Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ulve i danmark
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 06:47

jeg kommer simpelthen lige til at dele det her med jer.

I morges stod jeg op sammen med manden kl 5, det er der sådan set ingen grund til så jeg gik i seng igen, vi sover uden for på vores dejlige teresse, som vi er rigtig glade for, det regner lidt og blæser, da jeg var faldet næsten hen igen hørte jeg noget hyle og det lød virkelig som ulve, det skræmte mig så meget at jeg stod op igen og gik inden for, og med min fantasi skal der ikke meget til.

Jeg har ved gud aldrig været utryg ved at sove alene der ude men det blev jeg godt nok da i morges...

det skal lige siges at jeg bor på falster så det har nok ikke været ulve men hold da op jeg er godt nok skræmt...

hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd

he he jeg tror at
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 07:23

jeg tror at det du har hørt er jeg kan ikke huske hvad de hedder men det er nogle ulvehunde hosky et eller andet ,vi har dem tæt på os også jeg jeg bor ved horbelev,og jeg ved at omkring nr alslev er der en som også har de hunde det er vist oven i købet hendes søster:) jeg blev også nervøs første gang jeg hørte det:)

har du snakket med din hest idag

0
0
Svar på denne tråd

sikkert
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 07:48

jeg bor så i Vålse, og jeg mindes ikke at der er nogle her ude der her husky hunde, det ville man da ligge mærke til da... men det er sikkert ingen ting, men jeg blev godt nok lidt skræmt ;-)

hvor intet vover intet vinder

0
0
Svar på denne tråd

hyleri...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 09:15

Vores gamle nabo havde hund og den hylede nogle gange om natten og hvis den var alene hjemme. Den lød nøjagtigt som en ulv, men var altså en ruhåret labradorblanding. Så absolut ingen grund til bekymring om undslupne ulve ;-)

"Gør-det-selv-hest" sælges. Lækker og nem 5 års brun vallak.

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/265046/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider