Åha..... 
Det er virkelig det jeg tænker hver gang jeg ringer til mit bilværksted. Der er godt nok ikke meget der roder rundt oppe i hovedet på dem.... Årh!!!!
Sagen er den, at jeg kører rundt i en 2 år gammel C4 - dejlig bil! Der har aldrig været problemer med den indtil i vinters, jeg er sikkert kort i et hul eller noget - bilen ryster i rattet. Vi vælger at skifte til sommerdæk for at sikre os det ikke er dækkene, men det fortsætter stadig med at ryste i rattet....
Den kommer til rep. for.. 4 måneder siden med en lang forklaring og jeg bliver sendt hjem med løfte om det kan fikse. Henter bilen 2 dage efter........ rattet ryster. Er temmelig enig med mig selv om det noget jeg bilder mig ind, så kører hjem. Efter 1 måneds forsøg på at få fat på værkstedet ryger min lille baby afsted igen... kommer tilbage med samme resultat 
3. gang er lykkens gang må man tro.. Den bliver sendt afsted i forbindelse med eftersyn, nu skulle man ligesom tro det var muligt at finde fejlen på bilen. Værkstedschefen (eller hvad man nu kalder ham???) tager med mig ud at køre i bilen for at forstå hvad jeg mener
Han anerkender, at der helt klart er et problem og kommer med en masse grunde til fejlen.. Well, så burde fejlen ligesom også kunne findes.
Får bilen tilbage efter eftersyn..... samme problem! Suk...
I dag havde min fars kollega så bilen oppe og hænge, for at tjekke den. Han kan se, at bremsen hænger, hjulet er skævt og der er ikke smurt i bremserne 
kære bilværksted... det er jeres job, kom nu lidt!!! Synes simpelthen det er pinligt med sådan en behandling, når man betaler for at de skal fikse bilen... Og så kan en amatør tjekke bilen bedre...
Nu er bilen afsted for 4. gang på 4-5 måneder. Og en lille smart bemærkning skulle man jo have med på vejen... Jeg tror ikke værkstedschefen er klar over, at hans kunder forventer god service......
Årha, hvor kan det gøre mig gal!! Trængte lige til at afreagere lidt!
Er der andre der har oplevet det samme med deres bilværksted??? Har hvertfald hørt fra en veninde, at de var samme tur igennem med deres og måtte til sidst skifte.... hvor er det surt!