|
|
| Anbefal en gyser film (ikke splat) |
|
|
Vi har lyst til at se en god gyser, men for det meste anbefaler folk splat film (såsom saw etc.) og det er jeg ikke interesseret i overhovedet. Tænker mere film såsom Paranormal Activity, Underneath the surface, the gift, the shining, the exorcism of emily rose. etc. Tænkte der måske er nogle der kan anbefale nogle film jeg ikke har set endnu Syntes det er så svært at finde nogle! Gerne med spøgelser og andet i den dur.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødt chok |
|
|
Den Sjette Sans, Bag Facaden og videre i den dur. Ingen splat - ingen spøgelser - og dog måske. KH:)Annette
rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Så siger jeg det |
|
|
igen - The Strangers. Den skræmte mig godt og grundigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gyserfilm |
|
|
Der er også The Ring filmene (2stk) De er altså også rigtig gode og det er uden "splat" (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et par fede |
| Forfatter:  |
Heidi (Æsa) |
| Dato:  |
18-08-2011 08:44 |
|
Jeg er heller ikke til splatterfilm - men eeelsker en god gyser  Jeg anbefaler: - Insidious
- Børnehjemmet
- Amityville Horror
- Pulse
- Pans Labyrint
- Silent Hill
- Blairwitch Project
- The Mothman Prophecies
De skræmte i hvert fald mig godt og grundigt  Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad med |
|
|
The human sencipide (mener jeg den staves) Ved 2eren er blevet forbudt at vise i England
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har en gang set en gyser hvor tand-feen er sådan en ond heks man brændte på bålet, og hvis man ser hende når hun kommer og tager ens tænder fra under puden, så dræber hun en, fordi hun vistnok er vansiret i ansigtet! virkelig uhyggelig, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad den hedder!! 
SigneKryger Quando omni flunkus moritati ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stephen Kings |
|
|
Lækker dressurbetonet plag fra 2010 sælges - se den under hesteprofiler!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gyser... |
Hendeselv 1 |
18-08-2011 16:35 |
|
Case39. ALDRIG har jeg set så uhyggelig en film som den, så god fornøjelse!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
bonniejensen dk |
18-08-2011 17:06 |
|
The Amityville Horror.. Fy for den lede en ækel splatløs film  En 'hyggelig uhyggelig' film er The Haunting. Den er goood!
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did Gratis fotoshoot v/Asserbo Slotsruin i Helsinge d. 10. September 2011 www.bonniejensen.dk / foto@bonniejensen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm?? |
|
|
Hvad med The ring, eller forbandelsen? 
Timon, din dejlige hest hvad skulle jeg dog gøre uden dig? <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tandfeen |
|
|
Den med tandfeen hedder Darkness Falls.
Venlig hilsen M
Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gysere.. |
|
|
Excorsisten er helt klart den mest uhyggelige film, jeg har set. Måske var det noget..  Så er der en anden sindssygt spooky og uhyggelig film, der hedder The Gift. Der sker nogle ting undervejs i filmen, hvor jeg blev så forskrækket, at jeg nærmest røg op i luften.  Cate Blanchett spiller en clairvoyant, hvis syner ikke er for sarte sjæle. Mere vil jeg ikke fortælle. 
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi Afbalancering og harmoni til din hest og dig
Be happy for this moment This moment is your life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er der også... |
|
|
Ondskabens øjne (Hannibal the Canibal) Nattevagten Misery Og fra min kæreste: Manden med plæneklipperen (også en Steven King) Og det var hvad vi kunne komme på. God (u)fornøjelse  Mvh Jumbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ved ik om |
|
|
det er en gyser, men god/uhyggelig er det, "the last house to the left. handler om 2 teenager piger som bliver mishandlet osv. det er vildt uhyggelig på det psykiske plan. the ring er også et godt bud og the mist, men ellers syntes jeg faktisk det kan være rigtig svært at finde gode gyser film hvor der ik er splat i.
life´s journey is not to arrive safely at the grave in a well preserved body. But rather to skid in sideway´s totally worn out, Shouting Holly Shit What a RIDE.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gyser.. |
|
|
De 2 jeg lige kommer på og som jeg mener ikke er splatter er one mist call og forbandelsen. Skræmte livet ud af mig 
Bonnie, Basil og Ravel I er bare de dejligste <3<3<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gysgys |
|
|
og jeg har fornylig set Black Swan, jeg er normalt ikke sart men den fik mig ned under tæppet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345778 |
|
|
The uninvitet black swan sweeny tood
Går gennem ild og vand for mine heste 28-11-07 blev Emma født 17-02-10 blev Elvira født
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffffffffffff |
|
|
En rigtig gode gyse- tøse film som ikke er total gys og gru der er: "I know what you did last summer" Jeg synes nu den er meget god  Jeg har også hørt at Black Swan er rigtig god 
"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ? McLean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gode gysere |
|
|
Jeg er jo selv lidt af en gyserfreak  Jeg kan klart anbefale dig Ritualet, super fed film Ellers er der Last House on the left, Besat, White Noise, Horsemen of the Apocalypse (thriller), The Lovely Bones, Børnehjemmet,Red Rose, The Amytiville Horror, Fragiles, Drag me to hell. Jeg kan blive ved, der findes mage gode gysere. Hvis du godt kunne tænke dig at se en rigtig god serie med lidt gys i, så skal du se Supernatural, den er super god. Jeg er igang med sæson 6 af den lige nu og den er stadig ligeså god som sæson 1. Jeg har ikke mødt en eneste endnu, som ikke har synes den er god.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
The Amityville Horror (der har jeg så kun set "den nye" som ser således ud. men den virker altså bare. og jeg syntes det der sker er rimelig realistisk.  Darkness Falls - den med den onde tandfe The uninvited - også realistisk. og det er altså det der er uhyggelig og virker på mig. Børnehjemmet - hus der er tidl. børnehjem. ja tak den virker også Stay Alive - ondt computerspil. jeg syntes den er ret undetholdende  The mothman - der er bare noget ved den. men kan ikke lige sætte fingre på hvad Them - ja den syntes jeg så også er ret realistisk og derfor virker den også på mig af exorcist film har jeg lige set The Rite med stor positiv overraskelse den er ikke særlig uhyggelig men virkelig flot og velspillet  jeg har lidt det problem at stort set ingen film skræmmer mig mens jeg ser dem (altså kan godt få chok) men de har først en rigtig effekt når jeg bevæger mig alene rund, eller skal sove  men overstående syntes jeg klart er et kig værd 
...........iSE & BERLIOZ. Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fgghhj |
|
|
The Strangers!! Meeeeega klam.
Mistede manden i mit liv alt for tidligt ! R.I.P 14.3.2010 For altid i mit hjerte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gyyyyyyyyyyyys |
|
|
Jeg vil osse anbefale Darkness Falls. Coveret er ret krukket men filmen er et pænt gys. Så er der naturligvis Paranormal Activity. PAII er ikke så skræmmende som nr. I. Det er en smagsag. Dead Silence er også et udemærket bud, hvis man ikke kan li dukker. Jeg kan huske at jeg så Invasion of the body snatchers som ung og blev temmelig skræmt over den og havde problemer med at sove (se filmen så ved du hvad jeg mener.) Se min liste over scary movies her www.imdb.com/list/9lP1K8QeTVE/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gys/thriller |
|
|
jeg holder mest af dem lavet i 90érne Seven copycat house on hauntet hill - kan kraftigt anbefales kun lidt gys mørkeleg nattevagten 8mm the bone collecter - kiss the girls ellers er der jo saw I-VI, men det kan godt være at de er for splat?
Professionsbachelor i Medicinsk Laboratorieteknologi Bioanalytiker B.M.L.T nu med den smukkeste himmelhest *R.I.P* 7/6 1992 - 28/4 2011 Subito´s Chablis, elsket og savnet for altid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige |
JLH |
22-08-2011 17:57 |
|
bestilt Sleepy Hollow med Johnny depp. Fik lyst til at se en hovedløs rytter der rider omkring og kapper hoveder af  Ellers holder jeg også meget af Excorcisten; selvom den er gammel synes jeg den er genial.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Dead Silence er også god men mere sådan sjovklam fordi det er med dukker  Creep syntes jeg er virkelig virkelig ulækker fordi det er sådan noget jeg tror der sker når man er i metroer 
...........iSE & BERLIOZ. Hále Bob & Perle de Phantomic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|