Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dressur stævneprogram spil
Forfatter: 
Dato:  03-08-2011 19:08

Hej! :-)

Jeg havde engang spillet "hest og pony i stalden". I dette spil kunne man ride et stævneprogram set ovenfra. Hesten var en sort hest set ovenfra og så kunne man styre rundt på en tegnet bane med piltasterne.

Det var egentlig en god måde at indøve et program i søvne på og jeg tænker om der ikk er nogen der kender et sted hvor man kan spille et dressurspil på nettet (måske med lidt sværere programmer) simpelthen for at øve det til næste stævne.

:-)

0
0
Svar på denne tråd

Go ide
Forfatter: 
Dato:  03-08-2011 19:21

Jeg følger lige med i tråden; lyder som en god ide.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-08-2011 21:13

Det spil havde jeg også :D det var så nice!

Jeg har læst om et spil til pc, der hedder Dressage Diva - her sammensætter man sit program, man kan endda sætte musik til, og så kan man ride det virtuelt og øve det :)

Prøv at Google det

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-08-2011 14:32

Jeg synes også ideen er super god, især til os lidt mere urutinerede ryttere...

:-)

Har kigget på spillet Dressage Divas, problemet er bare at det er dit eget program du øver dig på, så det hjælper ikke mig så meget... :-(

Håber inderligt at der findes et program, der kan noget lign. Ellers må der da være nogle dygtige programmører her på HN der lige kan bikse det sammen? (jeg kan godt lave grundtegningerne)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider