|
|
| SÅ BLIVER HAN 25 ÅR |
|
|
MIN DEJLIGE PLUTO. 25 ÅR. DET ER DA HELT VILDT. JEG HAR HAFT HAM I DE 20 - OG VILLE IKKE UNDVÆRE EEN ENESTE DAG AF DEM.  TILLYKKE GAMLE DRENG  DER ER KAGE OG CACAO I STALDEN KL 15 DEN STOLTE MODER HEIDI
DAMESADEL SÆLGES.se min præs. Undervisning i damesadel gives Nihil Intentanum Felix vi ses igen min skat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hej Heidi Rigtig stort tillykke med din dejlige dreng, han gør det godt. Jeg kan desværre ikke deltage i den store dag, men gi ham en sang og en føds´dagsklapper fra mig.  Anja www.hestefobi.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fødselsdagshesten ... |
|
|
Her er han så for et par uger siden. 25 år
DAMESADEL SÆLGES.se min præs. Undervisning i damesadel gives Nihil Intentanum Felix vi ses igen min skat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du gamle |
|
|
Tillykke til fø'sdagsbarnet!!! Det er så smukt med gamle heste. Og hvor er han fin og sød at se på 
Great minds think alike. Fools seldom differ.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Det er vidunderligt at have en ældre hest og når den så ser så godt ud som din så er det jo ingen sag.. 
VH, MaggieMay "Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden".. "Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hurraaaaahhh..... |
| Forfatter:  |
Rytterprinsessen |
| Dato:  |
20-07-2011 09:19 |
|
Hvor ER han bare flot... Stort tillykke til Pluto.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Mange slags tillykke til Pluto! Jeg har min pony Foxy på 27, ham har jeg haft i 26 år. Det er bare SÅ fantastisk, at vi kan nyde dem så længe!!! 
Tomorrow is always fresh with no mistakes in it. Anne of Green Gabels
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et forsinket tillykke:) |
|
|
Hvor ser han dog fin - og velplejet ud! Hjertelig tillykke med ham! Det må være skønt at have en gammel hest - især når det er en gammel ven:) Som bekendt tager det laaaaaaang tid at få en gammel ven - du er en heldig kartoffel  Håber I havde en dejlig dag med rare gæster og gode gaver 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SKØNT indlæg |
|
|
elsker at hestene bliver gamle og er velholdte 
Mvh Gitte m/Jack D., Joker og Anton
- Naturlig bedækning, Sjælland
Jack D, stg. 159, stærk, særdeles fornuftig smuk broget med mange års erfaring (ej reg.) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Han ser jo.... |
|
|
stadig bare fantastisk ud.... Stort tillykke med ham - og jer!  Dorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hvor er han fin. Stort tillykke med ham. 
Med venlig hilsen Trine  Med Gule hesten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
low ♣rider♣ |
20-07-2011 12:56 |
|
med den smukke dreng. Han holder sig sørme godt. Det må være al den kærlighed 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åhhhhh STORT TILLYKKE |
|
|
med ham.... Han ser jo vidunderlig ud til trods for alderen. MEN HVORDAN KAN DU FINDE PÅ AT SKRIVE "KAGE OG KAKAO I STALDEN KL. 15"..... uden at fortælle os hvilken stald????  Jeg kunne da godt spise et stykke kage....  KH:)Annette
rigtige piger rider hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxx |
|
|
sikke en flot fyr! til lykke med ham! ps. kan du ikke sende noget kage til mig i posten??? 
*** Misssophie DUSØR GIVES! kat forsvundet ml. Strøby og Varpelev 4.juli se foto på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hurrahh |
|
|
Tillykke med PLUTO, 25 år, hold fast, han ser hamrende godt ud!! PS. Mon Pluto fik GULERODSkage på sin fødselsdag?? 
KH Esma Healing hest og rytter Psykoterapi Afbalancering og harmoni til din hest og dig Hvad tærer dig? Hvad nærer dig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Øv at jeg ikke har det tråden lidt før, jeg ville rigtig gerne have været et smut forbi. Jeg håber ellers det går rigtig godt  hvem er efterhånden tilbage i staldene? Knus
Celeste Liva 19/5 2010 - juli 2011 - First Good created man, then he had a better idea
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskri |
L-K |
21-07-2011 21:49 |
|
Jeg har også stadig min gamle pony på 28 år... Som heldigvis stadig har det godt, og som nogen gange tror den stadig er 3 år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder fra en dejlig 25 års dag |
|
|
Tak for jeres pæne ord og hilsner ifm Plutos 25 års dag . Vi havde en fantastisk dag med sol og gæster. Til lagkage, cacao, hygge og en masse gaver ifa gulle, æbler, hesteboljser og appelsiner. Fødselsdagshesten og elskebarnet 20.7.11  De bedste hilsner Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forsinket |
|
|
Et forsinket, men kæmpe stort tillykke, hvor er det bare så fantastisk at se gamle heste der har haft den samme ejer i rigtig mange år. Der er ingen tvivl om at han har haft det godt  Sikke nogle dejlige billeder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Han ser bestemt godt ud, selvom han er blevet en ældre herre.  Tillykke med ham. Håber at I får mange gode år sammen enddnu. 
Snepony "There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a woman" *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|