Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sune forlader BH
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 14:05

er der nogle bud på hvem den nye bliver ? Jeg selv har slet ingen bud, de kan vel ikke lokke Rune Willum derover i det mørke eller måske ? Hvem tror I det bliver ?

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

tror ikke
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 14:10

Rune har jo sit eget sammen med Joachim Thomsen

jeg tænker de måske vælger en som man ikke kender så meget til - lidt ligesom de gjorde med Sune (jeg anede ihvertfald ikke hvem han var før han kom til Blue Hors)

men da helt klart spændende hvem det så bliver??

Manilla Birkedommergård - nu som foldbums... måske snart ridehest igen?

Glade Romanilla e. Romanov/MagoXX/Lavallo

Deimi - det nye ridedyr :D

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor?
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 14:22

Hvorfor forlader Rune BH?
Så lang tid har han da heller ikke været der;-)

Hestetrailer udlejes, ved Greve.

Delight<3

Elsker dig for altid.

-sagde Stine

0
0
Svar på denne tråd

der står
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 14:24

på ridehesten at de har opsagt samarbejdet pgr. manglende sportslige resultater. Det var jo også ret svært at leve op til Andreas' resultater, og de synes åbenbart at Sune har fået tid nok.

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ved...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 14:32

Jeg ved hvem det er, jeg kender ham nemlig, men jeg ved ikke hvor officielt det er endnu ;)

Sune er ikke en allrounder, han kan ikke ride alle slags heste lige godt, så der kommer en ny rytter til, men om Sune holder helt, det er ikke hvad jeg har hørt. Men der sker hurtigt nye ting.

Rikke - nu med Fellini ( Nynne og kresten)

Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

Heste.dk

0
0
Svar på denne tråd

Blue Hors
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 15:00

Hmmm..

Man kan se på Blue Hors´s hjemmeside, at der er ansat en berider.

Dog står der endnu intet om Sune holder.

Men mon han har lyst til at bliver der???

Synes Sune har fungeret fint sammen med Hotline og Romanov, men så er det også sagt.

Tror også det har været sindsygt svært at overtage efter Andreas.

Men spændende bliver det at høre hvad der sker derude..

Sælges:

0 års føl super ædel hoppe Ros Lady e. Rosoff

1 års Gudesmuk hingst Royal Star Cornett e Rosoff

2 års Babyhest hingst Don Dee Cornett e. Doolittle

4 års Super ridelig La Cour Cornett e. Leredo

0
0
Svar på denne tråd

sune hansen
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 15:02

Der står flg på deres hjemmeside:

Stutteriet Blue Hors har valgt at opsige samarbejdet med chefberider Sune Hansen

Sune Hansen har været ansat på stutteriet siden 1. januar 2009 og har sammen med blandt andet hestene Gredstedgaards Casmir og Blue Hors Romanov deltaget i flere store stævner siden da.

Direktør Esben Møller, Blue Hors, siger:

"Vi har været glade for tiden med Sune, men de sportslige resultater har ikke levet op til vores målsætning og forventninger, og vi føler, at det nu er tiden at finde en anden løsning."

Processen med at finde en ny chefberider vil blive sat i værk snarest.

Rikke - nu med Fellini ( Nynne og kresten)

Fotografering jylland? klik WWW.RIKKEJOHNSEN.COM

Heste.dk

0
0
Svar på denne tråd

Allan Grøn
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 16:21

Fra den 2. sep. står der, at de har ansat en ny berider til de unge, Allan Grøn! Spændende hvem der kommer som chefberider i stedet for Sune.

0
0
Svar på denne tråd

Man er ikke bedre
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 18:36

end den hest man sidder på.... og helt ærligt så Sune bare ikke haft det samme hestemateriale som Andreas i sin tid. Andreas startede med at overtage en ultra erfaren international Grand prix hest i form af cavan. dernæst kom til turen til Schufro og ikke mindst den fantastiske Matine..

Hvad har Sune haft at gøre godt med, .. Ja Casmir som i mine øjne langt fra var en superstjerne, Romanov som aldrig har kunne bruge sig bagfra, hvilket så tydeligt, da også kommer til udtryk under ridning - også med Andreas hold da op hvor kan og kunne den "dykke" lige så snart den skal/skulle sætte sig.

Så er der Rush hour som ikke har Grand prix potentiale..

Til sidst den, der kunne have været den nye funklende stjerne, men som desværre må have været skadet igen og igen. Nemlig Leredo, den eneste af de heste, som der har været på Blue Hors i Sunes tid som virkelig havde et potentiale!!

Og skal vi vende den om: Andreas har jo også i henhold til international dressur måtte sande, at man ikke er bedre end den hest man sidder på...

I mine øjne en lidt uretfærdig beslutning fra BH's side, Sune har jo ikke haft materialet, og manden er jo ikke mirakelmager!!

Sune har måske aldrig haft Andreas' evne til at være showman, eksempelvis i Herning, men det har jo intet at gøre med sportslige resultater..

0
0
Svar på denne tråd

jeg synes
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 07:29

faktisk at hestene ser mere tilfredse ud under Sune, umiddelbart synes jeg han leverer flottere ridning.

Men hvis BH vil stå øverst hver gang og de ikke kan skifte hestene så må de jo skifte rytteren.

Tror nu nok Sune skal kunne finde sig et fedt job.

OPSTALDNING TILBYDES I ODENSE SØ

kontakt Louise Kløcker 42 32 24 15

0
0
Svar på denne tråd

nemlig..
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 08:49

jeg giver Nete fuldstændig ret! Det var det første der slog mig da jeg så overskriften. Og nej materialet har ikke været eller i hvert fald været skadet. Og nej man kan ikke bare skifte rytteren hvis hestene ikke har præsteret, ikke i alle tilfælde i hvert fald, og slet ikke på det plan vi snakker om!

Nej hvis man vil være med i toppen må man ha hesten til det. Og ja Nete som du siger, så har Andreas måttet sande det og leder da vist fortsat stadig efter sin absolutte tophest eller hvordan??

Man må jo finde ud af om man vil avle eller ride.

Nu er jeg ikke toprytter, men kan da hurtig regne ud at man kan da ike forlange af sine avlsdyr, at de samtidig skal præstere på toppen.

Nej min mening er at nu må Blue Hors da lige klappe hesten!!!

Flere heste sælges, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

jeg synes
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 09:16

det er et dårligt signal at sende ud.. kunne de istedet ikke bare skrive at der er indgået en aftale...

synes Sune rider pænt og sympatisk.. så mon ikke han nok skal finde noget at lave..

og jeg må også tilstå at jeg synes også Leredo er det eneste bud på den kommende tophest.. bare en skam han får skade efter skade..

tror nu også Hotline kan være et godt bud på en kommende tophest.. men han mangler jo alderen..

hingsteføl efter Prinz K3/BH leredo til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider