Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

det der med og flytte selv
Forfatter: 
Dato:  27-07-2011 19:47

ja jeg står nu i den situation at jeg skal flytte selv, for første gang.

jeg er på su, har bil og hest hvilket de to sidste er nogle dyre poster.

men hvordan klare i det på su? hva betaler i af husleje og hvor meget bruger i på mad i måneden??transport, til uddannelse og hest??

vil os gerne høre hva i måske har af spare tips osv.

har da blandt andet fundet nogle steder og spare med feks og tage bus i skole i stedet for og smide mig i bilen hver gang.

men lad mig høre

part søges til nicolai...

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-07-2011 20:20

Jeg betaler ca 4000 kr. i husleje inkl vand og varme - med el er det ca. 4400. Jeg bruger ca. 2000 kr. på mad om måneden. Jeg bor pænt centralt så cykler de fleste steder hen.

Personligt ville jeg ikke kunne se hvor jeg skulle have råd til hest eller bil. Men hvis jeg havde lysten/behov for det havde det sikkert godt kunne lade sig gøre.

{Gitte R}

Alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, ulovligt, eller også feder det.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-07-2011 22:44

Tjah, jeg havde ikke bil og hest, men hende her havde to ponyer imens hun læste til dyrlæge.. Netop fordi det økonomiske spørgsmål tit blev stillet, lavede hun denne tilføjelse til sin hjemmeside med en redegørelse:

mella.dk/heste_SU.php?submenu=2

Kan være, der er et hint eller to, du kan bruge. :)

/SC.

0
0
Svar på denne tråd

Det kan man godt
Forfatter: 
Dato:  29-07-2011 15:24
Men det kræver meget arbejde ved siden af studiet for at løbe rundt + su lån. Jeg har haft arbejde staldlejen af og så boet ret billigt, ellers kunne det ikke løbe rundt. Hvis der kører bus til dit studie så sælg bilen, er mit råd. Og spis hos dine forældre tit :)

Sagde Janne

Lejlighed sælges i Kgs. Lyngby

nybolig.dk/maegler/ PrivatBolig.jsp?sagsnr...snr=103468

- Send PB for info -

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  30-07-2011 16:35

har arbejde ved siden af, men for at komme på arbejde og ud til hest skal jeg have bil, da begge dele ligger uden for lov og ret, og da ingen af delene rigtig kan afpasses med busser :-)

men tak for rådene

part søges til nicolai...

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  31-07-2011 12:59
Jeg har hest, bil og bor alene på su... Hvordan jeg gør det, ved jeg faktisk ikke rigtig, men det går helt fint :-D Nej, jeg har et rigtig godt job med god løn ved siden af(og arbejder meget! - til maks), cykler næsten altid, shopper sjælendt og er glad for rugrødsmadder :-) jeg mangler intet, og laver en god opsparing ved siden af.

/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider