville der jo nok ikke blive avlet så mange heste af mindre god kvalitet.


Jeg ønsker Sune alt mulig held og lykke i fremtiden.Og det er jo nemt at side her og komme med sin mening om både den ene og den anden.Samt om hvad de skulle, kunne og burdte gøre.Jeg er glad for at jeg ikke er Esben Møller eller at skulle klare hans job.


Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mangel på heste
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 17:19

Selfølgelig kan en stor del af skylden skydes på mangel af hestemateriale. En god grand prix hest med potentiale udover det sædvanlige skal altså kunne sætte sig og det har Romanov altså aldrig kunne heller ikke under Andreas, jo momentvis men den permanente bæring magter hesten altså ikke.



Dette er ikke noget nyt under solen. Det har været et velkendt faktum i mange år, at Romanov har et fantastisk sving og et udtryksfuldt gangforløb, men det har altid knebet med bæringen. Tag nu Digby denne hest har ikke Romanovs sving og udtryksfuldhed i bevægelses forløbet, men den kan dælme sætte sig og gå med bæring og det er det der tæller i international dressur. Drømmescenariet er jo selvfølgelig begge dele!! Men skal man vælge det ene fremfor det andet, må evnen til at kunne bære sig klart være at foretrække.


Romanov er for mig stereotypen på en hest der klarer sig suverænt i DSA osv, men kommer til kort det hvor det virkelig gælder!!


Hvad har Sune så ellers haft. Casmir som er en udmærket hest, men som ikke har det potentiale der sættes forventninger til fra BH's side. Det er også værd at tage i mente, at BH's forventninger eller målsætning om man vil højst sandsynligt er en plads i top 10 eller mere internationalt og så skal der bare mere til end en almindelig god hest!!


Det er for mig et faktum, at Sune på ingen måde har haft det samme hestemateriale som Andreas. Men der hvor han måske kommer til kort er i mine øjne, i en helt anden boldgade, nemlig i fremvisning af hingstene i eksempelvis Herning, hvor bedækningerne sælges til avlerne. Der er Sune simpelthen ikke showman nok, det var Andreas uden tvivl - og er stadig.


Men hvorom alting er synes jeg ikke at man udelukkende kan tilskrive Sune de manglende sportslige resultater, det er så sandelig også hestematerialet, der gør sig gældende!! Og jo jeg kan godt vurdere en hest's potentiale selvom jeg ikke er international rytter eller for den sags skyld dommer..




0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine ord igen...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 19:46

Nete Langhoff - TAK , det er præcis dette jeg mente med manglende hestemateriale iforhold til det Andreas fik stukket i hænderne.


Både Andreas og Sune er super dygtige, med alt dette ville jeg også mere bare pointere Esbens manglende pli overfor ansatte, man bør IKKE skrive nedsættende ord i en udtalelse om et arbejdsophør på denne måde når man ikke selv har kunne "levere varen".


Mvh

Anette


Nu med tøserne

Estacia OX og Extassie Vildal


Extassie Vildal

Skimmelbroget hoppeføl sælges

www.heste-nettet.dk/lodge/50758/ hest/300871/

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 19:49

Jeg ved det ikke - men fik den tanke, at Sune ikke har formået at udvikle hestemartialet han har haft til rådighed - eller videre udvikle på det han fik til en start.


Man kan vel sige sådan lidt firkantet at:


- LP lavede Cavan og Shufro.


- Disse 2 heste fik AH (Cavan noget senere) og han lavede Matine, Casmir og Romanov.


- De sidste 2 overtog SH.


- Og så er der ikke rigtigt sket så meget siden.


Det kan man da god tænke lidt over.



Tænker du på at købe en Henra trailer så se her:

www.heste-nettet.dk/forum/6/160510/ 160510/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lavet heste eller ikke
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 21:31

Dette er jo så vidt underordnet. Tilfældet er, at en hest som Schufro bare fra naturens side kan sætte sig, at den så til tider gik mærkeligt på bagbenene er noget helt andet. Romanov har bare ikke denne evne slut.


Casmir er i mine øjne en bedre RIDEHEST end Romanov, det er en god hest ingen tvivl der, men slet, slet ikke en af de bedste. Men mon ikke også denne hest er helt ude af gamet?? Det er meget lang tid siden man har hørt noget til denne...



Det bedste kort Sune har haft på hånden er Leredo som må have været skadet igen og igen. For Leredo er en tæske lækker hest med en fantastisk bæring.





0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor nedsættende?
Forfatter: 
Dato:  08-09-2011 22:03

Anette (Alina-Arabians) m.fl., hvor er det der er skrevet nedsættende om Sune Hansen?

Jeg har svært ved at se det i den korte presssemeddelese, der er kommet her på HN. Men det kan sagtens være mig, der overser andre meddelser.


Dette står her på HN: "de sportslige resultater har ikke levet op til vores målsætning og forventninger". Meget neutralt, men en forklaring, som er til at forstå.

Det er jo en forretning der køres, og derfor er det klart, at der skal tjenes penge. Vi andre er vel også kun interesseret i, at BH har penge til at investere i gode hingste, så vi kan få noget godt dressurblod ud til mængden?


Og dette står på BHs hjemmeside: "Vi har været glade for tiden med Sune, men de sportslige resultater har ikke levet op til vores målsætning og forventninger, og vi føler, at det nu er tiden at finde en anden løsning".


Den udmælding er der, med mine øjne, ikke noget nedsættende i.


Jeg synes at den ridning jeg har set fra Sunes side, har været rigtig pæn, men ikke fantastisk (jeg ville selvfølgelig aldrig aelv kunne nå ham til sokkeholderende, uanset hvilken hest jeg blev sat op på) - og så vil jeg medgive, at hans højde/størrelse altså får hestene til at se små ud.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 08:13

Nete - nu ved vi jo ikke hvor svært det har været, at lave de heste jeg skrev om.


Shurfro så jeg til nogen af de første stævner hvor LP red ham - og det var bestemt ikke nemt eller så særligt tjekket ud - og det var forbudt at klappe før og efter ridtet.


Cavan fik AH ikke meget ud af. Han kom tilbage fra LP, som mente han var skadet, Esben mente ikke han fejlede noget. Han stod og derefter blev Cavan aldrig AH hest.


AH kunne med Kasmir - men han blev vist aldrig hesten for SH. Personlig har jeg aldrig kunne lide den hest.


Sådan tror jeg det er, - men bare fordi hesten går godt med en rytter, er det ikke sikkert den går godt med en anden.


Men så er det vel rytterens opgave, at finde de hingste og hopper han passer sammen med, ud af en så stor flok heste.


Og hvis det er sådan (Jeg ved det ikke) - kan man vel sige at SH ikke har formået, at finde sine heste.


Ja ja det er kun hypoteser, men sådan er det jo, når toppen inden for ens yndlings skifter ud.



Tænker du på at købe en Henra trailer så se her:

www.heste-nettet.dk/forum/6/160510/ 160510/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sælger
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 08:39

Som førsterytter hos Blue Hors er man jo en slags sælger, og vilkårene er jo nøjagtig de samme, som alle andre sælgere....


Jeg har også et salgsjob, og lever jeg ikke op til de mål der er sat for mig, jamen så får jeg da også en fyreseddel med samme begrundelse.


Og jeg syntes det er fint, at der er en pressemeddelelse, der på en pæn måde skriver det, som vi jo alligevel alle sammen ville vide var den rigtige begrundelse, hvis nu der stod noget andet.


Ridetøj i store størrelser sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 10:23

Dette kan vist misforstås:


Cavan fik AH ikke meget ud af. Han kom tilbage fra LP, som mente han var skadet, Esben mente ikke han fejlede noget. Han stod og derefter blev Cavan aldrig AH hest.


Jo jo Cavan blev AH hest - men aldrig som Cavan var LPs hest i hjertet og i resultater.


De som var med til WC på Vilhelmsborg hvor LP sagde farvel til Cavan, har vist dårligt fået tørre øjne endnu og speakeren må man håbe har fået styr på stemmen igen.




Tænker du på at købe en Henra trailer så se her:

www.heste-nettet.dk/forum/6/160510/ 160510/

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange syns punkter
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 12:02

Hej.


Det hele handler jo som en anden også sage, om at være god til at sælge varen.Og desværrer har han ikke kunnet dette, pga. manglene sportslige resultater.Og det ved vi alle, at der ikke har været.Med så mange gode heste i stalden,må det jo være muligt at finde en hest/heste som man kan arbejde med, og dermed få de resultater som det kræver for at kunne beholde sit job, hos BH.


Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er jo mange hensyn at
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 12:28

tage rent overordnet i hele dette game - hingstestation - være førende på konkurrencebanerne og så finde rytter til legepladsen.


Egentligt synes jeg Nete har været inde på rigtigt meget af det.


Alle her ved jo at de fleste ryttere ikke bare kan overtage en hest den ene dag og starte den med medalje den anden.


Dette er som jeg ser det:


Blue Hors var relativt nystartet og fandt en relativt ukendt dressurrytter i LP. Han var der ingen pres på idet alt var nyt og offentligheden egentligt ingen forventninger havde til ham som rytter. Og hestematerialet som blev købt dyrt ind var GODT!


Han fik uddannet Cavan, Silvermoon, og Don Schufro var godt på vej. LP valgte så at rejse og fortsatte sin succes i USA, og en ny rytter blev fundet. AH som i dressurens verden var et realtivt ukendt navn kom til, overtog de uddannet heste, samtidigt med at nye og gode var på vej. Med i godteposen havde AH jo så også dét som LP ikke rigtigt havde og som publikum oftest efterhånden elsker mere end egentlig dressur, nemlig showfaktor.


Han vælger så at starte egen virksomhed(og har siden ikke rigtigt kunne gøre sig gældende i de store klasser, idet han til trods for at have omkring 80 heste at gøre godt med i sin stald, ikke har kunne finde lige dén han kakn "smelte" sammen med)


BH er nu aktivt søgende efter ny rytter, bliver kontaktet vedr en dansk af slagsen som er selvstændigt erhvervsdrivende i Tyskland. Han bliver opsøgt, kommer til ansættelsessamtaler(rdeprøver) og findes egnet og dermed ansat. Hans navn er så SH.


Dels er der stor forskel på AH og SH. Både i deres arbejde med hestene og i deres højde. Men også vedr showfaktor mangler han. Alt dette VED BH når de ansætter må man formode.


I mellemtiden må vi så ikke glemme at det samme hestemateriale ikke er at finde på hingstestationen som i LP og AH´s tid. På 2-3 år, har SH skulle både omskole de heste han har/havde til rådighed for at de ville passe til hans ridning, samtidigt med at materialet ikke er af samme kaliber. Og når vi nu ved hvor svært det kan være at finde hesten(se på AH) så finder jeg det ikke rimeligt at han kun får 2-3 år til at skulle skaffe medaljer. Derudover er der altså kommet endnu flere særdeles gode dressurheste frem på pointtavlerne i mellemtiden - det vil sige konkurrencen internationalt er blevet større.



VEdr. selve presse meddelelsen ville det i min optik have klædt arbejdsgiveren såfremt man havde valgt at være mere ydmyg og holdt det på et neutralt niveau, og dermed holdt det personlige og kontraktlige indenfor egne murer. En pressemeddelelse kunne sagtens have lydt således: Blue Hors Aps og Chefberider Sune Hansen har i fredelig overensstemmelse valgt at ophøre samarbejdet, og vi er derfor på udkig efter ny chefberider som vil kunne varetage hingstestationen interesser i forhold til den fremtidige målsætning for hingstestationens uddannelse og konkurrencedeltagelse af hingstene. Vi takker Sune Hansen for samarbejdet og ønsker ham held og lykke i fremtiden!


En pressemeddelelse noget nær ovenstående ville ikke få BH ned på et plan som er ærgerligt og ville ikke sværte SH til. Og det ville ikke koste det mindste udover at man som hingstestation ville blive taget seriøst.


Jeg har intet kendskab til arbejdsgangen på BH, og har derfor INTET at udsætte dem for, ligesom jeg heller ingen kendskab har til SH, men når jeg umiddelbart "blot" læser pressemeddelelsen, men jeg lukker alt andet ude(altså forsøger at være objektiv som læser) får jeg en grim pressemeddelelse på nethinden og følelsen af at samarbejdsparterne ikke har det godt med hinanden, og at det nok ikke er et sted man umiddelbart ville søge hen som det første. Og det er ærgerligt. Ydmyghed kommer man længst ved - uanset hvem man er og hvad man er!


Tro på dig selv og dine muligheder,

- derved kommer du længst!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sune Hansen
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 15:20

Jeg synes altså ikke Sune bliver sværtet til... Havde BH fremlagt en helt neutral pressemeddelelse, så ville jeg da gerne ha set alle de konspirationsteorier som hestenettet og andre medier ville ha fremlagt!

Nu VED vi hvorfor samarbejdet er ophørt.


Jeg synes Sune virker som en utrolig sympatisk rytter, og ja, han er stor på en hest, men i mine øjne en meget meget pænere rytter (opstilling) end andreas.


Hestematerialet kan jeg ikke udtale mig om, det er jeg slet ikke nok inde i.


Vil ønske Sune al mulig held og lykke, jeg er helt sikker på, at han hurtigt har nyt job på hånden igen!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Synes nu
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 15:52

også, at det ikke er fair at skrive sådan om Sune på en offentlig side, og som andre kommer ind på, så har han heller ikke haft det samme hestemateriale som Andreas har haft! Sune er med garanti en rigtig dygtig rytter, og jeg ønsker ham held og lykke i fremtiden. Det kan godt være, at Sune ikke har opnået lige så flotte resultater som AH, men synes nu alligevel at han har gjort et fantastisk stykke arbejde, med det hestemateriale han har fået stillet til rådighed :D Han må gerne komme og ride min hest, hvis han keder sig!


Oldenborg FOREVER!" Elsker dig Flexness!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 konspirations teorier eller ej
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 16:15

så ville det i min optik have været noget bedre med en anden ordlyd i pressemeddelelsen end: Manglende meddaljer på relativ kort tid = ud til højre med dig, og tak for besøget!


Jeg kunne også komme med en masse konspirations teorier, men gør det ikke, da jeg som tidligere nævnt intet ved om arbejdsgangen på BH og intet ved om SH´person udover jeg har set ham agere som rytter! Og egentligt er årsagen for samarbejdsophøret irelevant, men det synes jeg ikke en offentlig pressemeddelelse er!


Taget i betragtning af at SH altid kun har fremstået sympatisk, yderst loyal mod sin arbejdsgiver og sine heste, og ydmyg omkring sin egen person ved interviews som også er tilfældet med de 2 foregående ryttere, mener jeg ikke det er en pressemeddelelse man som arbejdsgiver kan være bekendt. Det kunne sagtens have været gjort på en mere ydmyg og sober måde.


Tro på dig selv og dine muligheder,

- derved kommer du længst!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 16:22

Det er da hverken konspirationsteorier eller grim snak om Sune i denne tråd.


Folk tænker højt, på et yderst pænt plan og helt for egen regning.



Tænker du på at købe en Henra trailer så se her:

www.heste-nettet.dk/forum/6/160510/ 160510/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hestemateriale
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 17:44

Ok - jeg kan så ikke lige se, at SH IKKE har haft så godt hestemateriale som sine forgængere - de fik bare 112% ud af dem.


Jeg kan til gengæld se, at han - på trods af investering i megen undervisning (Rudolf og Rune) IKKE har været i stand til at få rykket det nuværende hestemateriale !


Som andre synes jeg da også SH er sympatisk - men det vinder man altså ikke dressurklasser ved.


Derudover så synes jeg ikke, at SH har været i stand til at lære af sine fejl. Tænk tilbage på hans ridt. Han laver gerne de samme fejl igen og igen. - Nej det er skisme ikke hestens fejl - det er deciderede rytterfejl, - manglende forberedelse, ikke centrering af chang.serier omkring x, taktfejl i travøgninger osv osv. Se lige DM og EM igen - mon ikke de findes på nettet ?


SH har fysikken imod sig på hesteryg, men også sin egen psyke.

Det første er skisme svært at gøre noget ved, men mon ikke det sidste gav ham "skubbet" ud over kanten i sidste omgang


SH fik 2 3/4 år og det er da ok med den investering der er lagt i hans uddannelse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 En forretning
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 19:22

BlueHors er jo en forretning ligesom så mange andre, og hvis en sælger - for det var Sune jo for BlueHors - ikke levere gode salgstal, ja så må den pågældende sælger jo ud. Det kan godt lyde hårdt og brutalt, men sådan er det jo i den virkelige verden. De har en forretning som skal løbe rundt og Sune er ansat til at nå nogle mål som han jo tydeligvis ikke har nået.


Jeg synes ikke at der er så meget andet i det. Det er jo mest fordi der er tale om HESTEVERDEN at vi fare sådan op


Er sikler på at Sune sagtens kan finde andre gode job både i DK og i udlandet.





Vink fra Fru Melgaard

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ponymor
Forfatter: 
Dato:  09-09-2011 20:05

Nej, der er ikke konsprationsteorier i denne tråd.

- Men nu har BH jo også meldt klart ud, hvorfor samarbejdet ophører. Havde de nu pakket det ind, så var der uden tvivl blevet "digtet" mange historier.


DERFOR jeg ikke synes pressemeddelelsen er så slem.

0
0
Svar på denne tråd
 
 pony mor!
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 10:24

det var denne udtalelse jeg svarede på: Havde BH fremlagt en helt neutral pressemeddelelse, så ville jeg da gerne ha set alle de konspirationsteorier som hestenettet og andre medier ville ha fremlagt!


Jeg er kommet med et bud på hvordan jeg synes man "burde" have grebet dette an jvf pressemeddelelsen. Længere er den ikke :-)


Tro på dig selv og dine muligheder,

- derved kommer du længst!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sune Hansen
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 13:11

Jeg er FULDSTÆNDIG enig med MTDressage!


Det første indlæg hun skriver, kunne ikke være sagt mere præcist! :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad er problemet?
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 14:45

Jeg har svært ved at se problemet, det er da nøjagtig det samme der skrives i aviserne når en fodbold- eller håndboldtræner bliver fyret. Endnu har det ikke hindret én af dem i at finde et nyt job, hvor de ofte har gjort det meget bedre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forkert - nej ..
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 15:16

Jeg kan nu heller ikke se noget forkert i den udmeldelse, der er kommet.


Det er meget objektivt, og der står jo ikke andet at vi vel egentlig godt vidste.


Jeg synes Sune er meget sympatisk.


Om de skilles med god tone eller ej.

Manden er jo ansat til at udføre et job, det er ikke blevet udført tilfredsstillende. Ergo bliver manden fyret.


Det er der vel ikke det store i .. Sådan er det jo også med alle os andre.


Vi arbejder bare ikke for Blue Hors ...


Mette Stelmach


med de skønne pletter
Sartors Simply the Best og Rughavens Shadow


*** RIP ***

Cappucino

01.06.03 - 17.06.10

RIP

Quinar's Lovespot
22.04.00 - 30.05.11

*** Mine Engle ***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Farvel OL 2012
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 16:27

Blue Hors vil vidst ikke med til OL?


Måske har Sune ikke vist store resultater endnu. Som flere siger har han vidst ikke haft samme materiale som AH og Lars.


Derudover skifter de rytter nu går der jo bare endnu længere tid inden resultaterne kommer. Den nye rytter skal jo først lære hestene at kende, derudover ændre det ikke på manglende absolut top GP heste. Tvivler på at Romanov på magisk vis bliver GP vinder bare fordi man sætter en ny rytter op på ham.


Lyllerh
0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2011 17:22

Jeg synes det er en hel fair pressemeddelse, og jeg synes egentlig måske det har været længe undervejs.

BH melder 100% klart ud at deres samarbejde ikke har ført de resulater med de havde håbet på, og derfor må deres veje skilles.

Hvis en medarbejder ikke levere varen, så bliver vedkommende forhåbentlig opsagt - sådan er det da i alle brancher og virksomheder?!


LP havde Cavan som sit hjertebarn, AH havde Matine som sit hjertebarn og SH havde Romanov som sit hjertebarn.

Alle tre har haft topheste at blande sig med, men det har været evnen til at levere inde på banen som har skilte dem fra hinanden.


AH red jo vitterligt for hvert eneste point, og han red for at vinde HVER gang. Jo større pres der var, desto mere leverede han - sådan er AHs vindermentalitet jo.

Ved AHs ridt så man ikke at hesten går i galop i fritraverne, piruetter hvor hesten går i skridt, slingren eller fejl i serierne etc, sådan nogle point man bare ikke MÅ smide væk, da der er så mange andre svære ting i sådan et program hvor pointene koster. Der havde SH lidt en ballast at de samme fejl skete tit og ofte, og det var ofte helt elementære grundfejl som gav et ordentlig hak i pointene så de var svære at hente ind, selvom SH sad nok så gudeskønt og hestene gik mere grundmæssigtkorrekt.

Så er der jo også det aspekt at SH IKKE fungere så godt under pres (EM, Herning, Broholm etc.) og det har SH og BH virkelig arbejdet meget med, samt investeret rigtig rigtig mange penge i at få det til at fungere, men det er ligesom han stadig ikke rider ind med den vindermentalitet som AH kunne ride ind med.


BH er jo DKs førende hingstestation med så meget hestemateriale med kvalitet, og de hverken må eller skal ikke komme længere end holdkonkurencen til EM. Det er groft sagt, bare ikke godt nok.


Desuden var Cashmir altså ingen dårlig hest - dens passage/piaf tur var ganske glimrende, samt dens piruetter var rigtig fine. Dens eneste akilleshæl var den slingrede lidt i serierne, men at sige at Cashmir ikke var ligeså god som f.eks. Don Schufro er måske lidt at fornærme Cashmir og ophøje Schufro. Cashmir nåede jo at gå en del resultater med AH tli ganske fornuftige procenter (Bla. finalen til EM som 8 eller 9 års).


Ja AH fik Cavan som en fantastisk lærehest uden lige, den mulighed fik SH godt nok ikke, men han havde Schufro som var GP klar, samt Cashmir som var GP klar og Romanov som var rimelig tæt på at være GP klar. Det er altså ingen dårlige forudsætninger, og de muligheder havde hverken LP eller AH ikke.


Hestematerialet har været ganske godt under SH - da AH var rytter købte de jo SÅÅÅ mange unghingste ind for at styrke chancen for at have en tophest til fremtiden. F.eks. Hotline må være 8 år i år - hvor er den henne? Det er da om nogen en klassehest. Samtidig er Romanov ikke så dårlig igen - den har altså vundet afdelinger af MedienCup i Tyskland, så helt elendig er den altså ikke.


Jeg synes at både AH og SH er sympatiske og søde mænd, men jeg kan sagtens forstå BHs beslutningen om at nok er nok, de skal have flere resultater på bordet.

Jeg er bestemt ikke i tvivl om at SH finder et andet job som passer ham bedre - et hvor alles øjne ikke hviler på ham konstant, hvad enten det er baglandet eller publikum.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider