Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

@!#$ ved TDC. HJÆLP
Forfatter: 
Dato:  07-07-2011 01:23

Hej. jeg har for 2 år siden købt en mobil ved TDC.

Jeg spurgte UDTRYKKELIGT om hvordan man instralert internet.

Manden (hvis navn jeg kender) spurgte om jeg havde trådløs internet hvor jeg boede? jo det havde jeg.

Jamen så var der ingen problemmer. så ville den SELV finde det. jeg spurgte FLERE gange. min veninde var med, og hørte det ligeså.

MEN efter 2 uger blev min mobil spæret. hvilket undrede mig da jeg jo ikke havde fået min første regning endnu.

de sagde at jeg skyldte dem 4500 kr.

jeg blev self. chokket og fandt ud af at det var DERES net jeg var under og den IKKE selv fandt trådløs net

Jeg nægtede self- at betale.

Desværre gik jeg ned med en depri. og fik aldrig gjort mere ved det da jeg var for "syg".

MEN nu vil jeg så have styr på det igen. regningen lyder nu på ca. 8000 kr. jeg har ikke betalt for abo. i den tid. så den skyld er self. min egen.

MEN jeg vil ikke betale for internet.

Mit spørgsmål er så om nogen ved hvad jeg kan gøre fra nu ?

jeg har bestemt ikke 8000 kr nu. (er på SU)

hvis jeg afdrager så gør jeg det vel på hele beløbet.

men hvis jeg kan skaffe halvdelen kan jeg så sige "halv skade" og så ude af verden ?

På forhånden tak :)

0
0
Svar på denne tråd

Tja.....
Forfatter: 
Dato:  07-07-2011 09:31

Du burde ha tjekket din mobil selv og tjekket den virkligt går på dit trådløse, har i kode på det trådløse skal den jo tastes også.

Hvad regningen angår så må du da ha været rykket mange gange og sendt vidre til inkasso.. !!

Men du må jo ringe og lave en afdrags ordning.

Du kommer nok ikke uden om at du skylder penge og at det er løbet op, men for din egen skyld få en ordning inden du havner i ribers..(RKI)

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

http://www.kallehauge.org

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-07-2011 10:43

Det lyder som om du har glemt enten at tænde for Wi-Fi(som finder trådløse netværk) eller ikke har haft logget på dit netværk, jojo, den finder netværk, men den kan jo ikke logge på alene, der skal du vælge dit fortrukne netværk du vil på.

Men der er jo ikke så meget at gøre, jeg ved ikke hvad din HTC siger, men når jeg sætter min til at skulle kunne surfe på mit abb. netværk, så siger den at det kan løbe op i store regninger. Og du havde jo også haft en brugsforvirring, men det er jo for sent nu.

Men du må vel ringe og spørge om du kan få en afdragsordning som furius foreslår...

0
0
Svar på denne tråd

Det bedste er
Forfatter: 
Dato:  07-07-2011 10:57

At du får en afdragsordning hurtigst muligt, og at du opsiger abbonnementet.

Hvis du vil have mobiltinternet, så har man på Telmore mulighed for at fravælge deres internet, sætte max. beløb på forbruget, det samme gælder Fullrate- men IKKE TDC.

Du er desværre blevet dårligt vejledt, men det er svært at bevise så længe efter, og du har også selv en forpligtigelse til at læse dine abbonnementsvilkår godt igennem, som forbruger. Det er ikke *kun* selskabet, der skal vejlede dig (selvom det er god service!) om deres produkter. De lever ligesom af at sælge...

Husk det, det gælder også forsikringer og alt mulig andet: Man skal som forbruger også selv aktivt gennemgå betingelserne, så kan man nemlig sige nej tak i tide, hvis det ikke er et godt køb!

Men begynd at få høvlet af på gælden, og sig abb. op NU. Gæld forsvinder desværre ikke ved at man ignorerer den, ved jeg af erfaring.

(Jeg afdrager også på en dummegæld som blev 3 gange større fordi, jeg ikke reagerede i tide... Sure lærepenge! :-P )

Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

Bumbum
Forfatter: 
Dato:  07-07-2011 11:11

Jeg har selv været ansat ved TDC (i den administrative del af TDC Butik). Dengang kom der en hel del af de nye smartphones, som kunne gå på nettet hele tiden, ofte uden at brugeren selv lige var klar over det. Det var der en smart journalist der fandt ud af, så TDC fik en ordentlig overhaling pga. at de mobilabonnementer der var til rådighed dengang, ikke var designet til den store mængde datatrafik og kunderne ville nemt ende med gigant regninger (ikke særligt gennemtænkt).

Så vidt jeg ved, så fik de kunder der allerede havde trukket en masse datatrafik, skåret deres regninger betragteligt ned, da de ikke var blevet informeret ordentligt ved køb af telefonerne.

Som jeg læser din sag, så vil jeg heller ikke mene at du har fået den rette information da du købte telefonen. Hvilket abonnement købte du telefonen med? Jeg ved at mange af de sælgere der står i TDCs butikker, er meget unge og uerfarne, og flere af dem har langt mere fokus på at få solgt en masse, fremfor at give en ordentlig service. Jeg kender til flere, der mere eller mindre lever af den ekstra provision de får.

Kontakt TDC og hør dem ad om det virkelig kan være rigtig med den kæmpe regning. (Hvis du har tålmodighed til at sidde i telefonkø i timevis, og forvent at du nok skal tale med en 10-15 personer inden der sker noget som helst ). Du har selvfølgelig nok ikke sat dig selv i den bedste situation, i og med at du ikke har betalt dit abonnement, men prøv i det mindste.

Held og lykke

0
0
Svar på denne tråd

Line 1982 - mon
Forfatter: 
Dato:  07-07-2011 13:04

det er helt utopi at tro, at du kunne hjælpe Michelle med det??

Mvh Gitte
m/Jack D., Joker og Anton

• Naturlig bedækning, Sjælland
    Jack D, stg. 159, stærk, særdeles fornuftig smuk broget med mange års erfaring (ej reg.) (y)
0
0
Svar på denne tråd

HundeGitteMor
Forfatter: 
Dato:  07-07-2011 13:42

Jeg arbejder som sagt ikke længere hos TDC, og har ikke gjort det i snart 1½ år. Men hvis jeg på nogen måde kan være til hjælp, så vil jeg selvfølgelig gerne det, vil dog ikke love noget.

Det kræver ihvertfald at jeg ved hvilket abonnement det drejer sig om, hvornår telfonen er købt og fra hviklen butik.

Michelle skal være velkommen til at skrive PB.

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  09-07-2011 15:09

JEG VED GODT jeg har dummed mig :) det behøver jeg ikke at få skåret ud ekstra gange.

MANGE tak Line. Jeg købte den af en ung herre i 20´erne.

Jeg fik at vide jeg INTET skulle gøre, spurgte nemlig om han ikke kunne gøre det for mig, men det behøvede jeg IKKE da den SELV fandt det. hvilket den så ikke gjorde.

Og ja tak. @!#$ servic. Jeg ringede engang fra min mobil eter LAAANG tid prøvede jeg at ringe fra en anden mobil (dvs rigede fra 2 på samme tid) sjovt blev nr. 2 taget først ! g blev stillet vidre x antal gange. !

De har også lavet @!#$ med min mor før !

Jamen ak. føler mig bare utrolig snydt.

Så MANGE tak for hjælp :) viste jeg nemlig ikke.

R.I.P Marquis. Evigt være dit minde.<3

>Rigtige heste er heste, og rigtige hunde siger vuf !

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider