Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hedeland
Forfatter: 
Dato:  20-08-2011 23:01

Vi skal til Hedeland på lørdag og prøve at ride og vi kommer fra Køge. Hvor kan man parkere med hestetrailer ved Hedeland? Håber nogle kan hjælpe....

Rina

0
0
Svar på denne tråd

hedeland
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 00:27

Ved ikke om du har set dette kort:

www.hedeland.dk/download/ hedeland.pdf

Ved at der ofte holder trailere ved nr. 29, men de andre HNere der slår deres folder i området ved nok om der er plads de andre steder.

Mon ikke der er plads til trailer ved Løkkevej, der kører i hvert fald ofte busser ned og holder ifm. teater.

Herredsfogedvej er ikke så stor igen, men om den er stor nok til trailerparkering ved jeg ikke.

God tur!! :D

0
0
Svar på denne tråd

p-plads
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 17:52

Tak Louise. Hvis der ikke er flere der kender til p-pladserne ved hedeland så må vi prøve den ved nr 29 som du skriver....

Rina

0
0
Svar på denne tråd

Hedeland
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 18:13

Der er også ved nr. 15 v. Islænderbanen, 2 stk ved nr. 11 Amfiteater/Lergraven/Tranemosevej (den første på Tranemosevej er rigtig stor)

0
0
Svar på denne tråd

Hedeland
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 18:17

Rettelse: Ikke den første parkeringsplads, men kør ned for enden af Tranemosevej og hold til højre, så kommer der en stor p-plads og den ligger rimelig centralt i Hedeland.

0
0
Svar på denne tråd

Hedeland
Forfatter: 
Dato:  21-08-2011 21:11

jeg har boet på Herredsfogedvej, nede på gården. :D

Nå men, da vi boede der holdte der mange gange hestetrailer på den p plads.

Og på Løkkevej holdte der osse flere gange.

og og over ved vindinge rideklub kan du osse holde.

Og så er der osse over ved islænder banerne. Det er der hvor der står 15. :)

Hmm, Ja så kan jeg ikke lige komme i tanke om flere steder der holdte trailer, da vi boede der. :D

Part søges til skøn gadedreng, 5 år, 162 i stg, ca LC dressur kan meget mere med lidt træning. Står ved Ugerløse 4350

0
0
Svar på denne tråd

!!!!!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  23-08-2011 16:54

Tak for jeres tilbagemeldninger. men hvilken p plads er tættest på når vi kommer fra Køge?

Rina

0
0
Svar på denne tråd

bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  23-08-2011 17:22

Jeg vil helt klat anbefale jer, at bruge den P plads ved islænderbanen. Så er i væk fra vejen med hestene og der er god plads til både heste biler og trailer.

God tur

Mvh Jane

0
0
Svar på denne tråd

Hedeland
Forfatter: 
Dato:  23-08-2011 18:49

Hmm, Hvis jeg husker rigtigt så hvis du tager afkørsen ved solrød og køre mod roskilde, så efter nogle km kommer du til en rundkørelse hvor du kan køre mod hedehusene, og så kommer der et skilt til islænderbanen.

Hvis jeg husker rigtigt. For en sikkerheds tjek det heller på krak. :D

OG rigtig GOD tur!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider