Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Erfaringer med hypnose?
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 14:24

Hej alle

Nogen der har erfaringer med hypnose som redskab i forbindelse med fx. rygestop eller vægttab?

Jeg overvejer selv at prøve for at undgå at tage de mange kg på, som jeg har smidt...

Venlig hilsen

Sinne

0
0
Svar på denne tråd

har mødt
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 14:26

flere som har haft gavn af det i hht rygestop og angst. Har ik selv prøvet (skal ha råd først) i hht rygestop.

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Be you - Be proud

0
0
Svar på denne tråd

Til specialeblokade
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 15:28

Har i forbindelse med specialeskrivning forsøgt mig med hypnoterapi, da jeg syntes jeg sad fast i overspringshandlinger og ikke kunne få skrevet noget.

Det havde jeg rigtig gode resultater med. Jeg skal ikke kunne sige om det var hypnosedelen, de indgangsvinkler han havde til hvordan det kunne være jeg sad fast eller simpelthen det at jeg gjorde noget ved problemet, der gjorde udslaget, men synes da det var pengene værd (to aftaler af hver 900 kr. såvidt jeg husker).

Har et lidt anstrengt forhold til "terapimarkedet", men tror på at man skylder sig selv at tænke i nye baner og tage handling når man sidder fast i et eller andet problem.

Held og lykke

Line

0
0
Svar på denne tråd

ikke...
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 15:31

Ikke lige det, men har været med i et hypnose projekt mod smerter. :) Kom også i MR scanner, fordi de ville se, hvordan min hjerne reagerede, fordi jeg er meget modtagelig overfor hypnose. og generelt. :)

Det hjælper helt vildt. Bruger selvhypnose i stedet for meditation, og hvis jeg ikke kan falde i søvn.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider