Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

prøvet første hest-
Forfatter: 
Dato:  23-08-2011 16:59

i søgen på min bedste ven.. og den var ikke interesseret i at være noget nær venner.. men forstår den sku godt.. havde stået stille mindst ½år og så kommer der en og vil ride ham.. lækker hest med lækker afstemning og helt sikkert fantastik når den er trænet op men tror det tager tid.. hoppede, stoppede og endte med at bukke mig af da jeg mistede balancen over et spring.. lige ind i barrieren.. og med min skadede ryg.. ikke smart.. så nu bløder jeg, har en masse hudafskrabninger/blå mærker og ryg/nakke/lænd gør sindsygt ondt.. skulle have fuldt mine indre føleser om den ikke var noget for mig.. har lovet kæresten ikke at sætte mig op på sådan en vågen hest igen..

Mor til de dejligste børn:

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver født 260510

Med hestene:

Thor Munksgård født 280595

Viktor Enghøjgård født 210707

0
0
Svar på denne tråd

Hesteprøvning
Forfatter: 
Dato:  23-08-2011 18:54

Øv, det var da en kedelig start på hestesøgningen.

Det kan jo så kun blive bedre - rigtig meget held og lykke med at finde den rigtige hest - og god bedring :-)

Mvh.

Rebecca.

Sælges:

2 års mørkebrun vallak e. B.H. Zack forventet stg. 176 cm

5 års skimmel vallak efter Kermo´s White Talisman, 162 cm, redet.

Se præsentation for nærmere info.

0
0
Svar på denne tråd

mange tak
Forfatter: 
Dato:  23-08-2011 19:20

ja det kan da kun gå bedre.. skal til nordjylland(fra sydsjælland) og prøve hest snart.. en rolig olde basse.. det glæder jeg mig til ;)

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver født 260510

Med hestene:

Thor Munksgård født 280595

Viktor Enghøjgård født 210707

0
0
Svar på denne tråd

tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  23-08-2011 21:47

Ja, det er ikke småting, man kommer ud for, når man er på udkig efter hest!

Husker stadig da min søster skulle have pony, og hun tog ud for at kigge på en LA spring og dressur 1'er - og ud kommer vi til en stor, robust sag, hvis stævnedage ligger langt tilbage. Ejeren kunne kun tilbyde at fremvise den på en åben mark. Og det første, hesten gør, da han sætter sig op, er at stikke af med ham. Nej, ellers tak

For ikke at nævne da jeg selv kiggede efter hest i denne omgang, og vi kommer ud til en en hest, der står lidt rigeligt højt i pris, og det første kræet gør er så vidt muligt at vende r^ven til (den var bundet) og sparke min mor i maven.

Nej, det havde den da aaaldrig gjort før. Fint nok. Kommer hjem og laver lidt research, finder hestens gamle part og finder ud af at det ikke var første gang, den havde lavet det lille stunt.

Hesten står i øvrigt stadig til salg for uændret pris her et halvt år efter. Dog har jeg set ejer har ændret hestens personlighed i annoncen til, at den lige skal se folk lidt an

I vores tilfælde skulle den mere end bare se

Håber du er kommet dig oven på den lidt uheldige start, du skal nok komme ud og møde en masse søde heste - og den ene vil helt klart være sødere end de andre, og så vil vi glæde os til opdateringer herinde

...from Rulammet with love

Omsider med Elmholts Napasha

0
0
Svar på denne tråd

Håber at
Forfatter: 
Dato:  24-08-2011 11:00

du finder ud af noget rigtig godt! Har selv en olle og de er bare rigtig dejlige, har redet nogle stykker snart :D Men håber for dig, at du snart finder noget. En rigtig dårlig start

Oldenborg FOREVER!" Elsker dig Flexness!"

0
0
Svar på denne tråd

skiftet retning
Forfatter: 
Dato:  25-08-2011 18:27

har i stedet fundet en dejlig ask unghest på 3år jeg venter på om går igennem handelsundersøgelse tirsdag.. så ham i dag og han var bare alt jeg drømte om.. han gik lige i mit hjerte.. årh bliver da helt knust hvis han ikke går gennem.. glæder mig til at tilride ham...

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver født 260510

Med hestene:

Thor Munksgård født 280595-090811 R.I.P

Viktor Enghøjgård født 210707-200811 R.I.P

SAVNER JER MINE DRENGE

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider