|
|
| Hvor ofte taler du med dine forældre ? |
|
|
Inspireret af en samtale med gode venner blev jeg lidt nysgerrig. Hvor meget taler / ses du med dine forældre ? Hvor ofte gør din bedre halvdel ? Hvornår er det for meget / for lidt - for dig ? Og kan det være for meget eller for lidt ? Også i forhold til din partner, hvor ofte han/hun gør, kan det være for meget ? Selv taler jeg i tlf med mine forældre nogle gange i ugen og ser dem nogle gange om måneden, i gennemsnit 3-5 gange. Nogle måneder mere, andre gange færre. For mit vedkomende fungerer det fint og vi trives med det her i familien. Vi ser svigerfamilien nogenlunde det samme, hvilket er lige så dejligt. Hvordan ser det ud hjemme ved Jer ? Mvh Juliette
Unik avls- og ridehingst udbydes nu til salg. Se mere her !
Bedækning tilbydes ved Shulay Gold Fever, Shaklan Ibn Saskatoon og Perseus. Mor til verdens dejligste guldklumper fra 28-07-09 og 13-01-2011
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke så tit............ |
|
|
Her i min familie har vi det ikke med, at "trampe" rundt på hinandens sager....... det ville da være syndt at sige. Det sker ikke så tit, at vi taler sammen..., måske engang hvert 3 måned + - Nogle gange meget akut...... Det er når min computer er gået i stykker. Jeg har nogle meget travle forældre, det er noget af under hvis de har tid til, at holde jul med os. Hvad min bedere halvdel ang. så taler han med sin familie (dem allesammen) hver dag...... Nogle gange op til flere gange om dagen. Mvh Signe 
Highland Pony Man er vel Skotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næsten |
|
|
Hver dag. Og det har jeg det ganske fint med..
Mvh Lene
"Life is what happens to you while you'er busy making other plans" John Lennon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| familie |
|
|
Her er vi sådan set ret tit sammen. Vi bor 10min gang fra min mor og hendes mand og vi bor 20min gang fra mine svigerforældre. Min far bor så små 40km fra os, så ham ser vi ikke så tit, men mailer tit med ham, nærmest dagligt. Vi bruger de to hold i byen ret tit, børnepasning og bare "drop-by" hygge, det er bare super hyggeligt. De kommer også ind imellem forbi os når de f.eks. er ude at gå tur. Og ellers ringer/sms'er vi ofte sammen - minimum ugentligt. Syntes det fungerer rigtig fint og har slet ingen problemer med at vi bor så tæt på hinanden vi 3 hold. Der er ingen som overrender hinanden og ja, det er SUPER at vi har dem så tæt på.
Venlig hilsen Christina
Små fødder sætter dybe fodspor...
DESIGUAL forårsfrakke str. 36/38 farve sort/hvid/pink sælges - skriv PB. MASSER af babytøj/ting pige og dreng sælges - skriv PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bor.... |
|
|
Bor 15 km fra de gamle, har faktisk aldrig boet længere væk, heller ikke da jeg var i Århus C. Ikke med vilje. Jeg ringer, sms'er og tager forbi dem. Har vel kontakt en gang om ugen i gennemsnit, og det er fint. Kæresten bor 150 km fra sine forældre, men snakker i tlf. en gang om ugen, vi er dernede ca. hveranden måned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ********** |
|
|
Jeg taler med min mor hver dag, men ser hende ikke så ofte da hun bor 140 km fra mig. Venlig hilsen Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Ikke så tit.. Min far bor i England så jeg ser ham kun når jeg har tid til at rejse derover, for det meste i ferier osv. Men han ringer hver anden uge og hører hvordan jeg har det, det er dejligt <3 Jeg skal flytte til Hvidovre nu her til studiestart, og så tror jeg ikke jeg kommer til at se meget til min mor.. Vi bor jo i Odense, og det tager en krig + er dyrt at tage helt over til KBH.. Og ja broen koster også meget. Og tog koster. Så jeg aner det virkelig ikke. Det er nok mest hende der kommer og besøger mig, da jeg hader min stedfar - ja, hader. Det er en lang historie. Så det bliver ikke frivilligt hvis jeg tager til Odense og besøger.. Min kæreste, hmm. Hans forældre er også skilt og han har ikke et super forhold til nogle af dem, så når han får flyttet de sidste ting ud i lejligheden (han bor hos sin mor), så tror jeg kun han tager hjem for at se sin bror og snakker ikke med de andre der imellem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næsten hvert år. |
|
|
Min mor døde sidste år, men indtil hendes sygdom blev for slem, var hun på besøg hos mig næsten hvert år - og jeg besøgte mine forældre med ca 1½ års mellemrum. De seneste par år har jeg besøgt min far hvert år (i år bliver det dog i efteråret hvor det sidste år var foråret.) Min far besøgte dog mig i foråret - for første gang i 9 år. Min mor plejede at ringe måske hver 2-3 måned - min far ringer ikke (hvis han gør er det fordi der er noget meget galt. Han hader at tale i telefon). Heldigvis er han nogenlunde flink til at sende mail. Så det er ikke ligefrem fordi vi sidder lårene af hinanden... Det kan tilføjes at mine forældre flyttede til Cuba i 1989 - og for 12 år siden videre til Mexico. Så vi er jo ikke ligefrem naboer 
£isbeth & Baloo Politicians are like diapers. They need to be changed often - and for the same reason.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kontakt |
|
|
Jeg snakker med min mor over skype en gang om ugen eller hver fjortende dag sådan ca. Vi mailer også lidt ind imellem, hvis der er noget akut - jeg tjekker mail oftere, end jeg er på skype. Min far snakker jeg næsten aldrig med over skype - de bor jo sammen, så jeg tror bare, han får nyhederne gennem min mor. Jeg ser dem 4-6 gange om året - andet er for dyrt, da vi skal ud at flyve for at se hinanden. Da jeg boede i DK snakkede jeg i tlf med min mor næsten hver dag og besøgte dem ca. hver 2./3. weekend. Boede 120 km. væk, så havde nok besøgt dem endnu oftere, hvis jeg havde boet tættere på. Min kæreste snakker med sine forældre lidt oftere end jeg gør og ser dem cirka lige så ofte som jeg ser mine. Jeg har det indtryk, at det var cirka det samme, da han boede i samme land som dem - har kun kendt ham, imens vi har boet i Storbritannien. Jeg tror, at jeg havde fået rimeligt meget fnidder af en svigerfamilie, der konstant bankede på døren, eller hvis kæresten hele tiden ville hjem til dem. De er rigtig søde mennesker, slet ikke det, men jeg er meget glad for mit privatliv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mutti |
|
|
Jeg har kun min mor. Da jeg boede i samme by som hende, så vi hinanden flere gange om ugen. Min mor og jeg har et rigtigt godt forhold til hinanden  Nu hvor jeg er flyttet længere væk, ses vi "kun" en gang om måneden ca. Vi taler ikke så ofte i telefon, da jeg hader at tale i telefon. Men vi sms'er eller mailer sammen hver dag  Jeg er nok en smule "mor-syg", men jeg er også bare skide bange for at miste hende, så jeg har det bedst med at vide hvad hun laver og hvor hun er. Og hun har det lige sådan med mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hver dag... |
|
|
Jeg har jo hestene stående hjemme på mine forældres gård, så jeg taler med dem hver evig eneste dag. Det er kun når jeg tager på ferie at jeg ikke er i kontakt med dem. Min kæreste snakker med sine forældre hver anden dag ca. Det er når hans mor ringer og ikke kan undvære ham længere eller hvis han skal bruge hans fars viden til et eller andet. Vi ses også tit med vores forældre. Mine forældre giver tit middag når vi alligevel er på landet og det er tit at min kæreste lige skal hjælpe mine gamle med noget og så er vi der til aften også. De er nok mere som et vennepar end som forældre når det kommer til stykket. Kærestens forældre ser vi et par gange om måneden når vi inviterer dem på middag eller omvendt. Så spiller vi kort og hygger os. Vi tager også tit med dem på camping en weekend eller to om året. Så vi er et par der faktisk nyder vores forældre, på godt og ondt, og bruger meget tid sammen med dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmmm... |
|
|
I øjeblikket ser jeg vel mine forældre ca. hver 14. dag eller lidt oftere når jeg har tid. Har min plag gående på deres gård, så ham skal jeg jo lige se til engang imellem. Jeg bor i øjeblikket ca. 100 km fra dem, så med fuldtidsarbejde og min anden hest, så er det svært at få tid til mere. Jeg taler i telefon med dem ca. hver 3. dag. Før jeg fik bil, mens jeg læste, så jeg dem nok ca. 1 gang om måneden. Det var sådanset også helt fint. Jeg syntes de er rigtig hyggelige at være sammen med, men tror jeg ville få nok hvis det var hver eneste dag. Det er meget rart at der er lidt afstand . Min sidste kæreste skrev med hans moar på msn flere gnge dagligt, eller ringede op flere gange hver dag, hvis der liiige var noget han skulle fortælle hende... Det var til tider ret belastende, især fordi han havde tendens til at skulle have den bærbare stående på bordet når vi spiste, så kunne han jo lige skrive med mutter imens . Hun boede ca. 10 km. væk, men det syntes hun gudskelov var ALT for langt til at hun bare sådan lige gad komme forbi, så vi så hende heldigvis ikke super tit (hver anden uge, når vi besøgte hende).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg snakker |
| Forfatter:  |
CarinaLG |
| Dato:  |
24-07-2011 12:25 |
|
Næsten med min mor hver dag.. Hvis muligt ville jeg flytte hjem til min mor igen  hun betyder nemlig alt for mig, og jeg elsker tale med hende/være sammen med hende .. Min far snakker jeg med ca en gang om ugen.. Ham ser jeg nogle gang om måneden, mens jeg som regel ser min mor en gang om ugen 
Sagde Carina Lauth Mor til Frederik, født 25-02-2009 Gravid med Isabella, termin 07-12-2011
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dagligt |
|
|
Hej Jeg ser mine forældre stortset dagligt, idet at hestene står hos dem. Der er 5 km mellem os MH Janne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tit ...... |
|
|
Taler stort set dagligt med min mor i tlf, det er hyggeligt og rart for os begge. Vi bor 4 km fra hinanden, jeg flyttede fra Sjælland til Fyn for 11 år siden, 2 år efter flyttede mine forældre også til byen, min mormor flyttede også hertil byen de sidste 2 år hun levede  Min far døede for 2 år siden, det bragte nok mig og min mor endnu tættere. Vi ses ca 1-2 gange i ugen, fx tager ud og handler el. lign. Louise
Er de fleste de bedste eller bare de fleste?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg snakker med |
|
|
min mor nogle gange om ugen og jeg ser hende også et par gange om ugen. Vi har et meget tæt forhold. Min far snakker jeg ikke med 
Mvh Renée H Mit tøjskab er ved eksplodere, kig lige ind: (Tryk på mit navn for at se flere ting)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| suk..... |
|
|
aldrig, for de er desværre begge døde. men da min mor levede, snakkede vi sammen hver dag. vi havde det rigtig godt sammen. og jeg var hos hende flere gange om ugen. hold kæft jeg savner hende, og min far. men ved de har det godt sammen i himlen nu.hvor de er genforenet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Aldrig..min mor døde i 2008 og min far har valgt sin nye familie, så jeg snakker kun med min svigerfamilie, men de er også dejlige 
Sagde Charlotte. Min elskede mor 03-02-60 - 08-10-08 Vi ses på den anden side! Tulle 2008-2010 du er savnet
Nogen der har set Prins Valentin? Fjord/ DV vallak fra 2001? SKRIV!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det svinger |
|
|
Jeg har sådan en mor som ringer 2 eller 3 dage efter vi sidst har set hinanden hvis jeg ikke har givet lyd fra mig  Er dog kun 18 år og flyttede hjemmefra da jeg var 16, men jeg snakker normaltvis med min mor især flere gange om ugen og igennem en periode besøgte jeg også begge mine forældre en dag hver uge, dog har jeg ikke gjort det i nogle uger blandt andet for jeg har købt hest. Men mine forældre er rigtig vigtige for mig, jeg ved de altid er der for mig, og vil lytte til mig hvis der er noget jeg har brug for at komme af med eller har brug for råd omkring. Og jeg synes det er meget individuelt hvornår man snakker for meget/for lidt med sin familie. Og jeg ville aldrig blande mig i hvor meget min kæreste så sin familie eller snakkede med dem. Dog er vi ikke så ofte ude hos hans familie, besøger oftere vores egen hver for sig. Selvom vi godt kan lide hinandens familiere, det er bare ikke meget vi har fri, og jeg vil altid mene min familie er vigtigere for mig, ligesom hans er for ham. Så har ikke set hans familie siden jule aften, regner dog med at se dem igen om ca 14 dage. Men nu må vi se  Men det fungere rigtig fint for mig på denne måde  Mvh Natasia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum bum |
|
|
Jeg taler med min mor hver dag, og er der ca hveranden og der er min far også. de bor 10 min væk. Vi har altid haft det godt, slændes aldrig,og man kan fortælle hende alt. Man kan ringe på alle tider af døgnet, hvis der er noget galt med ungerne el os selv. Det rigtig rart. Manden taler med hende 3-4 gange i ugen vil jeg tro. Hans mor snakker jeg med ca 1 gang om ugen, når hun ringer for at høre hvordan det går med ungerne, eller om hun må komme forbi og sige hej. Han taler vel med hende et par gange om ugen vil jeg tro. Vi ser dem nok ca hver 14 dag. Faren er svensker, så ham taler jeg ikke meget med hihi. Men manden min, taler med ham jævnligt. Vi ser dem ikke så tit, da jeg ikke rigtig er på samme bølgelængde med hans mor.
Mor til skønne Maddie 240508 og dejlige Neo 060910 Opstaldning amager tilbydes tæt på skov/ridehuse. skriv pb for info :0)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskriften |
|
|
Da jeg stadig boede i jylland var jeg forbi min mor flere gange i ugen, nogen gange dagligt. Nu er jeg flyttet til sjælland, og vi ses desværre ikke så ofte mere pga afstanden og den økonomi der er i at rejse frem og tilbage. Vi har et supert forhold til hinanden, som kun er blevet stærkere efter jeg er flyttet og vi taler sammen flere gange i ugen nogen gange flere gange om dagen. Min far bor pt i sverige, vi taler sammen en gang eller 2 i mdr. Vi bor ret tæt på min kærestes familie og de ses rigtig meget, også mere end jeg kan være med til. Det handler ikke om jeg har en "dårlig" svigerfamilie, de er søde og rare - men vi er meget forskellige, og derfor tager min kæreste afsted alene, når jeg ikke har tid eller føler for det. Det fungere for os og vi trives alle, og det er jo det der er det vigtigste 
Mvh Elisabeth Med de to dejlige drenge
Ichiro og Glenfiddich Cacharel, mit hjertebarn, elsket aldrig glemt Røde, min sjæleven, foraltid elsket foraltid savnet Kun med hjertet kan man rigtig se
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Da min mor levede talte jeg med hende ca, hver dag og så hende tit... Jeg har lige været på besøg hos min far i fredags, og da var det 1½ år siden jeg så ham sidst... Til historien skal lige siges at jeg ikke så ham i 13 år (fra jeg var 5 til jeg var 18), og da det altid er mig der skal tage kontakten, bliver det ikke så tit... Det er da rart at hilse på ham en gang i mellem, men jeg er jo vokset op uden ham og har derfor ikke brug for ham - han er ikke min far på anden måde end han har leveret halvdelen af mit DNA... Min svigermor ser vi i snit en gang om ugen til en gang hver anden uge, og det har jeg det fint med... Svigerfar er død, så der er heller ikke så meget at komme efter... Mine bedsteforældre snakker jeg med hver anden uge, og vi prøver at besøge dem en gang hver anden måned - hvis det eller passer dem - de er temmelig aktive... Min søster snakker jeg med hver, hver anden dag og gerne i 2-3 timer... Hun bor i Sverige... Vi ses så ofte vi kan...
Perle Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008 Farvel Felix Hvil i fred Charmetrold og Hjerteknuser D. 21/8 2007 En gang utro, altid utro Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskriften |
|
|
Jeg taler med mine forældre flere gange om ugen. De bor 10 min. kørsel fra os, så ofte ligger jeg lige vejen forbi. I det hele taget, så bor mange af mine familiemedlemmer i nærområdet, så ser stort set dem alle jævnligt. Men mandens forældre er det primært telefonisk kontakt, da de bor længere væk. Men det er vel en gang ugentligt eller lignende.
Med de fantastiske fem heste: Buddy, Whitney, Apollon, Nolan og Succes Samt den dejligste hundeven Buffy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| næsten som CarinaLG |
| Forfatter:  |
Cassie84 |
| Dato:  |
25-07-2011 11:12 |
|
mine forældre bor ca 5min i bil fra os og da vi har børn der elsker deres bedsteforældre og omvendt så ses vi et par gange om ugen eller mere og snakker stort set sammen hver dag.. vi er en gruppe af familien(mine forældre, mig og mine 3 søskende, min brors kone og deres 2 børn og min kæreste og vores 3 børn) der laver en masse sammen og snakker meget sammen og vi ville ønske vi fandt en KÆMPE gård hvor vi kunne have hver vores længe, men så vi altid kunne være sammen og ungerne altid kunne lege sammen.. håber drømmen en dag går i opfyldelse 
Mor til de dejligste børn: Magnus født 040108 Julie født 040209 Oliver født 260510 Med hestene: Thor Munksgård født 280595 Viktor Enghøjgård født 210707
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
|
|
Jeg snakker med min mor stort set dagligt, ofte flere gange om dagen (fx via facebook-chat eller tlf). Ofte ses vi også flere gange i løbet af ugen, bl.a. træner vi ofte sammen i fitnesscenter og er fælles om hesteinteressen - det var helt slemt, dengang jeg stadigvæk red, der kunne vi godt rende ind i hinanden flere gange om dagen Folk fra ridecentret bliver stadigvæk overrasket, når de hører, at jeg faktisk flyttede hjemmefra for flere år siden - men vi er bare altid sammen om det der hestenoget. Vi tager også stadig på mini-ferier osv. sammen, evt. sammen med andre. Jeg har det rigtig godt med min mor (så længe vi da ikke lige skal bo sammen ) og vi hygger os rigtig meget sammen. Vi plejer at joke med, at vi er ligesom de der Gilmore Girls. Min bedstemor svinger omkring rigtig mange formiddage, måske 4-5 gange i løbet af ugen, for lige at snakke 10 minutter eller gå en lille tur med mig og gravhunden. Min far ser jeg ikke så meget til. Han ringer nogle gange flere gange om ugen og snakker i timer, andre gange hører jeg ikke fra ham i en måned - det svinger virkeligt. Han er alkoholiker, og det er meget forskelligt, hvor "slemt" det er, det svinger rigtigt meget. Pt. er der fx sommerferie fra arbejdet = total radiotavshed. En gang imellem laver vi et eller andet sammen, spiser, tager ud at se til hesten, eller han er med til noget familie-tam-tam, det er måske et par gange hver halve år. Jeg foretrækker at se min familie tit og ofte - logisk nok er jeg heller ikke flyttet så langt hjemmefra. Det er da være lidt noget andet, med en kæreste inde i billedet, men selv der har jeg set min mor og min bedstemor rigtig tit.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg taler med |
|
|
min far dagligt og jeg ser ham også tit i hverdagen lige nu hvor jeg holder ferie, for så tager vi tit ud og træner hund sammen. Min mor døde for 13 år siden, så hende ser jeg af gode grunde ikke...
Camilse
De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage. De svære beslutninger er altid de vigtige at tage. De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage. Sokke og Lukas, jeg savner jer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| familie |
|
|
Hvor meget taler / ses du med dine forældre ? Hvor ofte gør din bedre halvdel ? Aldrig, for de er døde.  Har ingen "bedre halvdel", så det kan jeg ikke svare på.  Har stort set ingen familie, og ud af de som lever er det kun et par stk jeg taler ganske lidt med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stort set |
|
|
hver dag. Vi bor 2 min fra hinanden, har en del heste sammen og min mor arbejder for mig 2 dage om ugen. Så jeg snakker rigtig meget med mine forældre. Min svigermor (svigerfar er død) snakker jeg med ca. en gang om ugen. Min mand snakker dog med hende oftere. Vi bor alle næsten ved siden af hinanden og det fungerer rigtig godt og vi hjælper hinanden hvor vi kan, dejligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|