Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Svar venligst på dette !!!!
Forfatter: 
Dato:  01-09-2011 21:33

Du finder en skjorte til 97 kr men du har ingen penge! Så du låner 50 kr af far og 50 kr af mor. 50+50=100. Du køber skjorten og får 3 kr. tilbage. Du giver 1 kr. til far, 1 kr. til mor, så du har 1 kr. selv. Du skylder din far 49 kr, og din mor 49 kr, 49+49=98+din krone=99 kr, hvor fanden er den sidste krone???????

Cindy Faber

- Med fantastiske heste !<3

Dressur hesten Pupsik<3

Don Tarquini f. 01.06.11 e. BH Don Romantic

?Junior i himlen?

Gucci & Sylvester <3

Lad vær' at straf dem, for det de gør forkert.

Ros dem for det, de gør rigtigt !

0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  01-09-2011 21:41

Det er meget let. Du går ned og finder en af de to tråde med samme emne indeholdende svaret, der har været indenfor de sidste par dage. Den ene er en "VITT"-tråd oprettet af HundeGitteMor og den anden hedder Hjernevrider

"49+49=98+din krone=99 kr"

Er noget vrøvl. På denne måde tæller du din egen 1-krone 2 gange, men tæller slet ikke dine forældres allerede tilbagebetalte 2 kroner med - og det kan er jo ikke særlig logisk at gøre

Den er nu meget sød. Vi brugte den slags som hovedbrud tilbage i folkeskolen.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-09-2011 21:44

jeg plejer ellers at være god til den slags her, men denne fatter jeg minus af , hverken denne gang eller for få dage siden da det var oppe sidst....måske har jeg fået feriehjerne

Er der nogen på Als der ville sælge mig 100-200 gr af deres think mud?? har en mega kræsen hest, så vil se om han vil spise det inden jeg køber det, da jo ikke helt billigt...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift 2
Forfatter: 
Dato:  01-09-2011 21:48

efter at have gennemlæst sidste tråd...blev min rednings person Katja H ?Musse? det kunne selv min trætte hjerne forstå

Er der nogen på Als der ville sælge mig 100-200 gr af deres think mud?? har en mega kræsen hest, så vil se om han vil spise det inden jeg køber det, da jo ikke helt billigt...

0
0
Svar på denne tråd

matematik
Forfatter: 
Dato:  01-09-2011 22:03

Jeg må ikke lærer mine elever at lægge år og kr. sammen. Fordi det giver økonomisk nedtur

Sunde heste, er stærke heste.

0
0
Svar på denne tråd

matematik
Forfatter: 
Dato:  01-09-2011 22:04

Jeg må ikke lære mine elever at lægge år og kr. sammen. Fordi det giver økonomisk nedtur

Sunde heste, er stærke heste.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-09-2011 09:20

Der er 4 parter i denne sag, men kun 3 af dem får en krone tilbage.

part 1: mor

part 2: far

part 3: dig

part 4: butikken

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider