Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

atter en stjerne på himlen
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 17:08

Du - min søde dejlige veninde tabte i et smertehelvede, fredag nat kl. 2.45, en lang og uretfærdig kamp mod kræften.

Du var en ener i din uselviskhed.

Du var en ener fordi du kæmpede kampen med vilje og livsglæde.

Du var en ener fordi du accepterede at dit liv skulle være kort og alligevel levede det med varme, nærhed og næstekærlighed.

Du var en ener fordi man ikke kunne andet end at elske dig og din unikke personlighed.

Du var ikke bange dine egne smerter og for din egen død, men du var bange for de smerter du med din død ville påføre din søn og alle os omkring dig.

Farvel min søde dejlige og vidunderlige Conny. Hvil i fred.

KH:)Annette der nu står med en masse minder og et uendelig og ufatteligt tomt hus

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Annette....
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 17:10

Det gør mig rigtig ondt at høre! Du har været en fantastisk veninde, og gjort alt hvad du kunne, for at hjælpe din veninde gennem denne svære tid.

Knus herfra!

Sofie med Spøgelset
"A good horse is never a bad colour"
Mark Rashid

0
0
Svar på denne tråd

Farvel til en kær veninde
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 17:23

Du, Annette, har gjort så uendelig meget for din veninde den sidste tid i hendes alt for korte liv.

Du har lidt et tab som vil tage lang tid at komme over - eller du kommer nok ikke over det, men en dag vil du forhåbentlig kun smile af alle minderne og de vil ikke kalde tårer frem.

De allerbedste og varmeste tanker til du, Connys søn og alle omkring jer!

0
0
Svar på denne tråd

conny...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 19:23

vidste, du var der for hende, og vil være der for hendes søn. Endelig har hun fået fred for smertehelvede og kan slappe af blandt andre elskede og savnede.

Kæmåe trøste kram til dig Annette.

0
0
Svar på denne tråd

Din veninde
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 19:36

Kære Adian.

Så var det tid for din veninde at komme herfra.

Det gør mig meget ondt for dig, at du har mistet hende.

Jeg kunne ud fra dine tidligere tråde og nu dit afskedsindlæg læse, hvor meget du holdt af hende.

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

Be happy for this moment
This moment is your life

0
0
Svar på denne tråd

En stjerne
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 19:50

Lyste så smukt på vores himmel i aftes, den glitrede i regnbuens farver...........

Jeva skoletaske og matchende penalhus sælges

Mærk verden

0
0
Svar på denne tråd

Tanker
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 20:35

Kære Annette

Hvor gør det mig ondt, at hun måtte forlade denne verden. Ondt, fordi der var så meget, hun kunne have nået, og selvfølgelig ondt på vegne af hendes søn, dig og alle andre omkring hende. Og det er frygteligt, at hun måtte igennem så omfattende et smertehelvede, før hun fik fred. Jeg føler med jer alle.

Alle de bedste tanker herfra. Jeg håber, du også har nogle søde veninder, der passer på dig i denne hårde tid.

Kathrine

Søger en hest eller pony at klappe og strigle omkring Tilst i Århus :-)

0
0
Svar på denne tråd

Adian........
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 20:36

Knus og tanker til Jer der var hende nær. Det er ikke lige til at komme med ord der kan dække.

0
0
Svar på denne tråd

At sige farvel...
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 20:38

... gør ufatteligt ondt - uanset hvor ventet det er.

Det gør mig ondt for dig og for Connys søn at hun nu er væk herfra - den næste lange tid bliver svær for jer at komme igennem.

Ingen børn burde miste deres forældre så tidligt - og jeg håber at han får en masse hjælp til at komme igennem den næste tid, så han trods savnet kan vokse op til en sund, glad og lykkelig ung mand som får det gode liv hans mor ville ønske. Også selv om hun vil mangle hver dag og specielt på de store dage.

Men selv om hun ikke er der fysisk, vil der altid være en del af hende til stede når hun er i jeres hjerter - husket med varme og kærlighed!

Masser af trøstekram til jer der må leve med savnet!

£isbeth & Baloo

Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider