|
|
| Fup eller fakta-tråden |
|
|
Hejsa. Nogle af jer kan sikkert huske den sjove "spørg-om-alt-tråd" der kørte en gang. Den har inspireret mig til denne fup eller fakta-tråd. Tråden skal bruges til at be- eller afkræfte myter som man ikke selv kender svaret på. Og jeg starter selvfølgelig... Passer det at hvis en hest løber ind på en golfbane så koster det 500 kr pr hovspor? Fup eller fakta? Håber i vil lege med.  Hilsen Benedicte
SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET! Se min præsentation for diverse udstyr til salg!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er med.. |
|
|
Fup. Iflg. hesteloven må heste ikke gå alene på fold. Fup eller fakta??
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi Afbalancering og harmoni til din hest og dig Jeg er i gang med 2. del af en 4 1/2-årig anerkendt uddannelse til psykoterapeut på www.ifga.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mit bud |
|
|
Ja det gør det vel nok for golfklubben .men om ejeren skal betale det , kommer vel an på, dels om man kan finde hestens ejer, og om der bliver lagt sag an .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heste på ikke gå alene på fold |
|
|
Fup... Desværre... Røde heste er generelt mere hidsige end andre?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det med røde heste |
|
|
Fup... jeg er sikker på det er fup... har den mest rolige og gemytlige unge hest... og han er RØD! Ulvetænder SKAL fjernes, hvis hesten skal bruges som ridehest?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ulvetænder = fup. |
|
|
Kun hvis de direkte generer, når hesten har bid i munden. Er hvide hesteben mere disponerede for muk end sorte/brune?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ulvetænder |
|
|
Ulvetænder skal ikke nødvendigvis fjernes, kun hvis de generer hesten, eller er "i vejen" under ridningen. Passer det, at den der lyd nogle valakker kommer med, især i trav, stammer fra dengang de blev kastreret, fordi dyrlægen blæser luft derind hvor testiklerne sad?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Passer det, at den der lyd nogle valakker kommer med, især i trav, stammer fra dengang de blev kastreret, fordi dyrlægen blæser luft derind hvor testiklerne sad? Niks. Hingste kommer også med den lyd.
Team Rahmberg Dressur & Springning på hestens vilkår Vi har 2 bokse til udlejning i Nørresundby. Fuldpension 1600.-/mdr.
* * * Super skøn 3 års efter Don Romantic sælges KUN 45.000.- * .Dressur Part tilbydes på vallak 157 cm pris 500.-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Muk på hvide hesteben. |
|
|
Fakta. Heste med hvide ben får lettere muk end heste med farvet hårlag. Er det rigtigt, at man ikke må ride bidløst i dressurkonkurrencer?
Ligesom varmen eksisterer i kraft af kulden, eksisterer det gode i kraft af det onde og livet i kraft af døden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| FUP... |
|
|
At heste bliver skæve af at spise hampefrø ? fup. der er ikke THC i de hampefrø man kan købe i DK.
Professionsbachelor i Medicinsk Laboratorieteknologi Bioanalytiker B.M.L.T nu med den smukkeste himmelhest *R.I.P* 7/6 1992 - 28/4 2011 Subito´s Chablis, elsket og savnet for altid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Hmmmmmm |
|
|
Holden en flok heste de hvide heste ude?
100% oldenborger 100% kærlighed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er snyd |
| Forfatter:  |
Pinny ♥Fyn♥ |
| Dato:  |
05-09-2011 12:08 |
|
For: Jo hvis hestene ikke er vant til skimler, så kan de finde på det. Passer det at heste er racister? Altså så små heste foretrækker små- og store store, hvis de kan vælge frit?
Mvh Pinny "En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting." Rune T. Kidde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha :D |
|
|
Passer det, at den der lyd nogle valakker kommer med, især i trav, stammer fra dengang de blev kastreret, fordi dyrlægen blæser luft derind hvor testiklerne sad? Fup! Lyden stammer faktisk fra hestens penis - (Vi snakker svupperlyden, ikk?) Passer det at ponyer har større tendens til forfangenhed end heste?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fup eller fakta |
|
|
Hvis en hest bliver søsyg er der intet andet at gøre end at slå den ned....
Venlig hilsen Sofie Atlas Stengaard årets hingst 2006 Kvalitets ponyer til avl og sport. http://www.stengaard-haslev.dk Nem og stabil LA pony sælges, ren i røntgen og meget velredet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mht golfklubben |
|
|
så må jeg sige, at den der ligger ude i Dyrehaven ihvertfald havde den takst for en 10-15 år siden 
Mvh. Tine Klipning tilbydes i Køge området. Lykkepose med div rideudstyr i sælges. Alt fra dækken, jakker, veste, underlag. Nyt/brugt. kontakt via pb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjov tråd |
|
|
Skæg tråd 
- Charlotte 5 års hoppe (Primula Byager) sælges. 4 stk Equilibrium Stretch & Flex gamacher sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Passer det at heste er racister? Altså så små heste foretrækker små- og store store, hvis de kan vælge frit? Jep. i hvet fald med farver. Jeg havde en travhest der ikke kunne lide røde heste (han bankede dem) og han elskede sorte heste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ahem... |
|
|
At heste bliver skæve af at spise hampefrø ? fup. der er ikke THC i de hampefrø man kan købe i DK. - Det kommer da an på hvor man køber de frø 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fakta. |
|
|
Heste kan godt blive søsyge, og de bliver meget dårlige da de jo ikke kan kaste op. Men ligefrem, at slå dem ned, ahhh det burde ikke vre nødvendigt. De skal blot have fast grund under hovene og god ro, men har det været slemt, kan det tage et par dage for dem at blive sig selv igen  Fup eller Fakta...Kan heste gå på tæer? Fup eller Fakta...Kan heste trave baglæns? Anja www.hestefobi.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tæer... |
|
|
FAKTA. Heste går jo allerede på hvad, der svarer til vores langefinger, så man kan vel godt sige, at de går på tæer  Den anden er FUP 
- Charlotte 5 års hoppe (Primula Byager) sælges. 4 stk Equilibrium Stretch & Flex gamacher sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nej fallabellaen |
|
|
er en hest - vist nok med en eller anden gendefekt eller mutation.. Avlet af familien Fallabella i Argentina
VH, MaggieMay "Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden".. "Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fup eller fakta |
|
|
heste kan genkende fodtrin og skelne mellem hvem der kommer gående?
Karina82
STUD BASK
Counting all the assholes in the room... And i'm definetly not alone Nu med skimmel princesse kandidat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|