Nå men altså, jeg ved jo der er mange herinde der har styr på det med kost, så jeg tænker der er nogen der har nogle ideer til hvad jeg mangler før der er balance?
Jeg har lige fået nyt arbejde hvor jeg sidder på kontor, jeg har altid været vant til aktive jobs i bevægelse, så jeg er meget opmærksom på kalorie og fedtfattig mad, da det ellers kommer til at sætte sig når jeg bare sidder der på min flade røv 
MEN - jeg er simpelthen så oppustet når vi kommer til eftermiddagen, det er jo ikke til at holde ud.
Min kost:
Morgenmad: En skive rugbrød med ost (uden smør) ½ liter mælk eller en lille skål müsli
Formiddag: Æble/gulerødder
Frokost: To skiver rugbrød klappet sammen, med en skive ost og hamburgerryg (ugen smør) og en snackpeber
Nogen dage har jeg i stedet for en peberfrugt, taget en halv honningmelon med, skåret i tern
Eftermiddag: Æble/gulerødder, måske et par grove kiks.
Jeg drikker ikke kaffe og drikker en del vand.
Jeg syntes jo det burde være en fornuftig kost i løbet af en arbejdsdag, men jeg tager måske helt fejl?
Vil droppe æblerne og spise noget andet frugt, da syren jo sætter godt gang i maven.
Men i går spise jeg ikke æbler og det var altså det samme.
Mangler jeg flere fibre fra groft brød f.eks? Det er jo umiddelbart min tanke...
Håber på gode input