|
|
| Aftensmad tråd lørdag |
|
|
Hej alle sammen:) Synes altid det er hyggeligt med sådan en madtråd  Hvad skal i have til aftensmad i dag? Vi skal have en hel kylling grillet i gasgrillen med hjemmelavet tomat/basilikum boller samt salat og hjemmelavet hvidløgsdressing..nams
Søger opstalding til min gamle hest på 23, gerne ved Ringsted (Benløse) Kontakt: 40848403
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skal grille |
|
|
Har endnu ikke købt noget til at smide på grillen, og en anden står for div. tilbehør. Så endnu ved jeg ikke andet, end at jeg skal grille. Håber virkelig, at vejret holder!
Salvia
Don't let go Never give up, it's such a wonderful life The thing women have yet to learn is nobody gives you power. You just take it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Vi skal have KANTAREL-suppe  Jeg fandt et mindre BJERG kantareller (alle rigtig fine, mellemstørrelser, flot farve og friske) 15m meter fra mit kontorvindue på jobbet. SKØNT! ..Så det var lige frem med et par papæsker og ud for at plukke løs til fyraften..! ..Vi fik stegte kantareller på brød igår - og idag glæder jeg mig til at lave suppe med kantareller, lidt hvidløg og persille mv... ...Tror der skal en god flaske hvidvin frem dertil (når det nu SKAL være)!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Uhm kantarelsuppe, det lyder saftsuseme lækkert!  Herhjemme skal vi have gammeldags grydestegt kylling med majskolber og nye kartofler. Tænk, det har manden aldrig smagt før!  Det er min livret - jeg glæder mig. 
Mvh. Lea
Tidligere med Kasper og Magic Lady - nu helt uden hest Med en kage i ovnen - færdigbagt omkring 17 sep.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal have.. |
|
|
porretærte, måske jeg laver en gang let salat, tror nemlig jeg kan hente flere af sagerne i vores køkkenhave..
Krone og Bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i midtjylland - se mere på præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Her står den på hjemmelavet fuldkornslasagne med masser af grøntsager og hvidløg. Og så en lækker grov salat med vinaigrette-dressing. MUMS!
Kh Maria Mor til Kathrine 24.08.06 Og Frederik 22.03.09 Skal du have lavet kage? Send en PB. "Nu rolig. Livet er blot et eksperiment. Man har før hørt om mislykkede eksperimenter." -Dan Turéll.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj |
|
|
Vi skal have nogle hakkebøffer med løg, peberfrugt, bacon og tomater i staniol. Dertil laver jeg ovnkartofler og 3pebersovs 
Bøfferne steges med salt og peber på panden, derefter ligges de på et stykke staniol, og tilbehøret steges og kommes derpå, også ryger de i ovnen i ca 30min 
Hilsen Annecathrine & Store Mads Kirk - Fjordhesten kan og vil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad i dag |
| Forfatter:  |
Cassie84 |
| Dato:  |
06-08-2011 13:54 |
|
i dag skal vi have krydderskinke og flødekartoffeler.. i går fik vi grydekylling med kartoffeler og hjemmelavet fløde/rødvinssovs..
Mor til de dejligste børn: Magnus født 040108 Julie født 040209 Oliver født 260510 Med hestene: Thor Munksgård født 280595 Viktor Enghøjgård født 210707
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift... |
|
|
tjoo .. har en meget kræsen søster, så skal lave hakkebøffer, med jensens favoritsovs, og bras kartofler og gulerødder godt krydret med hvidløg, løg og diverse krydderier 
. Med den skønne Max Nobel . Du har et valg. Den hurtige, men forkerte vej, hvor det ser flot ud. Eller den rigtige og forstående vej, med langt og godt samarbjde, og gensidig respekt - husk på, din hest sladre ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror... |
|
|
... at det bliver en svamperisotto.
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg skal på Bones men hvad jeg skal have det ved jeg ikke endnu 
Søger 2. værelses lejliged i Horsens! - Kathrine You gotta dance like nobody's watching, dream like you will live forever, live like you're going to die tomorrow and love like it's never going to hurt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Vi skal have hjemmelavet pizza - den har stået på børnevenlig mad siden i torsdags da vi har besøg af min niece på 3 år og min nevø på 11 måneder )
SigneKryger Quando omni flunkus moritati ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Vi skal have pitabrød Min sidste middag hjemme inden jeg tager 10 uger på skole og kun er hjemme i weekenden.. Bliver lidt lækkert med noget andet end svigermors mad... men SHHHH 
- Malene - <3 Hvil i fred min pige <3 Bára fra Stårup 21/5-96 - 4/5-11 Ligeledes min ven skal du også hvile i fred Frodo 1/1-02 - 9/5-11 Savner jeg begge ufattelig meget <3 www.jølver.dk - Amatørfotograf
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Vi skal have frisk pasta med kylling, roccula, cherrytomater, pesto og revet ost. Og naan brød til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ninna 3: De der hjemmelavede tomat/bassilikum boller lyder godt nok lækre... kan man nasse en opskrift? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kylling og Nachos |
|
|
Min veninde og jeg skal have kyllingfilet stegt på panden, med nachos der er gratineret i ovnen med cheddar og mozzarella. Dertil en masse forskelligt salat, hjemmelavet guacomole og salsa  Glæder mig 
Med venlig hilsen Zooropa - Anne *** Impossible as they may seem You've got to fight for every dream 'Cause who's to know which one you let go Would have made you complete ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja da.. |
|
|
Opskriften på tomat/basilikum boller/brød er: 10 g gær 2,5 dl vand 275 g proteinmel 150 g rugmel 1/2 tsk sukker 1/2 tsk salt 75 g soltørrede tomater(afdyppet, plus 2 spsk olie) 1/2 potte basilikum (jeg bruger tørret, sådan efter behov ) Gær smuldres og opløses i vandet sammen med sukkeret. Lad dette hæve tildækket i 15 min. Tilsæt derefter mel, rugmel, salt, og olien fra tomaterne. Blandingen æltes og sættes til hævning i ca 75 min et varmt sted. Tomaterne hakkes fint og det samme med basilikum (Hvis du dog velbemærket bruger frisk basilikum) . Herefter tilsættes tomater og basilikum til dejen. Derefter kan du enten forme dejen til boller eller brød/små flûte. Lægges på en bageplade beklædt med bagepapir, og denne gang skal de hæve i 15 min tildækket. Bages i en forvarmet ovn ved 200 grader i 20-25 min..
Søger opstalding til min gamle hest på 23, gerne ved Ringsted (Benløse) Kontakt: 40848403
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Mig og min vendine fik en let tunsalat m. æg til. Mums! 
- Mannerups Blue Willow - Tuneranch's Burrito - Holmgaards Dalí Mine drengerøve, mine øjesten, mine ét og ALT! <3  Katja og Dalí... Det bedste makkerpar i verden.. ....Til døden os skiller....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Vi fik grillet bøffer + pølser fra slagerten. Ovnstegte kartofler m. hvidløg og tomatsalat m. feta - mums 
Camilla Gravers Johansen © Ejer af de smukke ponyer Jasmin og hendes føl Bel Filou e. Saxo Højgård
© Bel Filou - Vinder af dagens bedste pinto ponyføl 2009 sjælland Jasmin R.I.P - Jeg savner dig <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|