|
|
| Sætte ting fast på hesten-hvordan |
|
|
Hej Jeg har tænkt at sætte nogle blomster eller bier fast på hesten (rumpen) til noget show men hvordan gør man lige det??? Det skal kunne holde til at hesten bliver våd da det ikke er sikkert det er tørvejr den dag. Kunne selvfølgelig også bare sætte i man/hale men det andet vil jeg helst. Det skal også være til at tage hurtigt af da hesten senere skal "se normal" ud hvis den kan det  mvh Lene
Opstaldning tilbydes i Bjerringbro med adgang til ridehus. Painthingste 1 og 2 år til salg. Quarterhingst 2 år til salg. Quarterhoppe 1 år til salg. 2 quarterføl en hingst og en hoppe til salg ved fravænn ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridedækken |
|
|
Kan du ikke finde et brugt ridedækken, som du kan sy noget på???
Ridetøj i store størrelser sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kunne |
|
|
være en mulighed, jeg synes bare det kunne være flottere hvis man kunne se hele hesten og er faktisk ikke sikker på om et ridedækken passer til en westernsadel også  mvh Lene
Opstaldning tilbydes i Bjerringbro med adgang til ridehus. Painthingste 1 og 2 år til salg. Quarterhingst 2 år til salg. Quarterhoppe 1 år til salg. 2 quarterføl en hingst og en hoppe til salg ved fravænn ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hårklemmer |
|
|
Håb på at hestens pels er lang nok og køb nogle hårklemmer 
Dejlige marsvin sælges ved Århus - granstedet.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nanna: Det kunne selvfølgelig være jeg skulle tage shetlænderen der allerede er ved at sætte vinterpels der kunne det nok sidde fast men det er nu nok bedst at jeg tager quarterhingsten selvom han aldrig sætter rigtig vinterpels. Kan det sidde fast med masser af hårlak?? Har også overvejet elefantsnot  Mvh Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa.. |
|
|
Jeg ville komme et blødt stof eller et blødt hårelastik, som er tilpads løs, rundt om haleroden, i samme farve som halen. Og så sy små ringe i dit pad eller små sikkerhedsnåle. Og så hæfte 4 eller 6 stk fiskesnøre eller bomuldsgarn hvis du kan få det i samme farve som hesten, fast i stoffet fra halen til dit pad, og så kan du binde eller sy tingene fast på fiskesnøren/bommuldsgarnet. God fornøjelse. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
En venindes hest skulle engang klædes ud som ko, og her blev pletterne sat fast med dobbeltklæbende tape, den slags man bruger til gulvtæpper, det virkede fint, og var nemt at tage af igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejza.. |
|
|
hvad med en gang tylstof i hestens farve?? også sy det der på??
Stine nu med Frontiers Chico ridning skal ikke være en pligt, men noget begge parter synes om, ridning skal være et samarbejde mellem hest og rytter, derfor spørger jeg min hest! horses4you.skysite.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Supersnegl |
|
|
jeg tror også umiddelbart, at den bedste mulighed er dobbeltklæbrende tape.
.. Amanda som har fornøjelsen af at ride Björk - stor tak til Björks familie, som giver mig muligheden for at ride jeres hjertebarn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dobbeltklæbende |
|
|
Brugte jeg i forbindelse med teoriundervisning på vores miniridelejr. Efter ungerne havde fået vist på skærm hvor de forskellige dele sad på hesten, gik vi ned i hallen og jeg havde min pony med og så skulle trække laminerede sedler og klister dem på hesten.
Lille hus sælges, se præsentation. Sælges: Hingsteføl (2011) e. Sunny Boy Hingsteplag (2009) e. Laurino Ponyhoppe afstamning ukendt. Flere info se min præsentation eller send besked med spørgsmål
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er det kun |
|
|
mig som får sådan nogle yderst sjove billede i hoved af hvordan min hest ville se ud hvis jeg forsøgte sådan noget på ham?? hehe nu er han godt nok kun 2 men er i den periode hvor alt er farligt lige ind til det er kommet på også det lige meget, men tror det kunne se sjovt ud hehe
life´s journey is not to arrive safely at the grave in a well preserved body. But rather to skid in sideway´s totally worn out, Shouting Holly Shit What a RIDE.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
sillepige |
| Dato:  |
21-08-2011 00:33 |
|
Jeg synes at Stald Dyrkær er kommet med en fantastisk god og kreativ løsning, for der kan du sikre dig at tingene sidder godt fastpå hesten, uden den har for mange gener og du kan lave det hele på forhånd og så montere det, inden du stiger op og du kan nemt få det af igen. Kan du lokkes til at lægge billeder ind af det færdige resultat? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fiskeliner-på hesten? |
Pinny ♥Fyn♥ |
21-08-2011 07:52 |
|
Jeg ved ikke, hvad I forestiller Jer, men jeg ved at fiskeliner ikke lige knækker, og kan lave ravage. De er til at fiske med. Også på halen i en elastik.
Mvh Pinny "En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting." Rune T. Kidde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
sillepige |
21-08-2011 13:17 |
|
Pinny .... de skal jo ikke bindes fast nogle steder på hesten, de skal ligge løst over krydset på hesten og sidde fast i underlag og i en blød elastik om halroden - det kan sikkert godt fixes så snildt at hesten ikke lider overlast 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|