Først havde jeg i år en almindelig dyrlægeregning (vaccination, chip etc.) på 1400. Så fik hesten astma, men dyrlægen var i den billige ende trods meget medicin, så 1000 kr.
Nu kolik, har lige fået regningen.. 3.700. Den fik bare tarm-afslappende, men det var på en lørdag..
Jeg har lige skrevet til Trine Venø, at jeg gerne vil have hende ud til 2x tandtjek, så det bliver mindst 2.000.
OG har bestilt sadelmager, jeg er heldig, hvis jeg har ret i, den sadel, hun anbefalede i foråret, KUN er for bred, som jeg selv mener. Hvis den skal omstoppes, tør jeg ikke tænke på min konto.
Min konto er DRÆNET for penge pt., kæmper lige for at få den op på 0 sidst på måneden. De heste er voldsomt dyre for tiden!!
Siden vi er ankommet til stalden, har der dog været en dyrlæge ude akut hver, eller hveranden dag. Så det er da ikke kun mig, der er uheldig. 
Senere på året ville jeg gerne have min egen dyrlæge ud, for at give en kværke-vacc. det sagde hun sidst, at hun kunne, det koster også. Trine Venø ordner kun tænder, så jeg kan ikke slå de ting sammen. Men at få en alm. dyrlæge til at ordne tænder, har jeg droppet. De fandt intet sidst, hvor min hest havde alt galt med tænderne.