Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Se recepter på receptserver?
Forfatter: 
Dato:  31-07-2011 10:13

Jeg sidder og prøver at finde et apotek der har åbent i dag, er løbet tør for migrænepiller og mit hoved er godt på vej til at eksploderer (N)

Men jeg synes det er lidt dumt at køre et stykke vej til et åbent apotek, for så må at opdage at lægen IKKE har fornyet min recept som jeg har bedt om via deres online system, - er der ikke nogen måde hvor man som privatperson kan gå ind og se hvilke recepter man har liggende på receptserveren?

Jeg har prøvet apotek.dk men det kan man åbenbart ikke via dem.

Ellers må jeg vel prøve at ringe til lægevagten og få en recept, ellers kan han/hun vel se om der allerede er en?

Er så typisk, lige når man har haft en lang periode uden nogen hovedpine så kommer det bare lige slambam et par dage i træk! (N)

Rollo

TELL-MANN;

West Highland White Terriers

Lucky står til avlstjeneste

ROLLOS;

Flere forskellige marsvin sælges!

SVINENE;

Hyggeligt marsvineforum

Sprængfyldt med god viden

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  31-07-2011 10:25

Du kan godt ringe til lægevagten og forklare din situation, så jeg sikker på vedkommende gerne udskriver dig nogle piller :)

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Lidt tosset
Forfatter: 
Dato:  31-07-2011 10:26

men du kan ikke som privat person se om du har recepter liggende... du skal ringe til apoteket, som kan fortælle dig hvad du har liggende.

Vh. Maiken

inbalanse.com

En Sund holdning til din krop

0
0
Svar på denne tråd

Man kan godt..
Forfatter: 
Dato:  01-08-2011 20:37

gå ind og se om man har gyldige recepter på receptserveren.

Man skal via sundhed.dk. Det kræver digitalsignatur.

Mvh Mai.

0
0
Svar på denne tråd

Recepter
Forfatter: 
Dato:  01-08-2011 21:27

Jeg fik ringet til vagtlægen som var så sød at lave mig en recept (Y) Og var så forbi apoteket igen i dag, men nej min læge har IKKE fornyet min recept (N)

- Hvad pokker skal de så med et smart online system til at forny recepter når det ALDRIG virker og man så kan bruge en evighed på at forsøge at komme igennem i den sølle telefontid der er - uden held, SUK! 8-)

Boscko - hvor inde under sundhed kan man finde det? For jeg prøvede, og så røg jeg videre til apotek.dk og der kunne jeg kun se det hvis recepten lå hos et apotek og jeg valgte det apotek, og meget med vilje har jeg altid recepten til at ligge på receptserveren og kan så derfor ikke se den.

Rollo

TELL-MANN;

West Highland White Terriers

Lucky står til avlstjeneste

ROLLOS;

Flere forskellige marsvin sælges!

SVINENE;

Hyggeligt marsvineforum

Sprængfyldt med god viden

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider