Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

opereret ved halsen, hvordan sover man?
Forfatter: 
Dato:  12-07-2011 21:46

Min kæreste er lige blevet opereret på den ene side af halsen. Han skulle ha' fjernet et modermærke. Men nu er det sådan at han simpelthen har så ondt og ikke kan ligge på nogen måder som er bare lidt behagelig for ham :(

hva gør man lige i den situation?

Håber i har prøvet noget lignende, eller kender nogen der har - og at i kan give lidt gode tips :)

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med.....
Forfatter: 
Dato:  12-07-2011 22:22

at købte en af de der hovedpuder der former sig efter tryk fra hovedet af, således at der ikke kommer noget buk på halsen?

Hvorfor være besværlig, når man med en lille smule anstrengelse kan være krop umulig?!

Et smil er udløst af andre smil, så husk at smile og du vil se at folk smiler tilbage.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-07-2011 01:13

Stabler ham op med puder og dyner, så han næsten sidder op, og sørger for god støtte til hoved/hals

Dejlig RDH dressur hoppe sælges, se mere HER

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-07-2011 01:23

Is is og is.

Det gør ondt fordi det sidder et sted du bevæger. Hat fået fjernet en på kinden, en på halsen og en under underlæben.

Den under læben gjorde vildt nas... Fordi man bevæger det stykke når man snakker. Og jeg kunne jo ikke holde kæft Men is "bedøvede" det så jeg kunne holde det ud.

Men gruer da lidt, for jeg skal have fjernet en i baghovedet(i håret), lige hvor man rammer først når man lægger hovedet ned, så den bliver nok lidt øv... Men sådan er det.

Trøst ham med at det snart går over, burde det gøre i morgen eller lign.

Belinda

" selv den længste rejse starter med et skridt"

Dalai Lama

Hav en hyggelig aften med veninderne, book et partylite homeparty. Skriv for mere info ...

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-07-2011 07:44

tak for jeres svar. "staklen" stablede nogle puder og brugte ellers mig som hovedpude 2 nat..!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider