Ja, det er ikke småting, man kommer ud for, når man er på udkig efter hest!
Husker stadig da min søster skulle have pony, og hun tog ud for at kigge på en LA spring og dressur 1'er - og ud kommer vi til en stor, robust sag, hvis stævnedage ligger langt tilbage. Ejeren kunne kun tilbyde at fremvise den på en åben mark. Og det første, hesten gør, da han sætter sig op, er at stikke af med ham. Nej, ellers tak 
For ikke at nævne da jeg selv kiggede efter hest i denne omgang, og vi kommer ud til en en hest, der står lidt rigeligt højt i pris, og det første kræet gør er så vidt muligt at vende r^ven til (den var bundet) og sparke min mor i maven.
Nej, det havde den da aaaldrig gjort før. Fint nok. Kommer hjem og laver lidt research, finder hestens gamle part og finder ud af at det ikke var første gang, den havde lavet det lille stunt.
Hesten står i øvrigt stadig til salg for uændret pris her et halvt år efter. Dog har jeg set ejer har ændret hestens personlighed i annoncen til, at den lige skal se folk lidt an 
I vores tilfælde skulle den mere end bare se 
Håber du er kommet dig oven på den lidt uheldige start, du skal nok komme ud og møde en masse søde heste - og den ene vil helt klart være sødere end de andre, og så vil vi glæde os til opdateringer herinde