Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Opstaldning - Howrse
Forfatter: 
Dato:  17-07-2011 20:58

Heeeej alle sammen.

Nu har jeg læst så meget om det der Howrse, så jeg måtte jo prøve det!

Meeeen, jeg har vist lidt af et problem, for har lige fået endnu en hest, og den skal jo opstaldes - men jeg kan ikke få den opstaldet nogle steder :s

Der står bare at der ikke er nogle stutterier der lever op til mine krav - MEN jeg HAR slet ikke nogle krav :D ??

Hvad gør man SÅ lige?
Den anden har jeg fået opstaldet et sted.

Hilsen Michelle ;)

Nu med lånehest!

0
0
Svar på denne tråd

opstaldning
Forfatter: 
Dato:  17-07-2011 21:14

Nu ved jeg ikke hvad tid du har været der inde. Men jeg ved at der ikke er opstaldningspladser nok til alle heste så det er nok fordi at der ikke er flere ledige lige pt. Jo tidliger man kommer på jo bedre og flere centre er fri, og om aftenen er der så ikke flere tilbage.

Super skøn 1'er pony vallak sælges 2 år gammel

0
0
Svar på denne tråd

ahaaaa
Forfatter: 
Dato:  17-07-2011 21:23

Jamen det var nemlig først lige nu her, jeg fik den hersens nye hest - så må det jo være derfor.

Så må jeg dælme tidligt op imorgen ;)

Nu med lånehest!

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  18-07-2011 10:40

hvad er dit bruger navn så reserverer jeg en boks til dig.

hilsen kristina

MB Karatt og Honozygote sorte E'Too tilbyder bedækning 2011

www.helleruphus-hesteavl.dk

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  18-07-2011 10:58

Bare husk, jo bedre din hest bliver - jo bedre opstaldningsmuligheder får den! ;-)

- Nogle har krav til hestens skills i deres opstaldningssted, mig selv inkl - jo bedre heste opstaldet, desto bedre et sted har jeg også.

Btw et godt tip til når I skal til at starte Jeres eget opstaldningssted - VENT med at købe bokse!

- Køb 6 acres 100% fertile marker, og så brug noget tid på at grow crops der, flax i foråret og wheat om sommeren, og begynd at skrab penge sammen på den måde, og når I har råd så byt dem ud med 15 acres 100% fertile marker, - jeg har gerne 8-10 marker af hver, så de når at blive 100% fertile igen til de skal bruges.

På den måde får I sparet nogle penge sammen, og kan købe gode bokse fra starten af :-) Der er RIGTIG mange ting man skal ha' nemlig, hvis man skal til at ha' bokse og andre skal leje sig ind, og så kan det være svært at komme i gang.

Hvis I mangler venner derinde, så kan jeg findes under RolloDK :-D

Rollo

TELL-MANN;

West Highland White Terriers

Lucky står til avlstjeneste

ROLLOS;

Opdræt af teddy og kæledyrs marsvin
Salg af marsvin, foder m.v.

SVINENE;

Hyggeligt marsvineforum

Sprængfyldt med god viden

0
0
Svar på denne tråd

Howrse
Forfatter: 
Dato:  18-07-2011 12:31

Jeg vil også gerne have venner, hedder FrkPille både på den danske og internationale

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-07-2011 12:57

Ih hvor smart Rollo - havde ellers næsten opgivet at have mit eget ridecenter, men giver da lige din metode et forsøg

Talle med sine to tøser, Sisse og Safir

R.I.P. Fønix 25. november 2009

0
0
Svar på denne tråd

Nathalie V
Forfatter: 
Dato:  18-07-2011 13:06

Godt det kunne bruges :-D

Mange starter nemlig ud med at købe bokse, men det hjælper jo bare ikke - for du tjener ikke særlig meget på dem! :-)

- Du skal jo ha' bokse, diverse employees til det og alt muligt som koster dyrt!

Så er det nemmere at starte med at gro en masse crops - det tager tid! Det er ikke nok med én sæson, man skal bruge et par stykker på det, men når du har fået dine 8-10 marker som er 15 acres og 100% fertil, så har du et godt grundlag for at starte op med bokse m.v.

Jeg undgår ALTID stalde som ikke har 100% fertile marker, og 12m2 bokse... :-)

Rollo

TELL-MANN;

ROLLOS;

SVINENE;

Hyggeligt marsvineforum

0
0
Svar på denne tråd

svaaaar
Forfatter: 
Dato:  18-07-2011 22:55

Maaange tak for alle jeres svar :D

og mange tak Ashan - men jeg vågnede klokken halv 5 imorges (spørg mig ikke hvorfor) så jeg skyndte mig lige ind og fandt opstaldningsmulighed.

Rollo: Mange tak for dit svar, det var da helt vildt hjælpsomt! Det vil jeg prøve når jeg (engang) kan komme igang med mit eget :)

Jeg hedder forresten MichwelleK derind - hvis der var nogle interesserede.

Nu med lånehest!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-07-2011 03:44

Vil lige komme med en rettelse - Rollo siger, at man skal plante hvede om sommeren. Men det er altså roer, der giver bedst :) ellers er det rigtigt, køb de mellemstore frodige marker, og ingen bokse. Plant roer om sommeren, og sælg dem. De giver super godt, og hvis man fortsætter sådan har man til sidst råd til at købe bokse og marker til de opstaldede heste.

Det kan desuden anbefales, at når du har fået lidt penge ind, så køb et drivhus. Det gør, at du kan dyrke afgrøder hele året rundt - dvs. dyrke roer hele året, så du hele tiden kan gro dem, sælge dem og tjene penge :) så behøves du ikke vente på, at det bliver sommer.

Held og lykke med det, i må forresten gerne tilføje mig, jeg hedder Snowflake :) I kan altid sende en besked derinde hvis i har brug for hjælp, jeg er efterhånden ret godt inde i det :D

Vi ses derinde!

0
0
Svar på denne tråd

Sophie »Whisper«
Forfatter: 
Dato:  19-07-2011 09:32

Prøv at regn ud hvor meget du reelt set tjener på dem, - du tjener faktisk bedst på hvede fordi du kan sælge både hveden og strøelsen bagefter, og roen er dyr i indkøb.

Jeg er så nørdet at jeg har lavet et skema over hvordan jeg bedst tjener penge på mine marker ;-)

Rollo

TELL-MANN;

ROLLOS;

SVINENE;

Hyggeligt marsvineforum

0
0
Svar på denne tråd

Howrse
Forfatter: 
Dato:  24-07-2011 15:58

har godt hørt/læst, at der er mangel på bokse derinde. Mine bokse når heller aldrig at stå tomme ret længe før nogle nye har indlogeret sig :)

Åhh Rollo, det er vel ikke et skema man kan få lov at se Roerne giver også en god fortjeneste, men de er dyre at købe ind ja. Har endnu ingen erfarring med hveden, men det skal da helt klart prøves

Med venlig hilsen

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Howrse tips
Forfatter: 
Dato:  24-07-2011 16:18

Dejligt tip Rollo det skal huskes.

Jeg hedder det samme derinde som her, hvis nogen er intresseret. Jeg er på den internationale server.

??
(Kage)

Nu med en lille dreng i armene født den 9/2-10
Og med termin den 4/11-11

0
0
Svar på denne tråd

Trinne-pigen
Forfatter: 
Dato:  24-07-2011 22:37

Har det ikke mere, lå på min gamle computer men er nemt at lave.

Jeg laver ikke de der mash'es til mit EC, for de blir ikke solgt alligevel og giver derved en dårlig fortjeneste!

Så når du laver wheat, så kan du så sælge både strøelsen og selve hveden bagefter, og det giver en højere fortjeneste fordi det samtidig er billigt at producere - særligt i forhold til roerne.

Men altså, om foråret gror jeg flax og om sommeren wheat - om vinteren har jeg et greenhouse som jeg gror flax i.

- Flaxstrøelse giver også rigtig godt i salg!

Det kræver bare stor tålmodighed at starte op på den måde, men det er den bedste måde - synes jeg :-) Ellers skal man bruge penge på at købe passes.

Bare undlad at købe 12m2 boxes eller 50% fertile marker, det er ikke pengene værd synes jeg! :-)

I er også altid velkommen til at sende mig en besked derinde hvis I har spørgsmål eller problemer med en objective - fx den hvor man skal ha' tilsendt et æble eller hvad der ellers er :-D

Rollo

TELL-MANN;

ROLLOS;

Flere forskellige marsvin sælges!

SVINENE;

Hyggeligt marsvineforum

0
0
Svar på denne tråd

Venner
Forfatter: 
Dato:  30-07-2011 15:14

Hmm.. jeg er ret så ny.. hvordan søger man på brugere/nye venner? :)

Jeg hedder vist Krintel derinde, så tilføj gerne :D

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  30-07-2011 16:19

Til gengæld hvis du blot har lidt mash liggende på lager, så giver det prestige ;)

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Venner
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 17:53

Jeg mangler også vennner inde på Howrse, så i må rigtig gerne tilføje mig hvis i gider.

Jeg hedder Lyllerh både på den danske og internationale.

BTW rigtig gode råd fra Rollo, vil helt sikkert følge dem :D

Lyllerh
0
0
Svar på denne tråd

Venner
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 21:56

Hvordan ansøger man folk om venskab?

0
0
Svar på denne tråd

Tilføj venner
Forfatter: 
Dato:  09-08-2011 13:30

Du skal ind i menuen Fællesskab, i gardinet der kmmer ned er der et felt der hedder "Mine Venner" hvis du trykker på det kan du se alle dine venner, der er også et link der hedder "Tilføj en Ven" hvis du trykker på det kan du tilføje venner ved at søge på deres brugernavn hvorefter de gerne skulle komme frem og du så kan trykke "Tilføj som Ven"

Altså:

Fællesskab - Mine Venner - Tilføj en Ven - Søg på brugernavn f.eks. Lyllerh - Tilføj som Ven

Lyllerh
0
0
Svar på denne tråd

Ridecentre
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 12:26

Jeg er også en af de kedelige, der har færdighedsgrænser på mit ridecenter derinde ;D

Jeg har 15 bokse og synes det er så kedeligt, at folk bare opstalder deres heste, for så at glemme alt om dem. Det giver heller ikke særlig god anseelse ;D

Det var nogle gode råd, Rollo :)

Jeg byggede godt nok bokse i starten, men det var kun til mine egne heste, netop fordi opstaldning kan være så svær at finde.

Jeg hedder Heidi86 derinde, hvis I vil tilføje mig - har netop tilføjet alle i den her tråd ;D

Heidi

~ Our perfect companions never have fewer than four feet ~

0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 13:13

Jeg er på den internationale server og hedder Miibi, hvis nogle skulle have lyst at tilføje mig Har også prøvet den danske, men synes netop, at det er dødirriterende, ikke at kunne finde opstaldning. Det er der i hvert fald ingen problemer med på den internationale - uanset tidspunktet, som for mig oftest er omkring kl. ca. meget sent, når alle hjerneceller alligevel er gået i seng og nægter at foretage sig flere fornuftige ting dén dag

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-08-2011 22:31

Godt råd fra Rollo :D

Hvis i vil kan i også tilføje mig derinde ;p jeg hedder dkgoofy

For altid savnet <3

Fredag d. 18/5-07 blev Lori aflivet.

Æret være hendes minde. R.I.P

Onsdag d. 18/7-07 blev Marcie aflivet.

Æret være hendes minde. R.I.P

Tordag d. 9/6-11 blev Stella aflivet.

Hvil i Fred!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider