Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvad skal vi lave i ferien??
Forfatter: 
Dato:  30-06-2011 12:00

Ja nu står der snart ferie for døren, i 3 uger...

3 uger i "helvede" for mig, fordi min kæreste køre fuldstændig op i en spids over at vi "skal lave et eller andet" (ergo ud og se noget)....

planen havde været at vi skulle et smut til KBH i 3 dage... meeeeeeen det har jeg altså trukket i land.. for med benzin, det billigste hotel osv osv så ville det blive lige under 5000 kr.... (og jeg er ikke vant til at tage ud og "se" noget, eller tage væk, så for mig er det VILDT mange penge)....

Han har ferie i 29-30-31 og han er allerede ved at give mig SPAT og spørger mig flere gange dagligt "hvad skal vi lave i ferien"....

Så HN - red mig, kom med nogle ideer.... som ikke koster flere tusinde kroner....!

(bor tæt på viborg i jylland, så ved i det)

Jeg elsker Isabella Af Mindet mere end noget andet på denne jord

Hun er min stjerne, lyset i mit liv, og jeg vil aldrig leve uden hende.......!

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=27501&ipc=94848

0
0
Svar på denne tråd

Ud i det blå ..
Forfatter: 
Dato:  30-06-2011 12:12

Hvis ellers i har bil - så pakker i bare bilen med telt, diverse tøj osv - og så kører i ellers ud i det blå ..

Der findes et hav af naturcampingpladser, mange er gratis, andre tager symbolske beløb for overnatning..

De findes også på Sjælland - så i kan jo tage et par overnatninger på vej derover og et par derovre.. ;) ..

Og derfra er det jo så bare at køre ud og kigge på hvad der findes i nærheden .. ;) ..

MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?

Bryllup 20.02.10

Termin 07.08.10

2010 bliver et fantastisk år, intet mindre.. ;)

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  30-06-2011 12:14

Skal faktisk ikke dét helt store i år :D

Min veninde og jeg skal på Islænder tur imorgen. 2½ times islænder ridning i skoven om aften.

Lørdag skal vi en god tur i byen og fyrer den af :D

I næste uge skal vi en tur i Bon Bon land..

- Det er hvad der er planlagt pt.

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

Vi skal til berlin
Forfatter: 
Dato:  30-06-2011 12:22

i en uge - først runder vi lige Hansapark omkring Lübeck og så kører vi videre til Berlin ..

Vi har lejet lejligheder begge steder og samlet pris for 4 mennesker bliver vidst 800 i Lübeck ( overnatning) og 4000 i Berling for resten af ugen :)

Men dertil kommer jo så mad osv ..

Når vi kommer hjem skal jeg være sammen med min lillebror en uge og der står den nok på afslapning, en tur til stranden og ellers hygge :)

Vi har aftalt en tur til Fårup Sommerland - det kræver vi af vores forældre :b

Ellers har vi været i Djurs Sommerland ( ja vi er reeet glade for forlystelsesparker :D )

For min skyld behøver jeg ikke lave noget, men elsker at rejse - men det ER dyrt at rejse, det koster omkring 10.000-20.000 for en uge, hvis man som os går ud og spiser hver uge og skal se noget osv osv .. Det er jo så 4 mennesker .. Selvfølgelig afhængig af pris på hotel, pris på mad og det mad ser og evt. flybilletter ..

Ellers er camping jo en mulighed - det skulle være hyggeligt - det er dog ikke noget vi gør vi, vi er tilhængere at lejligheder eller hoteller :b

Jeg har også nogle venner der lejer et sommerhus og tager derud en uge :)

Og så er der jo alverdens festivaller - ved Samsø festivallen ligger i uge 29 hvis det var noget :) Ved ikke hvad det koster :)

Hilsen Celia

Sieze the day!

Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.

0
0
Svar på denne tråd

Endagsudflugter
Forfatter: 
Dato:  30-06-2011 12:33

I bor jo meget centralt for en vældig masse oplevelser, må man sige.

Endagsudflugter er løsningen: Du skal ikke hjemmefra med overnatning, og din kæreste får stillet sin trang til oplevelser.

Der er en milliard muligheder for endagsudflugter, med udgangspunkt midt i Jylland. Nogle ture kræver helt sikkert lidt længere køretid end andre, fx hvis I en dag kører til Skagen og spiser frokost deroppe.

Find ud af, hvad I begge vil se, og vælg derudover en udflugt hver, hvor den anden samtykker i at tage med uden brok, selvom det ikke har nogen interesse. Det er sundt at prøve noget andet indimellem, en kun det man selv interesserer sig for.

Alt efter, om det skal være "luksusdage" eller blot oplevelsesdage, kan det jo gøres præcis så dyrt eller billigt, økonomien tillader det. Et naturskønt område med madkurv hjemmefra eller en dag i Legoland... Regn med, at der skal bruges lidt penge på benzin og entré, og evt. en frokost, "eftermiddagskaffe m. kage", m.v.

Jeg ville vælge:

En tur i Jesperhus Blomsterpark (Mors)

Vikingetræffet på Moesgård strand (Århus)

Vejle Ådal

Legoland (selvom jeg synes det er dyrt...)

Randers Regnskov

Samt noget kunst i Silkeborg.

Ikke alle dage ville jeg fylde ud med heldagsudflugter og store oplevelser. Nogle dage ville jeg slappe af hjemme, og andre dage tage på små udflugter i nærområdet.

Viborg-egnen bugner jo af oplevelser for alle aldre:

viborg.dk/db/Turist.nsf/Alle/ 6074FF0E34ED77AA412569...enDocument

God ferie! Man kan fint holde ferie, uden absolut at skulle overnatte langt væk hjemmefra, eller kun være hjemme. Men begge parter er nødt til at give sig lidt hist og pist, når den ene vil opleve noget og den anden blot tusse rundt derhjemme.

Salvia

Don't let go
Never give up, it's such a wonderful life

The thing women have yet to learn is nobody gives you power.
You just take it.

0
0
Svar på denne tråd

hans behov
Forfatter: 
Dato:  30-06-2011 12:36

Jamen, hvis det er hans behov at drøne rundt og se noget, så må HAN jo komme med forslag til hvad det egentlig er han gerne vil .

´Jeg ved ikke om i bor sammen og har fælles økonomi mm. men så må du jo evt. melde ud hvad din ferie-økonomi er og se om i kan blive enige om noget på dette plan.

Alternativt, hvis han har flere penge imellem hænderne, kunne han jo invitere dig på en lille tur.

Men, nogle dage ved Skagen er altid fantastisk, uanset om det er i telt eller hvad og der er masser at se. Naturen er fantastisk og det er mere end hyggeligt at sidde ved havnen og få lidt til ganen.

0
0
Svar på denne tråd

kkkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  30-06-2011 13:34

vi har "fælles økonomi" da vi har været sammen i 7 år

tror vi er alt for forskellige på lige præcis "hvad skal vi lave punktet"...

hvis vi er på stranden vil jeg gerne bare ligge og hygge mig, måske en enkelt tur ud i vandet i ny og næ..... han skal helst spille bold, vade rundt osv osv... men vi plejer da at finde ud af det

vi har snakket om noget sommerland af en art.. om det bliver djurs eller fårup ved jeg ikke...

tivoli friheden var vi i sidste år, og havde en dejlig dag... lige som vi var i zoo og ree park osv...

der er nok ingen af os som har lyst/tålmodighed til kunst, eller blomsterpark... (jeg kan ikke holde til at gå alt alt for meget, pga jeg får lænde smerter)...

men tusind tak for alle jeres foreslag...

det kunne måske være hyggeligt at finde nogle dage med godt vejr og pakke et telt og smække det op et eller andet sted :-D

men hvad søren får man tiden til at gå med udenfor lands lov og ret

Jeg elsker Isabella Af Mindet mere end noget andet på denne jord

Hun er min stjerne, lyset i mit liv, og jeg vil aldrig leve uden hende.......!

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbil.asp?ID=27501&ipc=94848

0
0
Svar på denne tråd

Kun forslag
Forfatter: 
Dato:  30-06-2011 15:14

Nu var de forslag taget ud fra, hvad jeg kunne tænke mig ("Jeg ville vælge")

Vil du have inspiration til udflugtsmål, er visitdenmark.dk et godt sted at starte. Forslag er det nemt at komme med, men os der giver os tid til at svare, ved jo ikke, om I er til installationskunst, historiens vingesus, hippe spisesteder, køreture ud i det blå uden mål, spændende naturoplevelser, ølsmagning osv.

Der er MASSER at give sig til "uden for lands lov og ret", også uden lange vandreture, men sætter man sig fast på, at dét gider man ikke og dét gider man ikke og dét gider man slet ikke, går man glip af nogle oplevelser man ikke trode man skulle få ved "sådan noget kedeligt noget" eller en køretur ud i det blå.

Tag JA hatten på, og vælg noget til, som umiddelbart ser kedeligt ud. Bare én dag. Og bliv overrasket.

Salvia

Don't let go
Never give up, it's such a wonderful life

The thing women have yet to learn is nobody gives you power.
You just take it.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-06-2011 21:31

Jeg skal arbejde.. har først ferie i septemper..

men det gør ikke så meget, da jeg skal lave det jeg allermest holder af, nemlig at drive mit hestecenter.

Jeg rider med turister stort set, fra morgen til aften..

mere skønt kan det da ikke blive...

vi tilbyder ride weekend ved vesterhavet, tur og bane ridning.

I naturskønne omgivelser, se mere på vores hjemmeside.

Søndervigheste.dk

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  30-06-2011 21:49

Vi skal til Falsterbo Horsshow i Sverige, det er lige over broen og så til venstre. Ellers vil min datter på 14 gerne en tur til Paris, men om det bliver til noget ved jeg ikke endnu. Ellers er der jo altid en forlystelsespark som man kan besøge.

Jeg kunne rigtig godt tænke at komme til den Gamle by i Århus, men jeg har det som dig, at jeg synes at det er for dyrt at sejle helt derover til det mørke Jylland for at se den.:-)

Venlig hilsen Hanne

10.000 m2 stor grund til salg NU KUN 350.000 kr i 4894 Øster Ulslev

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider