jeg vil spørge jer her i 'Hyggesnakken',kan man bytte huse ( ejerlejligheder )? Sagen er den, at min moster er ked af,at bo i et,vil jeg betegne,håndværkertilbud Hun har gigt,og orker ikke,at passe huset ( tror omkring 200 m2 ),og en have. Jeg sagde til hende:"Så byt da med nogen",men hun sagde jeg var åndsvag,det kunne man ikke Hun holder på,at hun vil ha' 1 mill. bobs for huset ( det' får hun aldrig,men det siger jeg ikke,for ikke,at gøre hende ked af det ).
Det kan man da godt - hvordan det gøres rent penge teknisk ved jeg ikke, men en af de store ejendomsmæglerkæder reklamerede meget for det på et tidspunkt - tror måske det var Home.
det handler egentlig bare om at man køber hinandens boliger på ganske alm. vis.
den eneste forskel er at i hver især kan nøjes med at få en advokat eller en ejendomsmægler til at lave papirerne,- i slipper for at skulle have ejendomsmægleren til at sælge jeres bolig da i jo selv har klaret det. det gør det noget billigere
for jeres svar.Jeg har sagt det videre til moster,men hun er stadig noget forbeholden ved sagen,og man kan som bekendt kun 'trække hesten til truget,men man kan ikke tvinge den til,at drikke'